Wordt dit live uitgezonden door de NOS?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Om 16:30 uur geeft ie een persconferentie.
Competition video from the 2010 Winter Olympics is restricted to viewers within the United Statesquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:03 schreef Barcaconia het volgende:
http://www.nbcolympics.co(...)as+you+gotta+believe
Dit is ook een mooi filmpje van Amerikaanse verslaggevers. Ze leggen het erg goed uit.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:47 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ja 16.30 Nl tijd.
Zou dat kunnen betekenen dat hij ontslag neemt?
Ja, kut dus. Ik kan die filmpjes van de NOS niet bekijken, jullie kunnen filmpjes van NBC niet bekijkenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:05 schreef GrotePierFR het volgende:
[..]
Competition video from the 2010 Winter Olympics is restricted to viewers within the United States
International viewers can still watch many other videos on NBCOlympics.com
Featured video for international viewers
Woon jij in de VS ofzo?
goede vraagquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:21 schreef Morgenrood het volgende:
Waarom niet gewoon hier op:
http://nos.nl/os2010/live/
Mijn MacBook weigert.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:21 schreef Morgenrood het volgende:
Waarom niet gewoon hier op:
http://nos.nl/os2010/live/
Ohw... wie weet studio sport, die pikken wel eens beelden uit het buitenland. Blijven hopenquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ja, kut dus. Ik kan die filmpjes van de NOS niet bekijken, jullie kunnen filmpjes van NBC niet bekijken
Jammer, het is een mooi stukje.
Dat zou kunnen..quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:47 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ja 16.30 Nl tijd.
Zou dat kunnen betekenen dat hij ontslag neemt?
Lijkt me niet, gezien het commentaar van Kramer en Kemkers gisteren. Ze zeiden beiden dat ze door wilden gaan. Dus ik denk eerder dat hij een korte rustperiode wil nemen. Of hij wil het nog een keer rustig uitleggen wat er allemaal is gebeurd.quote:
Dan zouden ze PenW moeten onderbreken.. Ik denk niet dat ze het op Ned.1 uitzenden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Gewoon Nederland 1? Er is nog p&w op
Ik denk het ook nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt me niet, gezien het commentaar van Kramer en Kemkers gisteren. Ze zeiden beiden dat ze door wilden gaan. Dus ik denk eerder dat hij een korte rustperiode wil nemen. Of hij wil het nog een keer rustig uitleggen wat er allemaal is gebeurd.
Ja klopt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:27 schreef Ronaldsen het volgende:
Gewoon Nederland 1? Er is nog p&w op
Ja maar het is niet Kramer die deze scheet laatquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:31 schreef TheZapster het volgende:
Elke scheet die Kramer laat wordt live uitgezonden maar dit weer niet.NOS!!!!
nope, iig niet livequote:Op woensdag 24 februari 2010 16:32 schreef MaLo het volgende:
Is er ook maar één zender, radio of tv, die dit de moeite waard vindt? Please?
Hoe waardeloos is datquote:
Lasgo(?) bij 538quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:33 schreef borisz het volgende:
Radio 1 nu nog bij de files. BNR ook bij een ander onderwerp.
Het vergt enige flexibiliteit en laat Mart Smeets symbool staan voor de indolentie en fantasieloosheid van de media ter plaatse.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:34 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb me eigenlijk geen seconde bedacht dat dit niet zou worden uitgezonden.
Ik ook niet, het leek me bijna vanzelfsprekend dat dit op Ned. 1 zou komen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:34 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb me eigenlijk geen seconde bedacht dat dit niet zou worden uitgezonden.
Half 9.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:36 schreef Malahide het volgende:
Het is toch ook pas half acht in Canada? Lijkt me wel erg vroeg voor een persconferentie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |