quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:35 schreef Woelli het volgende:
[..]
Precies.. daarom kunnen we er beter over ophouden. x
Maar in die 37 jaar doen die mensen wel meer voor de samenleving dan jijquote:Op donderdag 25 februari 2010 12:17 schreef charmed_angel het volgende:
Zolang mensen niet tot hun 35ste studeren vind ik het best.
Vind het wel oneeerlijk dat ik al vanaf mijn 18e werk, en als ik tot 67 werk ik dan 49 jaar heb gewerkt
En studenten die pas met 30 jaar gaan werken, dan maar 37 jaar hebben gewerkt.
Toch belachelijk??? Ik ben voor iedereen 40 jaar werken en dan kappen!
Wat doen die mensen meer dan iemand die niet gestudeerd heeft?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar in die 37 jaar doen die mensen wel meer voor de samenleving dan jij.
Is het zo erg?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:53 schreef Rauzer het volgende:
Een zwarte dag voor het Nederlandse voetbal
Een normaal mensquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat doen die mensen meer dan een normaal mens?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:53 schreef Rauzer het volgende:
Een zwarte dag voor het Nederlandse voetbal
Om daar achter te komen zal je toch echt moeten studeren.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat doen die mensen meer dan iemand die niet gestudeerd heeft?
Eigen keuze.quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:17 schreef charmed_angel het volgende:
Zolang mensen niet tot hun 35ste studeren vind ik het best.
Vind het wel oneeerlijk dat ik al vanaf mijn 18e werk, en als ik tot 67 werk ik dan 49 jaar heb gewerkt
En studenten die pas met 30 jaar gaan werken, dan maar 37 jaar hebben gewerkt.
Toch belachelijk??? Ik ben voor iedereen 40 jaar werken en dan kappen!
Nee effe serieusquote:Op vrijdag 26 februari 2010 04:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Om daar achter te komen zal je toch echt moeten studeren.
Waar bazeer je dat op?quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar in die 37 jaar doen die mensen wel meer voor de samenleving dan jij.
Bewondering dat je je niet laat tegenhouden door die vertraging en door gaatquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 10:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Als ik klaar ben met studeren, ben ik 25(A)..misschien ga ik daarna nog wel door. In het verleden domme fouten gemaakt, en daardoor nu 3 jaar vertraging..maar goed, het komt allemaal goed
millennium... de vrouw die met vuur speeldequote:
nee heb alleen iets tegen de studenten die geen flikker uitvoeren, mijn beste vriendin bijvoorbeeld heeft een fulltime baan en studeerd daarnaast nog. Dat vind ik knap en haar waardeer ik enorm, zeker omdat ze daarnaast ook tijd heeft voor vrienden en sport.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is echt alsof je bij voorbaat al iets hebt tegen iedereen die gestudeerd heeft omdat je zelf niet gestudeerd hebt.
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee heb alleen iets tegen de studenten die geen flikker uitvoeren.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nou, leef je uit zou ik zeggen!
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:38 schreef UltraR het volgende:
Vorig jaar was er zo'n topic dat je plus- en minpunten kon geven aan de deelnemers. Zodra een act op 0 stond lag die eruit, en zo bleef er uiteindelijk een winnaar over.
Ik weet niet meer precies hoe het in elkaar zat, maar zou wel tof zijn als dat dit jaar weer wordt gedaan.!
Omdat wij van die talentloze noobs zijn die geen verstand hebben van muziekale potentiequote:Op zondag 28 februari 2010 @ 00:12 schreef Cee het volgende:
Ik zit nu (pas) X-Factor uitzending van gisteren te kijken.
Wat een gruwelijk kattengejank zeg.En de jury vindt het allemaal fantastisch, natuurlijk.
Ja, en omdat het in het theater allemaal veel beter klinkt en wij het zelf niet beter kunnen en het zo knap is dat ze daar op het podium durven te staan en dat wij allemaal te schijterig zijn om het zelf te doen etc. etc.quote:Op zondag 28 februari 2010 10:14 schreef Leigh het volgende:
[..]
Omdat wij van die talentloze noobs zijn die geen verstand hebben van muziekale potentie
Ik wil er vande week wel even voor gaan zittenquote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:38 schreef UltraR het volgende:
Vorig jaar was er zo'n topic dat je plus- en minpunten kon geven aan de deelnemers. Zodra een act op 0 stond lag die eruit, en zo bleef er uiteindelijk een winnaar over.
Ik weet niet meer precies hoe het in elkaar zat, maar zou wel tof zijn als dat dit jaar weer wordt gedaan.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |