zo kan het ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:52 schreef DeX090 het volgende:
Hoe is deze: Essent heeft 200.000 klanten a 50 euro per gouden medaille is 10 miljoen. Essent biedt Kemkers 2 miljoen om Kramer te saboteren, komt er zelf 8 miljoen beter vanaf. Die reclame vlak na de uitzending was ook wel erg goed getimed.
de uitslag werd wel in goede banen geleid...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:54 schreef padlarf het volgende:
Hij hoefde iig niet lang in het ongewissel te zitten over de uitslag.
Ik vond 'm wel goed gevondenquote:
We hebben meer topics dan in VBL op een gemiddelde zondagquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:59 schreef Ritmo het volgende:
Het gaat in KLB over sport?Zou er nog hoop zijn?
Dan was ie alsnog laatste geworden dus wat maakt dat uit?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:59 schreef Nemain het volgende:
Wat ik niet snap.. Had Sven niet twee extra rondjes buitenbaan doen ofzo? Om diskwalificatie te voorkomen? Als je nog die beelden weer ziet..
Ik denk dat Sven professioneel genoeg is om te zien dat dit gewoon een stomme fout was. Een fout die op het kutste moment ooit komt, maar toch. Zou het wel stijl vinden als ze de volgende OS samen de 10km winnen in een wereldrecordquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:53 schreef Adelante het volgende:
Ik vraag me heel erg af of die twee ooit nog samen kunnen werken na dit debacle. Kramer sloot het niet meteen uit, maar volgens mij blijft dit altijd tussen hen in staan.
Dat zat ik ook nog te denken inderdaadquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:59 schreef Nemain het volgende:
Wat ik niet snap.. Had Sven niet twee extra rondjes buitenbaan doen ofzo? Om diskwalificatie te voorkomen? Als je nog die beelden weer ziet..
Over voetbal?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
We hebben meer topics dan in VBL op een gemiddelde zondag
Was ook mijn eerste reactie, gewoon volgende ronde een lange bocht extraquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:59 schreef Nemain het volgende:
Nee, dan had hij een ongeldige afstand geschaatst en klopt de tijd dus nog steeds niet...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:59 schreef Nemain het volgende:
Nee hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan was ie alsnog laatste geworden dus wat maakt dat uit?
Want na één zo'n fout is het gewoon afgelopen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan was ie alsnog laatste geworden dus wat maakt dat uit?
Of nou ja, dan ook was ie buiten het podium geeindigt, het gaat om secondes en milisecondes.quote:
hAHHAHAquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:02 schreef wazoomie het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of ie al voorbij is gekomen...
Hij was anders wel de laatste die wist dat hij niet meer mee deedquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:54 schreef padlarf het volgende:
Hij hoefde iig niet lang in het ongewissel te zitten over de uitslag.
Deel van het publiek was ook nog aan het juichen.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:04 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Hij was anders wel de laatste die wist dat hij niet meer mee deed
dat vind ik wel erg kort door de bocht!quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:02 schreef Mr.DD het volgende:
Dat zagen we niet hé, toen Sven de verkeerde baan nam!
[ afbeelding ]
Oké zo..quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, dan had hij een ongeldige afstand geschaatst en klopt de tijd dus nog steeds niet...
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:05 schreef Palomar het volgende:
[..]
dat vind ik wel erg kort door de bocht!
hilarischquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Essent gaat nu extra korting geven op wisselstroom.
En Swen heeft een nieuwe sponsor: TomTom
Je bedoelt wanneer hij het wereldrecord breekt met 5 seconden verschil?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:10 schreef musicfreakyme het volgende:
Wanneer is de volgende wedstrijd van Sven Kramer?
Seizoen is voorbij, oktober wel weer ofzo...quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:10 schreef musicfreakyme het volgende:
Wanneer is de volgende wedstrijd van Sven Kramer?
Ze hebben toch nog de achtervolging met een groepje?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Seizoen is voorbij, oktober wel weer ofzo...
?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:12 schreef morningstorm het volgende:
hij maakt dezelfde fout als de rus met het langlaufen
Wat een kutgrappenquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:29 schreef Geo3kant het volgende:
http://www.debestemoppen.nl/overige/sven-kramer-moppen/
http://www.debestemoppen.(...)-kort-door-de-bocht/
http://www.debestemoppen.nl/overige/sven-kramer-verkeerde-baan/
3 sven kramer grappen
Hij reed op schema voor goud, dus als hij zijn fout zou corrigeren door een keer extra verkeerd te wisselen zou hij toch nog steeds op schema rijden? Ik snap je niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Of nou ja, dan ook was ie buiten het podium geeindigt, het gaat om secondes en milisecondes.
Vergeet het WK allround maar sukkelquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Seizoen is voorbij, oktober wel weer ofzo...
Ik begreep hem verkeerdquote:Op woensdag 24 februari 2010 01:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij reed op schema voor goud, dus als hij zijn fout zou corrigeren door een keer extra verkeerd te wisselen zou hij toch nog steeds op schema rijden? Ik snap je niet.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:19 schreef henrydg het volgende:
Er is met de videobeelden geknoeid.
Het origineel :
[ afbeelding ]
Ik kwam toevallig het lettertype windings tegen dus t leek me wel grappig. eigenlijk wou ik gewoon die andere maken maar dan wat scherper zodat iedereen het goed kon lezenquote:
Mja, de beste coach en de beste schaatser zullen toch wel een manier kunnen vinden om samen verder te gaan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:53 schreef Adelante het volgende:
Ik vraag me heel erg af of die twee ooit nog samen kunnen werken na dit debacle. Kramer sloot het niet meteen uit, maar volgens mij blijft dit altijd tussen hen in staan.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 02:14 schreef Fides het volgende:
NS sponsor van het NOC-NSF....geen wonder dus die wisselstoring.
HAHAHA ZO HEE MAAK JIJ FF EEN ORIGINELE GRAPquote:Op woensdag 24 februari 2010 01:53 schreef star_gazer het volgende:
Ach, hij wint in ieder geval de wisseltrofee
Ik denk dat het kemkersachtervolging gaat wordenquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:50 schreef pr0tege het volgende:
Wanneer is t het ploegenachtervolging? Hopelijk kan Sven zich herpakken en alsnog goud pakt
Ik weet het...ik weet het dat dit kan in Nederlandquote:
Gelukkig gaat Geert er wat aan doenquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik weet het...ik weet het dat dit kan in Nederland
+ dat et qua tijd weinig uitmaakt of je per rondje binnen binnen buiten buitenquote:Op woensdag 24 februari 2010 01:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij reed op schema voor goud, dus als hij zijn fout zou corrigeren door een keer extra verkeerd te wisselen zou hij toch nog steeds op schema rijden? Ik snap je niet.
schaatsen is geen sport, en ik doop sven persoonlijk om in cristiano kramer. gaat ie huilen xDquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:59 schreef Ritmo het volgende:
Het gaat in KLB over sport?Zou er nog hoop zijn hier?
Dat mag heul niet!quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Hij had gewoon die 8 resterende rondjes allemaal in de buitenbaan moeten rijden, om alsnog een snellere tijd neer te zetten dan die kutkoreaan, gediskwalificeerd te worden en dan die Koreaan uit te lachen omdat iedereen weet dat Sven de baas is.
Zoek verder dan youtube dan, ingerburgerde pauperquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:56 schreef RickoKun het volgende:
IEDEREEN praat erover, maar er staat GEEN ENKEL filmpje op internet
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:01 schreef pokerstars het volgende:
[..]
Zoek verder dan youtube dan, ingerburgerde pauper![]()
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:42 schreef dekloonvanzuen het volgende:
ff kut hoor maar nu denk ik toch boeie, het is schaatsen. Vanavond Inter - Chelsea dat gaat ergens over.
Ajax juve bedoel jequote:Op woensdag 24 februari 2010 18:42 schreef dekloonvanzuen het volgende:
ff kut hoor maar nu denk ik toch boeie, het is schaatsen. Vanavond Inter - Chelsea dat gaat ergens over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |