jah, want dat mag niet...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:43 schreef Confetti het volgende:
Leg eens uit, snap er niets van![]()
Wordt die nu gediskwalificeerd?
Wow mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het is de achterneef van mijn ex
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:43 schreef Confetti het volgende:
Leg eens uit, snap er niets van![]()
Wordt die nu gediskwalificeerd?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:48 schreef Ireyon het volgende:
Waarom reageert-ie zo boos.. je hebt het toch zelf verprutst, sukkel.
koreaanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:49 schreef Lysdexie het volgende:
Die domme kutchinees heeft nou gewonnen
1 natte pot!quote:
Is ook echt niet iets om van te balen, zo je olympische titel verspelen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:48 schreef Ireyon het volgende:
Waarom reageert-ie zo boos.. je hebt het toch zelf verprutst, sukkel.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef Gesloten het volgende:
Nu moet die Amerikaanse interviewster weer vragen wie hij is en wat hij zojuist gedaan heeft
Maar hij was wel de beste.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef Gesloten het volgende:
Nu moet die Amerikaanse interviewster weer vragen wie hij is en wat hij zojuist gedaan heeft
Dat dacht ik dus ook, dan had ie nog een extra buitenbaantje kunnen doen om het recht te zetten ofzo.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:52 schreef Nemain het volgende:
[..]
Maar hij was wel de beste.
Waarom kan een van die coaches dat niet met hem communiceren dan, dat hij in de verkeerde baan zit?
Dit dusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:52 schreef PiRANiA het volgende:
Ik dacht dat de coach schreeuwde: "NAAR BINNEN". En hij wees met zijn vinger.
Anyone?
Dat dusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef Otis2.0 het volgende:
En die juichende kankerkoreaan met z'n vlaggetje. Als Kramer de hele race in de buitenbaan deed had hij alsnog gewonnen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:53 schreef DuTank het volgende:
Kemkers
Dat is het goede topic. Maar jammer dat Adelante het allemaal niet snapt.
Pics?quote:
Ja dus?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
Domme sukkel, dan is het toch nog wel zielig.
Ja, maar als je coach zegt dat je de binnenbocht moet hebben, dan doe je dat. Dat heeft met discipline te maken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sodemieter toch op.
Hij kan toch zelf ook nadenken?
Of zou dat niet mogen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:53 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, dan had ie nog een extra buitenbaantje kunnen doen om het recht te zetten ofzo.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef Otis2.0 het volgende:
En die juichende kankerkoreaan met z'n vlaggetje. Als Kramer de hele race in de buitenbaan deed had hij alsnog gewonnen.
Alweer met je eens BoWaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
Mooi dat ie verliest, arrogant kut kwalletje
En er wordt dus gezegd dat dit gebeurde.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar als je coach zegt dat je de binnenbocht moet hebben, dan doe je dat. Dat heeft met discipline te maken.
Alsof je dat als schaatser zelf niet bij houdtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:57 schreef AskMe het volgende:
Er is gehoord dat Sven in de gangen zei: "wat een klootzak, hij stuurt me de verkeerde bocht in" ...
Ik voel een breuk tussen Sven en Kemkers aankomenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:57 schreef AskMe het volgende:
Er is gehoord dat Sven in de gangen zei: "wat een klootzak, hij stuurt me de verkeerde bocht in" ...
Die jongen is in opperste concentratie hea. Zo,n coach staat er voor om hem te begeleiden. Hij moet als begeleider altijd alert blijven. Zeker als een jongen als Kramer jou pupil is!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sodemieter toch op.
Hij kan toch zelf ook nadenken?
Als alle historische figuren zo gedacht hadden was de wereld nu heel anders geweestquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar als je coach zegt dat je de binnenbocht moet hebben, dan doe je dat. Dat heeft met discipline te maken.
Nee, moet dat dan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja dus?
En nu gaan er 10.000+ mensen dood? Kom op zeg
failquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef Otis2.0 het volgende:
En kramertje zelf moet maar een beetje dom schaatsen? Kom op johquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Die jongen is in opperste concentratie hea. Zo,n coach staat er voor om hem te begeleiden. Hij moet als begeleider altijd alert blijven. Zeker als een jongen als Kramer jou pupil is!
Ja, het is echt gebleken dat die Koreaan beter is in schaatsen ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef Mr.Cooper het volgende:
Koreanen zijn gewoon beter als die grote faalkut.Dat blijkt maar weer.
Aziaten zijn niet te vertrouwen, eerst de tweede wereldoorlog en nu dit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef Otis2.0 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
Nee, moet dat dan.
Het is iig duidelijk dat jij niks begrijpt van topsport of uberhaupt presteren op niveau/competitie buiten WoW.
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sure. Whatever.
Mensen die topsport(ers) verafgoden
Vandaar de twijfel ..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:57 schreef justmattie het volgende:
[..]
Alsof je dat als schaatser zelf niet bij houdt
Ja ook dat nogquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:59 schreef Adelante het volgende:
Ria heeft Kemkers geneukt, die neemt het voor hem op!
Ja, want hij redt hiermee de wereld? Hij heeft het medicijn tegen kanker niet kunnen uitvinden?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
Nee, moet dat dan.
Het is iig duidelijk dat jij niks begrijpt van topsport of uberhaupt presteren op niveau/competitie buiten WoW.
Sven is gewoon kkdom.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, het is echt gebleken dat die Koreaan beter is in schaatsen ja.
Ik verafgood helemaal niemand, ik begrijp dit alleen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sure. Whatever.
Mensen die topsport(ers) verafgoden
Kramertje zelf had het goud met twee vingers in z,n neus. Die kanker Lee was in geen velden of wegen te bekennen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En kramertje zelf moet maar een beetje dom schaatsen? Kom op joh
MEEN JE NIET?? DIKKE BLUF.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het is de achterneef van mijn ex
Dus alles waardoor de wereld niet ten onder gaat is niet zielig?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:00 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ja, want hij redt hiermee de wereld? Hij heeft het medicijn tegen kanker niet kunnen uitvinden?
Dat meneertje Kramer te dom is om zelf na te denken en dan ook nog boos wordt?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:00 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik verafgood helemaal niemand, ik begrijp dit alleen.
Nee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Moet er dan niemand lachen om deze fout van die arrogante kwal?
Ikke wel hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Je kan toch ook boos zijn als je zelf iets verkloot.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat meneertje Kramer te dom is om zelf na te denken en dan ook nog boos wordt?
Knap.
Het is zielig, pathetisch zelfs.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:00 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dus alles waardoor de wereld niet ten onder gaat is niet zielig?
Ik hoor je wel als je moeder morgen onder de tram komt.
Je precies. Dus waarom moet hij naar zn domme achterlijke coach luisteren? Hij is toch alles?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:00 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Kramertje zelf had het goud met twee vingers in z,n neus. Die kanker Lee was in geen velden of wegen te bekennen.
Jawel hoor! Nederland heeft dit nog nooit verloren die 10km en nu wint een Koreaan op zo'n manierquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Zo een mof heeft het ooit gewonnen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jawel hoor! Nederland heeft dit nog nooit verloren die 10km en nu wint een Koreaan op zo'n manier![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef CaptainFalcon het volgende:
Als ik Kemkers was, zou ik van baan wisselen...
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef CaptainFalcon het volgende:
Die arrogantie tegenover die Amerikaanse filmploeg was volledig terecht, zouden meer Nederlanders moeten doen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Deze quote is nu al legendarischquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef CaptainFalcon het volgende:
Meldtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Nee hoor, maar ik ga niet iemand toejuichen wie faalt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat je voor die Koreaan juicht in plaats van voor Sven Kramer.
Geniaal!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef CaptainFalcon het volgende:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die arrogantie tegenover die Amerikaanse filmploeg was volledig terecht, zouden meer Nederlanders moeten doen.
Deze overheerst toch meer 't laatste half uur:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik ga niet iemand toejuichen wie faalt.
Instant classicquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef CaptainFalcon het volgende:
hahahahquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef CaptainFalcon het volgende:
Ja ik zat met een lach op mijn gezichtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Dit dus.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:05 schreef Black-Death het volgende:
Nou, hoe dan ook kan Kramer zeggen dat hij de snelste is, maar niet de beste..
Joh, wat denk je als Michael Phelps goud wint op het koningsnummer en ze vragen aan hem wie hij is en wat hij gewonnen heeft. Hoe denk je dat hij dan reageert?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Inderdaad.
Want ze MOETEN van je gehoord hebben!
OMG!!1!!! Doe normaal ik ben Svennnnnn!!!!
Net als dat hij nu een fout maakt kunnen hun dat ook hoor. Kun je ook normaal op reageren.
Hij had net goud gewonnenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Inderdaad.
Want ze MOETEN van je gehoord hebben!
OMG!!1!!! Doe normaal ik ben Svennnnnn!!!!
Net als dat hij nu een fout maakt kunnen hun dat ook hoor. Kun je ook normaal op reageren.
Ja hiierr!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
Ben ik het helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Joh, wat denk je als Michael Phelps goud wint op het koningsnummer en ze vragen aan hem wie hij is en wat hij gewonnen heeft. Hoe denk je dat hij dan reageert?
Gewoon terecht hoor, die reactie. Hoe moeilijk is het nou om op z'n minst even op te zoeken wie de topfavoriet is voordat je naar zo'n wedstrijd gaat kijken als journalist?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:06 schreef star_gazer het volgende:
Een nieuwe sponsor dient zich aan; TomTom
die is ook goedquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:06 schreef star_gazer het volgende:
Een nieuwe sponsor dient zich aan; TomTom
Dat is gewoon kansloos en triest, blijkbaar wist het onzekere mannetje geen normaal antwoord te geven in het engels en begon hij maar wat arrogant te doen. Alsof de hele wereld de 23 jarige Sven moet kennenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die arrogantie tegenover die Amerikaanse filmploeg was volledig terecht, zouden meer Nederlanders moeten doen.
So?quote:
Ik ookquote:
Idd. Tuurlijk moet je weten waar je heen gaat. Kramer ging zelf ook al naar buiten. Maar als die mongool daar staat te schreeuwen: "BINNEN!!!!!!! BINNEN!!!!!!!!!!!"... tsja.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:08 schreef DuTank het volgende:
"Zo'n wissel is als ademen, daar hoe je niet bij na te denken", zei Veldkamp al.
Dan komt die Kankers aanzetten dat ie de binnenbocht in moet, dan ben je uit je "trance".
Dat blijktquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:11 schreef Black-Death het volgende:
Wat nou arrogantie van Kramer, hij is nou eenmaal de beste ..
Ze vroegen niet naar zn achtergrond. Maargoed ik ga hier niet verder op in, je bent een mongool.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
So?
Dan hadden ze maar meteen zijn hele Facebook/Hyves/Twitter moeten uitpluizen en al zijn vrienden stalken voor een achtergrond verhaal e.d.? Die lui wilden gewoon er als snelste bij zijn. Sja toen schoot de voorbereiding erin.
Pijnlijk foutje inderdaad maar moet je dan meteen een houding opzetten van 'Ik ben Sven almighty!! Als je mij niet kent rot je maar op!1!!'
Hij staat toch op dat ijs of niet?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:11 schreef DuTank het volgende:
Heeft iedereen net naar Sven geluisterd? Mooi, dan weten jullie wie er in eerste instantie fout zat.
Correctie, SNELSTEquote:
Oh, sterk argument manquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hij staat toch op dat ijs of niet?
Imbecielquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hij staat toch op dat ijs of niet?
Dit is schaatsenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Joh, wat denk je als Michael Phelps goud wint op het koningsnummer en ze vragen aan hem wie hij is en wat hij gewonnen heeft. Hoe denk je dat hij dan reageert?
Gewoon terecht hoor, die reactie. Hoe moeilijk is het nou om op z'n minst even op te zoeken wie de topfavoriet is voordat je naar zo'n wedstrijd gaat kijken als journalist?
Jup, Kemkers bleef hem gewoon doorcoachen, pas toen de race over was vertelde hij Sven wat er was gebeurd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:10 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar hoe precies? Hij reed nog wel z'n hele race en wist pas op het einde dat het mis was?
Nee prima, maar om er nou vanuit te gaan dat het Amerikaanse volk hem kent en jezelf te goed voelen om even een introductie te geven.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:11 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ze vroegen niet naar zn achtergrond. Maargoed ik ga hier niet verder op in, je bent een mongool.
Je bent echt dom he?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:11 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ze vroegen niet naar zn achtergrond. Maargoed ik ga hier niet verder op in, je bent een mongool.
Ze hoefden geen introductie. Ze wilden een naam en wat hij heeft gewonnen. Hoe moeilijk is het om even een balkje in beeld te brengen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee prima, maar om er nou vanuit te gaan dat het Amerikaanse volk hem kent en jezelf te goed voelen om even een introductie te geven.
Jij bent echt een wereldburger zeg
Dan doen ze dat maar via de interviewer/commentator/balkje onderin beeld. Slaat fucking nergens op dat ze dat gaan vragenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee prima, maar om er nou vanuit te gaan dat het Amerikaanse volk hem kent en jezelf te goed voelen om even een introductie te geven.
Daarmee lijkt mij de zaak gesloten.quote:
quote:
Als je daar NET PRECIES hebt staan te kijken naar die race dan weet je toch godverdomme wel wie Sven Kramer isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
NOS-stream?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:13 schreef WillFerrell het volgende:
Heeft iemand al een Youtube filmpje gevonden. Ik zit hier zonder beelden.
Goede vergelijking, mafkees.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daarmee lijkt mij de zaak gesloten.
Bij voetbal staat de coach toch ook niet precies te vertellen welke stapjes ze moeten zetten? Tour d'France?
Hoe moeilijk is het om even te zeggen wat ze willen en je daar niet te goed voor te voelen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:13 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ze hoefden geen introductie. Ze wilden een naam en wat hij heeft gewonnen. Hoe moeilijk is het om even een balkje in beeld te brengen?
http://www.upc.nl/upclive/tv_en_film/tv_kijken/nederland_1/quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:13 schreef WillFerrell het volgende:
Schaatsen en voetbal vergelijken. Imbecielquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daarmee lijkt mij de zaak gesloten.
Bij voetbal staat de coach toch ook niet precies te vertellen welke stapjes ze moeten zetten? Tour d'France?
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:11 schreef mikieu het volgende:
WAT EEN GOUDVIS, DIE VERGETEN OOK NA 5 SECONDEN WAT ZE DEDEN, EN HIJ WOU NOG NAAR GOUD VISSEN OOK. HAHAHAHHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHAHHAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAA, grappig.
http://nos.nl/os2010/live/quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:14 schreef henrydg het volgende:
[..]
http://www.upc.nl/upclive/tv_en_film/tv_kijken/nederland_1/
heb je UPC?
Als je net goud hebt gewonnen op de Olympische Spelen kan ik me voorstellen dat je niet zit te wachten op de vraag "wie ben jij?"quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:14 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om even te zeggen wat ze willen en je daar niet te goed voor te voelen?
Het is inderdaad moeilijker een verkeerde afslag te nemen op een baan van 500 meter dan over wegen verspreid door een heel landquote:
Idd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:15 schreef Remsjo het volgende:
Kramer verdient niets en niets meer dan diepe en diepe respect. Wat een held. Hoe hij net voor de camera van de NOS stond. RESPECT!!!!!!!
Dat dacht ik net ook meteenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:15 schreef Mr.Natural het volgende:
Gemser tegen Kemkers net 'Dat kan beter jong'
Dat zeker.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:15 schreef Remsjo het volgende:
Kramer verdient niets en niets meer dan diepe en diepe respect. Wat een held. Hoe hij net voor de camera van de NOS stond. RESPECT!!!!!!!
Stuur je grap op naar Guido Weijers, jullie zitten op hetzelfde niveau.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het is inderdaad moeilijker een verkeerde afslag te nemen op een baan van 500 meter dan over wegen verspreid door een heel land
Kijk nou eens naar de experts op Nederland 1 en luister naar Veldkamp.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het is inderdaad moeilijker een verkeerde afslag te nemen op een baan van 500 meter dan over wegen verspreid door een heel land
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:15 schreef Remsjo het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kijk nou eens naar de experts op Nederland 1 en luister naar Veldkamp.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:18 schreef c0nd0r het volgende:
Nou voila!
Zelfs die kneus aan tafel maakt de vergelijking met voetbal
Dat dus.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Als je daar NET PRECIES hebt staan te kijken naar die race dan weet je toch godverdomme wel wie Sven Kramer is![]()
![]()
Guido is beter.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Stuur je grap op naar Guido Weijers, jullie zitten op hetzelfde niveau.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En hoe gaan ze dat doen daar terwijl ze aan de zijlijn zitten?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:18 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dat dus.
Een journalist hoort zich een beetje in te lezen
Ja, maar wel een hele andere. Jij zegt dat de coach de speler moeten instrueren welk stapje ze moeten zetten. Smeets zegt dat de coach het veld in loopt en zelf de bal trapt, wat dus niet de bedoeling is.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:18 schreef c0nd0r het volgende:
Nou voila!
Zelfs die kneus aan tafel maakt de vergelijking met voetbal
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/19116quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:13 schreef WillFerrell het volgende:
En Smeets is niet de expert die ik bedoel.quote:
Hoe dan ook, hij maakt een vergelijking met voetbalquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar wel een hele andere. Jij zegt dat de coach de speler moeten instrueren welk stapje ze moeten zetten. Smeets zegt dat de coach het veld in loopt en zelf de bal trapt, wat dus niet de bedoeling is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:16 schreef Sloggi het volgende:
Had hij niet gewoon nog twee keer een buitenbocht kunnen nemen? Of hadden ze dat niet geaccepteerd?
Sorry, ik heb het niet gevolgd en ben niet aan het kijken.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
En Smeets is niet de expert die ik bedoel.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kijk nou eens naar de experts op Nederland 1 en luister naar Veldkamp.
Joh het is niet zo dat Sven Kramer ineens uit de grond omhoog kwam hoor. Al maanden vantevoren wist de hele wereld dat Sven Kramer dé favoriet was.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En hoe gaan ze dat doen daar terwijl ze aan de zijlijn zitten?
Zonder er klakkeloos vanuit te gaan dat ze daar internet all around hebben?
Dat weten we hier ja omdat schaatsen hier het enige is wat uitgezonden is zo ong.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Joh het is niet zo dat Sven Kramer ineens uit de grond omhoog kwam hoor. Al maanden vantevoren wist de hele wereld dat Sven Kramer dé favoriet was.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hoe dan ook, hij maakt een vergelijking met voetbalOk, ik erken mijn fout. Ik had moeten zeggen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkeerde vergelijking met voetbal. Imbeciel
Als jij nou eens erkent dat het direct de schuld is van Kemkers en indirect die van Kramer, dan ben ik klaar.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Als je als journalist weet dat je bij het schaatsen gaat zijn kan je best even kijken wie de favorieten zijn.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat weten we hier ja omdat schaatsen hier het enige is wat uitgezonden is zo ong.
In de US of A heus niet hoor.
Het was al weken bekend wie er mee zouden doen aan die wedstrijd.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En hoe gaan ze dat doen daar terwijl ze aan de zijlijn zitten?
Zonder er klakkeloos vanuit te gaan dat ze daar internet all around hebben?
2 van de 3 mensen die daar zaten, zijn de experts. Daar zit Smeets niet bij.quote:
Als je journalist bent wel. Wil je het nou niet snappen of zit je gewoon te zeiken?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat weten we hier ja omdat schaatsen hier het enige is wat uitgezonden is zo ong.
Bron?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:22 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Het was al weken bekend wie er mee zouden doen aan die wedstrijd.
En uiteraard is er internet daar.
Een journalist hoort zich in te lezen. Als ik een curler ga interviewen zorg ik ook dat ik zijn naam weet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bron?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:23 schreef Repeat het volgende:
[..]
Als je journalist bent wel. Wil je het nou niet snappen of zit je gewoon te zeiken?
Ala verkeerde vergelijking.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ok, ik erken mijn fout. Ik had moeten zeggen:
Verkeerde vergelijking met voetbal. Imbeciel
Als jij nou eens erkent dat het direct de schuld is van Kemkers en indirect die van Kramer, dan ben ik klaar.
Ja, daar zit je dan met je Svenergy pakketquote:
Ik heb het niet heel goed gevolgd maar volgens mij zei Sven dat ze nog wel een setje zouden blijvenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Iemand?
Kemkers zal trouwens wel zijn pensioen aankondigen morgen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je moet gewoon begrijpen dat zo'n jongen helemaal in trance zit, zoals Veldkamp dus zei: wisselen is net als ademen. Als iemand zegt dat je in moet ademen, terwijl je dat net hebt gedaan, kan het misschien wel zijn dat je weer inademtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ala verkeerde vergelijking.
Ik vind het alleen nogal makkelijk om die coach nu alles voor zijn voeten te gooien terwijl Svennergymooijboi zelf ook wel na kan denken.
Maar goed zoals je dan zegt, indirect ook zijn schuld.
Whehequote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:23 schreef star_gazer het volgende:
Svenergy is wisselstroom?
ik denk wel 20xquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:25 schreef Core2 het volgende:
Kemkers mag wel van baan wisselen (was ie al gemaakt?)
Wat nou bron?quote:
Is ook geblokkeerd. Kreeg net urls van Nemain die ook niet werken. Dan morgenochtend maar kijken. Bedankt.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:19 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/19116
Heb je hier iets aan?
Daar moest ik ook aan denken. Ik ben geen schaatsfan, maar ik zat met een grote FFFFFFFUUUUUUUUUU voor m'n tv. Als er zo'n knullige fout gemaakt wordt op het WK waardoor we eruit gaan had ik niet voor mezelf ingestaan denk ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
gelukkig is het geen wk voetbal ofzo.
hadden we die vent gelyncht
Dick Advocaat II, wat betreft wissels.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:29 schreef Future_Boxing_Champion het volgende:
gelukkig is het geen wk voetbal ofzo.
hadden we die vent gelyncht
En dezelfde mensen die hierom moeten lachen janken straks het hardste als we falen bij het WK, faalbeertjes.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken. Ik ben geen schaatsfan, maar ik zat met een grote FFFFFFFUUUUUUUUUU voor m'n tv. Als er zo'n knullige fout gemaakt wordt op het WK waardoor we eruit gaan had ik niet voor mezelf ingestaan denk ik.
Ik jank om beiden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En dezelfde mensen die hierom moeten lachen janken straks het hardste als we falen bij het WK, faalbeertjes.
quote:
Natuurlijk zit je met een grote FFFFFFFUUUUUUUUUU voor de tv, het is fucking Nederland die daar géén goud pakt. Jouw land. Anders ben je dus een landverraderquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken. Ik ben geen schaatsfan, maar ik zat met een grote FFFFFFFUUUUUUUUUU voor m'n tv. Als er zo'n knullige fout gemaakt wordt op het WK waardoor we eruit gaan had ik niet voor mezelf ingestaan denk ik.
Uiteraard. Maar behalve dat vind ik Sven Kramer ook een toffe peer die ik het enorm had gegund.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Natuurlijk zit je met een grote FFFFFFFUUUUUUUUUU voor de tv, het is fucking Nederland die daar géén goud pakt. Jouw land. Anders ben je dus een landverrader
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:39 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar slaan die gerimpelde hoofden op?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:39 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's die uit V for Vendetta. Maar geen idee wat dat hiermee te maken heeft.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Waar slaan die gerimpelde hoofden op?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Waar slaan die gerimpelde hoofden op?
Om aan te geven dat het gaat om een:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's die uit V for Vendetta. Maar geen idee wat dat hiermee te maken heeft.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's die uit V for Vendetta. Maar geen idee wat dat hiermee te maken heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.its time to misbehave
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |