quote:
Ooooh, wat erg he?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:59 schreef Ynske het volgende:
Rijbewijs halen.. zo snel mogelijk, wat is slim?![]()
Zittie in de put?quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
oh-oh, ik zit nu in het shogunhentaisushiboek op het punt dat hij de put in geklommen is
quote:Op woensdag 24 februari 2010 @ 14:05 schreef oh-oh het volgende:Tis echt niet te geloven
![]()
Ik moest toch die verjaardagslunch van maandag afzeggen omdat mn baas maandag ineens iets had waar hij met geen mogelijkheid onderuit kon?
Guess what er net afgebeld wordt![]()
![]()
Nee, door een hof, dat wat er maandag dus tussenkwam en wat we onmogelijk konden verzetten, is van inhoudelijk naar regie gegaan ,wat inhoudt dat hij er helemaal niet heen hoeft nuquote:
Je lees ieg nog wel lekker door dus.quote:
Ze zijn vooral klein, hebben 6 pootjes en voelsprieten en een langwerpig lijfje.quote:
Woon jij toevallig in Zuid-Holland? Dan wil ik wel even langskomen met m'n macro-kitquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ze zijn vooral klein, hebben 6 pootjes en voelsprieten en een langwerpig lijfje.
Als je ze probeert te pakken springen ze weg![]()
Iiiiieeeee!
Lekker trouwens weer voor je met het verjaardagsgeregel
zeker, en ik heb het gevoel dat er iets ontzettend fout gaat straksquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je lees ieg nog wel lekker door dus.
Tis echt een apart boek he?
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeker, en ik heb het gevoel dat er iets ontzettend fout gaat straks
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Woon jij toevallig in Zuid-Holland? Dan wil ik wel even langskomen met m'n macro-kit
Whehehe ja woest aantrekkelijk hequote:Op woensdag 24 februari 2010 14:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh noem je dat zo tegenwoordig
Oh nou ik welquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh, ik val niet zo op grote kitspuiten
Mooi glanzend!quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:55 schreef DeZwabber het volgende:
oh en het ziet er misschien nat / vet uit maar dat is het niet
het is gewoon droog and shiny
quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:55 schreef oh-oh het volgende:
Cocoboy, heb jij ook een grote kitspuit?
![]()
Kolere zeg, dat is echt een tienjarenplan of zo he????quote:
erg he, er komt steeds wat tussenquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kolere zeg, dat is echt een tienjarenplan of zo he????
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net Sjon zn oren helemaal vastgetaped met bruggetje en al
Ja zo dusquote:
Geen idee.quote:
Nee hoor, ik tape zn oren nu pas zo als wraak voor dat irritante gepisquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:43 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat ie in huis piest omdat ie vindt dat je hem voor joker laat lopen
quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik tape zn oren nu pas zo als wraak voor dat irritante gepis
Tot noch toe wint hij van me, dus neequote:Op woensdag 24 februari 2010 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Jullie zijn lekker aan elkaar gewaagd in elk geval
quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:53 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Rammstein![]()
Kasabian![]()
Green Day![]()
Editors![]()
Mando Diao![]()
John Mayer![]()
Triggerfinger![]()
![]()
Destine![]()
Caro Emerald![]()
The Prodigy![]()
Skunk Anansie![]()
![]()
P!nk![]()
Pixies![]()
Wolfmother![]()
![]()
![]()
DeWolff![]()
![]()
me like![]()
![]()
Oh en:
Mika![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is geen lekker ding, maar hij maakt wel vrolijke hupsmuziek!quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is geen lekker ding, maar hij maakt wel vrolijke hupsmuziek!
Ik hou van vrolijke hupsmuziek!
wanneer komt je taart?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Doe mij maar de Pixies en 2ManyDj's![]()
De rest nog niet tegen betaling.
Ja, ik hoef hem ook niet te daten ofzo, maar de muziek isquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is geen lekker ding, maar hij maakt wel vrolijke hupsmuziek!
Ik hou van vrolijke hupsmuziek!
Maandag!quote:
Het gaat mij ook puur om de muziek...quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag Mika laatst optreden bij So You Think You Can Dance op BBC, dat sloeg echt werkelijk nergens op dat optreden
Zó erg is het liedje toch niet?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het gaat mij ook puur om de muziek...
(niet de clip ook, maar het liedje...)
quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben een moordenaar
Ik reed zo naar huis van de winkel (Pagan je pakketje zit op de post!), en op zo'n eenbaansweg met beide kanten lage bosjes in de berm stak er ineens een vogel over![]()
Maar echt op het laatste moment en ik kon niet meer remmen (dacht ook dattie wel zou uitwijken). Dus hij vliegt onder m'n auto en ik zag in m'n zijspiegel al wat veren vliegen![]()
Maar hij haalde toch de bosjes in de andere berm nog zo leek het.
Kijk ik in m'n achteruitkijkspiegel, strompelt en hinkelt dat beest de weg weer op. Met nog maar 1 vleugel![]()
![]()
En er kwamen al weer vet veel auto's aan (drukke weg, maar achter me was ff ruimte omdat ik oranje stoplicht haalde)
Ja wat had ik moeten doenquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dan ga je m niet redden!!!?
Oh... nou ja, en ernaast was geen weg ofzo? Ik weet de situatie dus niet, maar ik ben echt zo iemand die omdraait en terugrijdt...quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wat had ik moeten doen![]()
Tis een drukke doorgaande weg, ik kan daar niet zo ff stoppen en al het verkeer ophouden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |