schilderstapequote:Op woensdag 24 februari 2010 11:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe plakken jullie je nagels af als je met twee kleuren/topcoat (mat) werkt?
Van die french manicure dingen zijn wel handig, alleen die zijn rond.
Ik zeg ook Daph.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Wie zou in dit topic inmiddels de grootste stash hebben? Mijn geld gaat op Daph. Twee a drie maanden geleden was ik het nog maar ik heb bijna niks gekocht en zij gaat helemaal los.
Ik zie zo voor me dat die met een paar weken komt melden dat ze een tweede helmer nodig heeft.quote:
Danku!quote:
Hahahaquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zie zo voor me dat die met een paar weken komt melden dat ze een tweede helmer nodig heeft.![]()
Ik mag vanaf eind maart trouwens ook weer bestellen van mezelf en ik heb een megawishlist dus wellicht haal ik haar nog weer in.
Ik ga ook voor Daph, die eind deze maand naar mijn gok op 350 lakken zitquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Neon![]()
![]()
@MissJ: voor mij is het criterium volgens mij meer dat ik hem echt beoordeeld moet hebben. Op een vinger kan dat niet maar na een swatch met foto's en een blogpost heb ik dat wel en dan vind ik hem tried.
Wie zou in dit topic inmiddels de grootste stash hebben? Mijn geld gaat op Daph. Twee a drie maanden geleden was ik het nog maar ik heb bijna niks gekocht en zij gaat helemaal los.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Sneak preview!
[ afbeelding ]
Dit kreeg ik gisteren in de bus om te reviewen.
cute!quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Sneak preview!
[ afbeelding ]
Dit kreeg ik gisteren in de bus om te reviewen.
Oh in dat geval...quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga ook voor Daph, die eind deze maand naar mijn gok op 350 lakken zit
ik heb geen blog, dus voor mij wordt het een tried als ik hem echt op 10 vingers gedragen heb (en inderdaad niet even snel checken hoe ie is op 1 vinger).quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:46 schreef MinderMutsig het volgende:
@MissJ: voor mij is het criterium volgens mij meer dat ik hem echt beoordeeld moet hebben. Op een vinger kan dat niet maar na een swatch met foto's en een blogpost heb ik dat wel en dan vind ik hem tried.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hebben zij dat ook zelf aan je aangeboden?
whehe, tof manquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Die namen ook echt.Hot Slut, Wet Dream etc.
![]()
87 waarvan een stuk of tien stomme kutlakken zijn, maar ook tien nieuwe onderweg.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik heb geen blog, dus voor mij wordt het een tried als ik hem echt op 10 vingers gedragen heb (en inderdaad niet even snel checken hoe ie is op 1 vinger).
Ik zeg ook Daph!
Ben wel benieuwd hoeveel lakjes jullie allemaal op dit moment hebben?
Ik dus iets van 150 gok ik
Oooooohh met allemaal mooie rekjes zodat ze allemaal goed te zien zijn.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een nieuwe hobby gevonden, custom meubels maken. Ik ga voor jullie een nagellakkast ontwerpen
durf je dat aan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oooooohh met allemaal mooie rekjes zodat ze allemaal goed te zien zijn.![]()
Ontwerp je dan ook het huis waar die kast in past?
Back Alley Sally, Pearl necklace, Camel toequote:Op woensdag 24 februari 2010 12:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Die namen ook echt.Hot Slut, Wet Dream etc.
![]()
Heuj! Lief doen! Hahaha ik ben idd wel helemaal los gegaan in december/januari maar nu valt dat echt heel erg mee hoorquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Neon![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |