Hoewel het maar schaatsen is, is het zo belangrijk dat ik al de hele avond pijn in mijn maag heb... Ik ben bang dat ik mezelf straks in slaap huil.quote:
Nouja, bij z'n volgende race haalt Svennetje weer goud.quote:Op woensdag 24 februari 2010 02:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoewel het maar schaatsen is, is het zo belangrijk dat ik al de hele avond pijn in mijn maag heb... Ik ben bang dat ik mezelf straks in slaap huil.
Ik heb van verdriet nog 3 frikandelletjes in de frituurpan gedaan..quote:Op woensdag 24 februari 2010 02:57 schreef marcodej het volgende:
Overigens, dat van dat huilen is niet waar. Dat van die pijn in mijn maag wel.
Heb er bestwel de ziekte in eigenlijk.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 02:51 schreef Morgenrood het volgende:
[..]
Voetbal = Oorlog
Schaatsen = Burenruzie
Mooi stuk inderdaad.quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:03 schreef Netsplitter het volgende:
Mooi stukje:
http://www.nusport.nl/tus(...)te-coach-wereld.html
Onze tijd of Vancouvertijd?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Om 16:30 uur geeft ie een persconferentie.
Nee dus.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben meer benieuwd of hij nu wat gaat aanpassen in zijn coaching... hij was zo gestresst en opgefokt gisteren en dat heeft hem die fout laten maken.... waarschijnlijk mede veroorzaakt door de grote druk van buitenaf en de opkomst van Lee
ik gok afscheid van Kemkers als coach van TVMquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Om 16:30 uur geeft ie een persconferentie.
En waarom lette hij niet goed op?... hij was zo druk bezig met die rondetijden van die Koreaan dat ie pas keek naar Kramer toen die al gewisseld had...quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee dus.
Hij heeft een fout gemaakt omdat hij even niet goed oplette.
Niks druk van die Koreaan of iets dergelijks.
Dat heeft hij gisteren al gezegt.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 02:57 schreef marcodej het volgende:
Overigens, dat van dat huilen is niet waar. Dat van die pijn in mijn maag wel.
Heb er bestwel de ziekte in eigenlijk.
Heel ontroerend stukje idd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:32 schreef Tourniquet het volgende:
http://nos.nl/os2010/video/139330-kemkers-doet-zijn-verhaal.html
Denk dat Kemkers er heel wat voor over zou hebben om de tijd een dagje terug te kunnen draaien. Heb wel met 'm te doen hoor.
Ook niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En waarom lette hij niet goed op?... hij was zo druk bezig met die rondetijden van die Koreaan dat ie pas keek naar Kramer toen die al gewisseld had...
Het zijn ook beslissingen in split seconds...quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ook niet.
Hij moest de tijd zelf op een bord schrijven waardoor hij even niet goed oplette.
Die tijden worden normaal gesproken door iemand anders opgeschreven zodat hij zich 100% op de schaatser kan richten.
Nu ging dat dus even fout met een verschrikkelijk resultaat.
Dat zal dus ook nooit meer gebeuren lijkt me zo... maar de manier van coachen van Kemkers is altijd zo opgefokt... en feitelijk was de buit op dat moment ook al redelijk binnen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ook niet.
Hij moest de tijd zelf op een bord schrijven waardoor hij even niet goed oplette.
Die tijden worden normaal gesproken door iemand anders opgeschreven zodat hij zich 100% op de schaatser kan richten.
Nu ging dat dus even fout met een verschrikkelijk resultaat.
Klopt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het zijn ook beslissingen in split seconds...
Dat lijkt me ook ja... voor hem is het net zo sneu als voor Kramerquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Klopt.
Ik vind het zeer lovenswaardig van 'm dat hij meteen de verantwoordelijkheid op zich nam zonder drama.
Hij moet door een hel zijn gegaan en nog steeds gaan.
Wie is die 'iemand anders' dan en waarom gebeurde dat niet?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
inderdaad zeg, tering...tis maar schaatsen, waar hebben we het overquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:57 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Grow up. Je staat vooraan met lachen als andere sporters een blunder van jewelste maken maar nu een nederlanders het doet voel je je klote?
Blijkbaar gelden er andere regels tijdens een OS en NK/WK/Wereldbeker wedsrtrijden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wie is die 'iemand anders' dan en waarom gebeurde dat niet?
precies....quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook ja... voor hem is het net zo sneu als voor Kramer
mooi inderdaad...quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:03 schreef Netsplitter het volgende:
Mooi stukje:
http://www.nusport.nl/tus(...)te-coach-wereld.html
Dan is het half acht in Vancouver. Hij had ook wel een paar uur langer kunnen wachten. Hoewel, hij zal toch niet kunnen slapen.quote:
volgens mij zeiden ze vannacht dat er normaal gesproken bij de wissel iemand achter de boarding staat die het schrijfwerk doet, maar omdat de camerabaan daar loopt is er geen ruimte om daar iemand neer te zetten... en dus moest kemkers het alleen doen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Blijkbaar gelden er andere regels tijdens een OS en NK/WK/Wereldbeker wedsrtrijden.
Ah ok.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:27 schreef cptmarco het volgende:
[..]
volgens mij zeiden ze vannacht dat er normaal gesproken bij de wissel iemand achter de boarding staat die het schrijf werk doet, maar omdat de camerabaan daar loopt is er geen ruimt om daar iemand neer te zetten... en dus moest kemkers het alleen doen...
Volgens mij voelde de Jong zich geen winnaar aan z'n houding te zien tijdens de medailleceremonie.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:30 schreef Dos37 het volgende:
Deze affaire kent alleen verliezers, behalve Lee, Skobrev en de Jong.
Aan z'n acties bij het podium in de schaatshal heeft ie er maar al te zeer van genoten.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Volgens mij voelde de Jong zich geen winnaar aan z'n houding te zien tijdens de medailleceremonie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |