Hoewel het maar schaatsen is, is het zo belangrijk dat ik al de hele avond pijn in mijn maag heb... Ik ben bang dat ik mezelf straks in slaap huil.quote:
Nouja, bij z'n volgende race haalt Svennetje weer goud.quote:Op woensdag 24 februari 2010 02:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoewel het maar schaatsen is, is het zo belangrijk dat ik al de hele avond pijn in mijn maag heb... Ik ben bang dat ik mezelf straks in slaap huil.
Ik heb van verdriet nog 3 frikandelletjes in de frituurpan gedaan..quote:Op woensdag 24 februari 2010 02:57 schreef marcodej het volgende:
Overigens, dat van dat huilen is niet waar. Dat van die pijn in mijn maag wel.
Heb er bestwel de ziekte in eigenlijk.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 02:51 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Voetbal = Oorlog
Schaatsen = Burenruzie
Mooi stuk inderdaad.quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:03 schreef Netsplitter het volgende:
Mooi stukje:
http://www.nusport.nl/tus(...)te-coach-wereld.html
Onze tijd of Vancouvertijd?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Om 16:30 uur geeft ie een persconferentie.
Nee dus.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben meer benieuwd of hij nu wat gaat aanpassen in zijn coaching... hij was zo gestresst en opgefokt gisteren en dat heeft hem die fout laten maken.... waarschijnlijk mede veroorzaakt door de grote druk van buitenaf en de opkomst van Lee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |