quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Stel je voor iemand belt naar je toko en bestelt een worst. En een kwartier later staat diegene voor je neus met in zijn handen die worst die je net laat rondbrengen![]()
![]()
Wij gaan dit zó doen als je hier bentquote:
En dan zeggen dat je je geld terug wil omdat ie niet goed is. Korting van 1.90 op het ritjequote:Op woensdag 24 februari 2010 14:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Stel je voor iemand belt naar je toko en bestelt een worst. En een kwartier later staat diegene voor je neus met in zijn handen die worst die je net laat rondbrengen![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Prachtig ook... Dan sta je in Korbach... met een worst
Prachtige omgeving daar Ian, begrijp dan ook niet dat je naar Brabant komtquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Prachtig ook... Dan sta je in Korbach... met een worst
Hahaha, zo flauw dat het grappig isquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kemkers geeft persconferentie
Die fipo
omgquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kemkers geeft persconferentie
Die fipo
Brabant? Klundert, mijn beste.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Prachtige omgeving daar Ian, begrijp dan ook niet dat je naar Brabant komt![]()
Had je nou niet een iets charmantere feauteaux kunnen nemen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dude! Er is iets met mijn worst. Ik zweer het jonguh!
Sorryquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Had je nou niet een iets charmantere feauteaux kunnen nemen?
Zit jij nou eigenlijk op je werk gewoon mij bij een worst te shoppen!?
Ja hij zou om half vijf een persconferentie geven, maar volgens mij wordt t niet live uitgezonden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Genoeg filmpjes toch? Ondertussen? Of zou hij op tv zijn?
Staat fix genoeg online, gok ik.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja hij zou om half vijf een persconferentie geven, maar volgens mij wordt t niet live uitgezonden.
Ja eigenlijk is iedereen er al klaar mee denk ik.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat wil hij er nog over zeggen eigenlijk?
5km dames, maar we maken geen enkele kansquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat staat er vandaag op het programma voor NL om hard in te falen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |