zo kan het ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:52 schreef DeX090 het volgende:
Hoe is deze: Essent heeft 200.000 klanten a 50 euro per gouden medaille is 10 miljoen. Essent biedt Kemkers 2 miljoen om Kramer te saboteren, komt er zelf 8 miljoen beter vanaf. Die reclame vlak na de uitzending was ook wel erg goed getimed.
de uitslag werd wel in goede banen geleid...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:54 schreef padlarf het volgende:
Hij hoefde iig niet lang in het ongewissel te zitten over de uitslag.
Ik vond 'm wel goed gevondenquote:
We hebben meer topics dan in VBL op een gemiddelde zondagquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:59 schreef Ritmo het volgende:
Het gaat in KLB over sport?Zou er nog hoop zijn?
Dan was ie alsnog laatste geworden dus wat maakt dat uit?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:59 schreef Nemain het volgende:
Wat ik niet snap.. Had Sven niet twee extra rondjes buitenbaan doen ofzo? Om diskwalificatie te voorkomen? Als je nog die beelden weer ziet..
Ik denk dat Sven professioneel genoeg is om te zien dat dit gewoon een stomme fout was. Een fout die op het kutste moment ooit komt, maar toch. Zou het wel stijl vinden als ze de volgende OS samen de 10km winnen in een wereldrecordquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:53 schreef Adelante het volgende:
Ik vraag me heel erg af of die twee ooit nog samen kunnen werken na dit debacle. Kramer sloot het niet meteen uit, maar volgens mij blijft dit altijd tussen hen in staan.
Dat zat ik ook nog te denken inderdaadquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:59 schreef Nemain het volgende:
Wat ik niet snap.. Had Sven niet twee extra rondjes buitenbaan doen ofzo? Om diskwalificatie te voorkomen? Als je nog die beelden weer ziet..
Over voetbal?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
We hebben meer topics dan in VBL op een gemiddelde zondag
Was ook mijn eerste reactie, gewoon volgende ronde een lange bocht extraquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:59 schreef Nemain het volgende:
Nee, dan had hij een ongeldige afstand geschaatst en klopt de tijd dus nog steeds niet...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:59 schreef Nemain het volgende:
Nee hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan was ie alsnog laatste geworden dus wat maakt dat uit?
Want na één zo'n fout is het gewoon afgelopen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dan was ie alsnog laatste geworden dus wat maakt dat uit?
Of nou ja, dan ook was ie buiten het podium geeindigt, het gaat om secondes en milisecondes.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |