Oh dat absoluut.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:44 schreef Dos37 het volgende:
En terecht het is toch zijn fout niet dat Kemkers hem de verkeerde kant opstuurt.
Het is te hopen van niet zeg!!quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:47 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ja 16.30 Nl tijd.
Zou dat kunnen betekenen dat hij ontslag neemt?
Ik hoop het niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:47 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ja 16.30 Nl tijd.
Zou dat kunnen betekenen dat hij ontslag neemt?
Ik hoop het ook niet neequote:Op woensdag 24 februari 2010 12:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Ik denk dat hij publiekelijk z'n excuus zal aanbieden en ook aan Sven en uitleggen wat er nou precies fout gegaan is.
Denk wel dat hij er zeer emotioneel onder zal zijn.
Typisch Nederland ja.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:44 schreef Symphonic het volgende:
Het is natuurlijk verschrikkelijk klote dat het gebeurd is, maar ook coachen blijft mensenwerk.
En typisch Nederlands om met z'n alleen over hem heen te vallen.
Dat deed ie dan ook al die andere ronden niet, maar hij dacht zeker te weten dat z'n schaatser een fout maakte qua baankeuze en zodoende geeft ie dat door.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:03 schreef D1 het volgende:
Aan de andere kant hoort een coach helemaal geen aanwijzingen te geven over baanwissels.
en van mij mag hij... hij is niet verantwoordelijk voor fouten van anderen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Aan z'n acties bij het podium in de schaatshal heeft ie er maar al te zeer van genoten.
Volgens mij zijn de reacties redelijk evenwichtig. Natuurlijk is iedereen boos op Kemkers, maar men ziet ook wel dat een menselijke fout kan gebeuren. Het medeleven met Kemkers is er ook.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:44 schreef Symphonic het volgende:
Het is natuurlijk verschrikkelijk klote dat het gebeurd is, maar ook coachen blijft mensenwerk.
En typisch Nederlands om met z'n alleen over hem heen te vallen.
Dit is (waarschijnlijk) de eerste keer dat Kemkers een fout gemaakt heeft, de andere keren dat hij Kramer (en andere) getraind heeft, is het toch goed gegaan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:03 schreef D1 het volgende:
Het enige wat ik me afvraag is of Kramer ooit weer grenzeloos kan vertrouwen op Kemkers of dat hij op beslissende momenten bij beslissende aanwijzingen toch twijfeld door wat nu is gebeurd. Aan de andere kant hoort een coach helemaal geen aanwijzingen te geven over baanwissels.
Onsmakelijk wat jij doetquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:37 schreef Nokiaweb het volgende:
[ afbeelding ]
Zegt genoeg toch....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat de meesten hier vinden dat het Kemkers schuld is, hoeft niet meteen te beteken dat iedereen Kemkers meteen afvalt nee. Denk ook dat Kramer en Kemkers professioneel genoeg zijn om hier uit te leren, dat Kemkers in het vervolg minder gecontroleerd zal gaan coachen tijdens de rit.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de reacties redelijk evenwichtig. Natuurlijk is iedereen boos op Kemkers, maar men ziet ook wel dat een menselijke fout kan gebeuren. Het medeleven met Kemkers is er ook.
Het valt me juist mee hoe er op Kemkers gereageerd wordt.
Nou, hij is altijd al druk en opgefokt langs de baan. Soms op het hysterische af. Eén moment van zwakte leidde dit keer tot fatale gevolgen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben meer benieuwd of hij nu wat gaat aanpassen in zijn coaching... hij was zo gestresst en opgefokt gisteren en dat heeft hem die fout laten maken.... waarschijnlijk mede veroorzaakt door de grote druk van buitenaf en de opkomst van Lee
Denk het ook. Ik denk trouwens dat deze fout nog meer een kwestie van vertrouwen van Kemkers tegen Kramer was dan andersom. Kemkers wist niet helemaal zeker of hij gelijk had, maar wijst toch Kramer op dat hij naar de binnenbaan moet. Maar dit is achteraf misschien makkelijk praten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:13 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Dit is (waarschijnlijk) de eerste keer dat Kemkers een fout gemaakt heeft, de andere keren dat hij Kramer (en andere) getraind heeft, is het toch goed gegaan?
Lijkt me dat Kramer Kemkers nog wel kan vertrouwen.
Nou ja, een beetje grappig is het ook wel.quote:
Ben wel blij dat Kemkers geen luchtverkeersleider isquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nou ja, een beetje grappig is het ook wel.
Dan moet je nooit naar Engeland vliegen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ben wel blij dat Kemkers geen luchtverkeersleider is
Dat vind jij voldoende. Misschien heeft Sven er wel om gevraagd....quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:17 schreef marcodej het volgende:
Ik denk en hoop toch wel dat hij in het vervolg wat minder met die bordjes en hysterische armbewegingen gaat doen. Met drie vingers aangeven dat je 3 seconden voor ligt en afgemeten technische aanwijzingen geven is voldoende. Dat gegoochel met die 36 bordjes is nergens voor nodig.
Inderdaad, ze trainen daar toch op? Sven is daar heus wel aan gewend hoor..quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:24 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat vind jij voldoende. Misschien heeft Sven er wel om gevraagd....
De samenwerking is normaliter prima dus het is echt onzin om te verkondigen dat Kemkers het verkeerd doet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:28 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Inderdaad, ze trainen daar toch op? Sven is daar heus wel aan gewend hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |