jah, want dat mag niet...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:43 schreef Confetti het volgende:
Leg eens uit, snap er niets van![]()
Wordt die nu gediskwalificeerd?
Wow mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het is de achterneef van mijn ex
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:43 schreef Confetti het volgende:
Leg eens uit, snap er niets van![]()
Wordt die nu gediskwalificeerd?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:48 schreef Ireyon het volgende:
Waarom reageert-ie zo boos.. je hebt het toch zelf verprutst, sukkel.
koreaanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:49 schreef Lysdexie het volgende:
Die domme kutchinees heeft nou gewonnen
1 natte pot!quote:
Is ook echt niet iets om van te balen, zo je olympische titel verspelen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:48 schreef Ireyon het volgende:
Waarom reageert-ie zo boos.. je hebt het toch zelf verprutst, sukkel.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef Gesloten het volgende:
Nu moet die Amerikaanse interviewster weer vragen wie hij is en wat hij zojuist gedaan heeft
Maar hij was wel de beste.quote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:50 schreef Gesloten het volgende:
Nu moet die Amerikaanse interviewster weer vragen wie hij is en wat hij zojuist gedaan heeft
Dat dacht ik dus ook, dan had ie nog een extra buitenbaantje kunnen doen om het recht te zetten ofzo.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:52 schreef Nemain het volgende:
[..]
Maar hij was wel de beste.
Waarom kan een van die coaches dat niet met hem communiceren dan, dat hij in de verkeerde baan zit?
Dit dusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:52 schreef PiRANiA het volgende:
Ik dacht dat de coach schreeuwde: "NAAR BINNEN". En hij wees met zijn vinger.
Anyone?
Dat dusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef Otis2.0 het volgende:
En die juichende kankerkoreaan met z'n vlaggetje. Als Kramer de hele race in de buitenbaan deed had hij alsnog gewonnen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:53 schreef DuTank het volgende:
Kemkers
Dat is het goede topic. Maar jammer dat Adelante het allemaal niet snapt.
Pics?quote:
Ja dus?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
Domme sukkel, dan is het toch nog wel zielig.
Ja, maar als je coach zegt dat je de binnenbocht moet hebben, dan doe je dat. Dat heeft met discipline te maken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sodemieter toch op.
Hij kan toch zelf ook nadenken?
Of zou dat niet mogen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:53 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, dan had ie nog een extra buitenbaantje kunnen doen om het recht te zetten ofzo.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef Otis2.0 het volgende:
En die juichende kankerkoreaan met z'n vlaggetje. Als Kramer de hele race in de buitenbaan deed had hij alsnog gewonnen.
Alweer met je eens BoWaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
Mooi dat ie verliest, arrogant kut kwalletje
En er wordt dus gezegd dat dit gebeurde.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar als je coach zegt dat je de binnenbocht moet hebben, dan doe je dat. Dat heeft met discipline te maken.
Alsof je dat als schaatser zelf niet bij houdtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:57 schreef AskMe het volgende:
Er is gehoord dat Sven in de gangen zei: "wat een klootzak, hij stuurt me de verkeerde bocht in" ...
Ik voel een breuk tussen Sven en Kemkers aankomenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:57 schreef AskMe het volgende:
Er is gehoord dat Sven in de gangen zei: "wat een klootzak, hij stuurt me de verkeerde bocht in" ...
Die jongen is in opperste concentratie hea. Zo,n coach staat er voor om hem te begeleiden. Hij moet als begeleider altijd alert blijven. Zeker als een jongen als Kramer jou pupil is!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sodemieter toch op.
Hij kan toch zelf ook nadenken?
Als alle historische figuren zo gedacht hadden was de wereld nu heel anders geweestquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar als je coach zegt dat je de binnenbocht moet hebben, dan doe je dat. Dat heeft met discipline te maken.
Nee, moet dat dan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja dus?
En nu gaan er 10.000+ mensen dood? Kom op zeg
failquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef Otis2.0 het volgende:
En kramertje zelf moet maar een beetje dom schaatsen? Kom op johquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Die jongen is in opperste concentratie hea. Zo,n coach staat er voor om hem te begeleiden. Hij moet als begeleider altijd alert blijven. Zeker als een jongen als Kramer jou pupil is!
Ja, het is echt gebleken dat die Koreaan beter is in schaatsen ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef Mr.Cooper het volgende:
Koreanen zijn gewoon beter als die grote faalkut.Dat blijkt maar weer.
Aziaten zijn niet te vertrouwen, eerst de tweede wereldoorlog en nu dit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef Otis2.0 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
Nee, moet dat dan.
Het is iig duidelijk dat jij niks begrijpt van topsport of uberhaupt presteren op niveau/competitie buiten WoW.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |