quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Stel je voor iemand belt naar je toko en bestelt een worst. En een kwartier later staat diegene voor je neus met in zijn handen die worst die je net laat rondbrengen![]()
![]()
Wij gaan dit zó doen als je hier bentquote:
En dan zeggen dat je je geld terug wil omdat ie niet goed is. Korting van 1.90 op het ritjequote:Op woensdag 24 februari 2010 14:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Stel je voor iemand belt naar je toko en bestelt een worst. En een kwartier later staat diegene voor je neus met in zijn handen die worst die je net laat rondbrengen![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Prachtig ook... Dan sta je in Korbach... met een worst
Prachtige omgeving daar Ian, begrijp dan ook niet dat je naar Brabant komtquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Prachtig ook... Dan sta je in Korbach... met een worst
Hahaha, zo flauw dat het grappig isquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kemkers geeft persconferentie
Die fipo
omgquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kemkers geeft persconferentie
Die fipo
Brabant? Klundert, mijn beste.quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Prachtige omgeving daar Ian, begrijp dan ook niet dat je naar Brabant komt![]()
Had je nou niet een iets charmantere feauteaux kunnen nemen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dude! Er is iets met mijn worst. Ik zweer het jonguh!
Sorryquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Had je nou niet een iets charmantere feauteaux kunnen nemen?
Zit jij nou eigenlijk op je werk gewoon mij bij een worst te shoppen!?
Ja hij zou om half vijf een persconferentie geven, maar volgens mij wordt t niet live uitgezonden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Genoeg filmpjes toch? Ondertussen? Of zou hij op tv zijn?
Staat fix genoeg online, gok ik.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja hij zou om half vijf een persconferentie geven, maar volgens mij wordt t niet live uitgezonden.
Ja eigenlijk is iedereen er al klaar mee denk ik.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat wil hij er nog over zeggen eigenlijk?
5km dames, maar we maken geen enkele kansquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat staat er vandaag op het programma voor NL om hard in te falen?
Misschien maken de dames nog een kans met de ploegenachtervolging?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
5km dames, maar we maken geen enkele kans
Ja de heren ook, maar dat is toch niet vandaagquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien maken de dames nog een kans met de ploegenachtervolging?
Wtf, hoe krijg je dat voor elkaar, het begin gebied is teringkleinquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:02 schreef CarOnline het volgende:
Falen, Ian, ik ben verdwaald!!
Ik verdwaal altijd ingame. Maar zó snel![]()
Ik heb t maar uitgezet, ik kom nooit meer bij die gast van de tweede quest
T kan raar lopen....maar ik denk idd ook dat we daar niks gaan winnen...quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
5km dames, maar we maken geen enkele kans
Nee denk halve finales vrijdag en finale zaterdag, en Sven doet gewoon mee....quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja de heren ook, maar dat is toch niet vandaag?
Ja ze zijn er best op gebrand heb ik begrepen...dus kan best spannend worden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien maken de dames nog een kans met de ploegenachtervolging?
Nee, maar ik bedoel dat de ploegenachtervolging de enige kans nog is op een medaille voor de vrouwen .quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja de heren ook, maar dat is toch niet vandaag?
Dat je die wolven dingen moet vinden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:13 schreef Ian_Nick het volgende:
CarO, leg 's uit welke questgiver je niet meer kan vinden?
Volgens mij doen alleen Jorien Voorhuis en Elma de Vries mee....quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel dat de ploegenachtervolging de enige kans nog is op een medaille voor de vrouwen .
Tenzij Renate Groenewold nog voor een verrassing zorgt, het is wel haar afstand vanavond.
Elma de Vries misschien, een 'dark horse'.
Hebben jullie t over Runescape???quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:19 schreef CarOnline het volgende:
Oh drama, echt.
Ik ben echt zo'n ei met dat soort dingen.
Misschien moet ik straks anders even op de map kijken, staat ie daar op?
Ook naar binnen gelopen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:17 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat je die wolven dingen moet vinden.
Acht stuks. Nou dat deed ik en toen kon ik die niet meer terug vinden!
Ik loop steeds om dat slot heen en ik kan hem niet meer vinden. Wel tig anderen
Jo, als de quest echt compleet is, en je dus de juiste wolven hebt omgelegd staat de questgiver met een vraagteken aangegeven.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:19 schreef CarOnline het volgende:
Oh drama, echt.
Ik ben echt zo'n ei met dat soort dingen.
Misschien moet ik straks anders even op de map kijken, staat ie daar op?
Wil je even normaal doen? Dat pauperspel speelt toch godverdomme hopelijk niemand meer tegenwoordigquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:21 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hebben jullie t over Runescape???
Nee deze staat buiten. Die binnen heb ik al.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook naar binnen gelopen?_! Die dude staat volgens mij binnen
En weet je zeker dat het klaar is? Staat in je questlog dat je ze allemaal hebt?
Ja, ik snap het idee, maar ik kan hem alleen niet terug vinden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jo, als de quest echt compleet is, en je dus de juiste wolven hebt omgelegd staat de questgiver met een vraagteken aangegeven.
Als de quest echt klaar is zou het niet al te moeilijk moeten zijnquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee deze staat buiten. Die binnen heb ik al.
En ja, ik kreeg een melding dat ik ze had. Dus ik kan gewoon terug. En hij staat ergens om de hoek.
Maar welke hoek![]()
Ik ga zo nog wel even zoeken, eerst een paar pannekoeken bakken.
Ik download bij elke game een walkthrough, want gamen moet ontspannend zijn, vind ik.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, ik snap het idee, maar ik kan hem alleen niet terug vinden.
Volgens mij ben ik verkeerd terug gelopen en zit ik nou totaal ergens anders.
Oh hell, dit is altijd zó irritant!
En ik heb dat echt altijd.
Ik niet hahah, me zoon deed t weleens...quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil je even normaal doen? Dat pauperspel speelt toch godverdomme hopelijk niemand meer tegenwoordig
Deze walkthrough zou letterlijk dikker zijn dan de bijbel.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik download bij elke game een walkthrough, want gamen moet ontspannend zijn, vind ik.
Daarbij ben ik meestal ook te lomp om het zelf snel op te lossen.
Toen hij 12 wasquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik niet hahah, me zoon deed t weleens...
Wat!? Die gast is 11 en speelt Call of Duty en GTA!?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:30 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nu is t meer Call of duty op de X-box en Gta , hij wordt volgende week toevallig 12...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |