quote:
Ooooh, wat erg he?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:59 schreef Ynske het volgende:
Rijbewijs halen.. zo snel mogelijk, wat is slim?![]()
Zittie in de put?quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
oh-oh, ik zit nu in het shogunhentaisushiboek op het punt dat hij de put in geklommen is
quote:Op woensdag 24 februari 2010 @ 14:05 schreef oh-oh het volgende:Tis echt niet te geloven
![]()
Ik moest toch die verjaardagslunch van maandag afzeggen omdat mn baas maandag ineens iets had waar hij met geen mogelijkheid onderuit kon?
Guess what er net afgebeld wordt![]()
![]()
Nee, door een hof, dat wat er maandag dus tussenkwam en wat we onmogelijk konden verzetten, is van inhoudelijk naar regie gegaan ,wat inhoudt dat hij er helemaal niet heen hoeft nuquote:
Je lees ieg nog wel lekker door dus.quote:
Ze zijn vooral klein, hebben 6 pootjes en voelsprieten en een langwerpig lijfje.quote:
Woon jij toevallig in Zuid-Holland? Dan wil ik wel even langskomen met m'n macro-kitquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze zijn vooral klein, hebben 6 pootjes en voelsprieten en een langwerpig lijfje.
Als je ze probeert te pakken springen ze weg![]()
Iiiiieeeee!
Lekker trouwens weer voor je met het verjaardagsgeregel
zeker, en ik heb het gevoel dat er iets ontzettend fout gaat straksquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je lees ieg nog wel lekker door dus.
Tis echt een apart boek he?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeker, en ik heb het gevoel dat er iets ontzettend fout gaat straks
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Woon jij toevallig in Zuid-Holland? Dan wil ik wel even langskomen met m'n macro-kit
Whehehe ja woest aantrekkelijk hequote:Op woensdag 24 februari 2010 14:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh noem je dat zo tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |