Tvp voor pics van de zelf verzonnen grap.quote:Op woensdag 24 februari 2010 06:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog erger zijn die kutkoters die zelf een grap verzinnen
slechte zelfbedachte grappen, deel 14quote:Op woensdag 24 februari 2010 06:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog erger zijn die kutkoters die zelf een grap verzinnen
quote:Op woensdag 24 februari 2010 03:48 schreef Myraela het volgende:
Van die vaste grappen die je zelf ook heel grappig en origineel vond toen jij jong was. En nu erachter bent gekomen dat iedereen ze kende.
Nou..quote:Op woensdag 24 februari 2010 06:12 schreef JSerry het volgende:
Een Aardbei met een buitenboordmotor. Hahahaha. Dikke pret.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:29 schreef klaagbaas het volgende:
mijn neefje zei laatst tegen mij de volgende grap:
een kikker vraagt : wat is groen en praat?
nou?
een pratende kikker....ik moest lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:22 schreef snakelady het volgende:
Mijn oudste dochter (4) kwam er gistren met eentje thuis.
Het is geel, krom en geen banaan....
Stiekem toch een banaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan ook van die opbouwende moppen over bijvoorbeeld 12 gastarbeiders en dan iedere keer hetzefde langdradige kutverhaal vertellen maar dan alleen het leidend voorwerp uitwisselen!
Over de gastarbeider uit Belize en dan Polen en dan Turkmenistan etc. etc. etc. etc.
Na 12 keer hetzelfde kutverhaal komt dan de clou en dat is iets in de trant van 'hoeveel werden er aan het einde van het inburgeringsexamen toegelaten? Allemaal, want ze vroegen aan generaal Pardon of ze naar binnen mochten en dat was goed! HAHAHAHAHAHAHAHHAHA!'
Heel de bevolking chemisch steriliseren!
[ Bericht 18% gewijzigd door Vengerr op 24-02-2010 15:05:23 ]![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:41 schreef Kimsywimsy het volgende:Jullie doen gemeen tegen de kindertjes...
Het is toch vet schattig om naar zulk soort grapjes te luisteren?![]()
Gek, Niks en Niemand zitten in een boom. plots valt niemand eruit. 'snel bel de ziekenwagen!'
zei niks. Gek belt naar het ziekenhuis en zegt: HALLO IK BEN GEK, IK BEL VOOR NIKS WANT NIEMAND IS UIT DE BOOM GEVALLEN!
BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet![]()
Ik heb ze echt nog nooit grapjes over hoesten horen makenquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:50 schreef _Loki het volgende:
'Kinderen maken vaak grapjes over hoesten...'
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
het is vloeibaar en hoest veelquote:Op woensdag 24 februari 2010 15:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ze echt nog nooit grapjes over hoesten horen maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*![]()
Ans: zeg Judith hoe gaat het nou met dat dochtertje van jou uit die Bisolvon reclame?
Judth (verdrietig): Die heeft zich doodgehoest!
Ans: Huh? Hou kan dat nou?
Judith: Nou ja, ik hoest zo: uche uche. Maar mijn dochtertje hoest zo: BWUUUUUCCCHHE UCHEUCHEUCHEUCHEucheucheucheucheucheucheuche ik stiiiik..........ucheucheucheucheggg..................... <plof>"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*![]()
2 sneeuwpoppen staan naast elkaar. Zegt de een tegen de ander "ruik jij ook wortelen?"I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.![]()
En toen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 12:04 schreef Billy_Talent het volgende:
2 sneeuwpoppen staan naast elkaar. Zegt de een tegen de ander "ruik jij ook wortelen?"
![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:47 schreef Skonk het volgende:
Ik heb er een die als ie een grap hoort hij één woordje veranderd, en daarna verteld ie hem aan mij.
![]()
*PROEST*quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:23 schreef Salmiak het volgende:
Kinderen maken grapjes over hoesten
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb toch zo'n hekel aan die reclame, echt.
![]()
hihi, nou, dat komt omdat ze een wortel als neus hebben.! snap je? Daarom ruiken ze wortelen. Dat is de clouquote:![]()
![]()
![]()
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.![]()
6 jaar geleden boekte ik een vlucht naar Azië. Het ging niet door door een tsunami, 230.000 doden.
Een maand geleden boekte ik een vlucht naar Haïti. Het ging niet door door een aardbeving. 100.000 doden.
Volgend jaar ga ik naar Marokko. Ik kan niet wachten!!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: