Als het maar op youtube komt danquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Denk niet dat het ergens te zien is, volgens mij is het niet eens een officiële persconferentie wat ik ervan begrijp.
nee hoor half 8 maar inmiddels 10 voor 8quote:
hij gaat heus niet direct ontslag nemen, het is geen voetbaltrainer...quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:51 schreef Remsjo het volgende:
Hmm toch wel benieuwd waarom de persconferentie niet door is gegaan. Misschien wilde Kemkers zijn ontslag inluiden maar is toch nog op het aller laatste moment over gehaald om het niet te doen door Gemser ?!
Je kunt er over blijven doorlullen, maar iedereen weet nu wel wat er is gebeurd. Belangrijker is dat de schade zoveel mogelijk beperkt wordt gehouden voor de afstanden die nog op het programma staan en dat Kemkers en Kramer in relatieve rust en privacy een manier kunnen vinden om hun samenwerking voort te zetten, want ik zie geen enkel voordeel aan een vertrek van Kemkers op dit moment. Hij is niet alleen de coach van Sven tenslotte.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:54 schreef Pannenkoeken het volgende:
Maar opzich, waarom zou je hiervoor een persconferentie houden? Oke, het is erg wat er gebeurd is, maar persoonlijk vind ik het niet echt persconferentie waardig..
Waar live te volgenquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:00 schreef Remsjo het volgende:
Dadelijk om 17:03 een persconferentie namens mij omdat ik dan naar de wc moet, stay tuned
ik wacht...quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:00 schreef Remsjo het volgende:
Dadelijk om 17:03 een persconferentie namens mij omdat ik dan naar de wc moet, stay tuned
Dat zijn ze hier al vergeten wat Kemkers voor zijn pupillen heeft gedaan.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:00 schreef oxy.moroni het volgende:
Een foutje en Kemkers krijgt de volle laag. Is iedereen de prestaties uit het verleden vergeten?
nee maar is toch een persconferentie die hun beleggen, niet waar wij om schreeuwde?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:00 schreef oxy.moroni het volgende:
Een foutje en Kemkers krijgt de volle laag. Is iedereen de prestaties uit het verleden vergeten?
Geef gewoon eens antwoord.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Post jij anders niet te veel..bemoeial.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |