quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh en het lijkt me best tof om te winnen, hoe doe je dat? Naaktfoto's op het forum gooien.
Kom maar opquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Haha, ik WIST het he! En het zegt toch weer wat over de vrouwelijke intuïtie dat ik het min of wel doorhad (ja, zelfs na dat laatste berichtje vertrouwde ik het hele zaakje nog niet
), en Fir3 er gelijk intrapte
. Nu voel ik me natuurlijk niet echt de terechte tweede plekker of winnaar omdat het door het complot (
) bepaald is, maar vorige keer werd ik er door een plannetje al als 40e uitgestemd ofzo dus het mag wel eens de andere kant op. Maar uhm, ik mag niet meer meestemmen zeker?
. Maar vier personen zitten erachter? Wie dan naast Sven en BVO en Zhenar? Oh en het lijkt me best tof om te winnen, hoe doe je dat? Naaktfoto's op het forum gooien
.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Maar vier personen zitten erachter? Wie dan naast Sven en BVO en Zhenar? Oh en het lijkt me best tof om te winnen, hoe doe je dat? Naaktfoto's op het forum gooien.
We hebben je niet voor niks overgelaten hequote:Op dinsdag 19 december 2006 12:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nu voel ik me natuurlijk niet echt de terechte tweede plekker of winnaar omdat het door het complot () bepaald is,
PM'en mag ook.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Naaktfoto's op het forum gooien.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:36 schreef Fir3fly het volgende:
s_s gaat winnen.
shiNinG_staR - 7
Svensational - 1
dan had je sven ++ moeten geven en niet s_squote:Op dinsdag 19 december 2006 01:05 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb geen spijt van mijn daden. Complotjes!
misschien leuk als je het nog spannend houdquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik ga stemmen!
Helaas. Dat IK geen PM van je kreeg vind ik echt niet lief.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien leuk als je het nog spannend houd
huh?? wat voor PM? waar heb je het overquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Helaas. Dat IK geen PM van je kreeg vind ik echt niet lief.![]()
over het complot enzo.quote:
ummzz ik had vernomen dat jij niet aan complotten deed.... dat had je gezegd in IRC???quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
over het complot enzo.Je denkt niet meer aan me!
Ik ben NOOIT in IRC geweestquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ummzz ik had vernomen dat jij niet aan complotten deed.... dat had je gezegd in IRC???
OMG we hebben je nog geprobeerd te werven via BVO!quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
over het complot enzo.Je denkt niet meer aan me!
Er liep gewoon een sub-complot tegen mij!quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG we hebben je nog geprobeerd te werven via BVO!![]()
Maar je toonde te weinig animo, of leek de hint niet te snappen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |