Wel leuk als Bob er ook eentje heeft, dan is het eerlijker verdeeldquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben voor Sven, maar ach Bob mag 'em ook wel als het maar een Nederlander is
*Stiekum gaat cheeren voor Sven
Zit net op wikipedia Bob heeft niets te klagenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Wel leuk als Bob er ook eentje heeft, dan is het eerlijker verdeeld
Ik denk dat je in de war bent met Jan Bos. Zijn broer Theo Bos fietst.quote:
Sven wel?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Zit net op wikipedia Bob heeft niets te klagen
idd, ik ken geen fietsende broer van bobquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met Jan Bos. Zijn broer Theo Bos fietst.
Dit spreekt me wel aan btwquote:
Die is mislukt ...quote:
Wel hè? Alleen zijn die kutflesjes zo kleinquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit spreekt me wel aan btw
[ afbeelding ]
O ja klopt whahaha, vind de meeste schaatsers mongolen haha, alleen Sven nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met Jan Bos. Zijn broer Theo Bos fietst.
Nee maar Sven is leuk en Bob yesterday's news, alhoewel hij zelf denkt dat hij Sven kan pakken vandaag, may the best man winquote:
Wel lekker veel rondjes achter elkaarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, saaie rondjes met dat spul
Vind het al wat dat ik weet dat er een schaatser een fietsende broer heeftquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:27 schreef gomi het volgende:
[..]
idd, ik ken geen fietsende broer van bob
Ik ben helmaal bier af eigenlijk.. Kan een belg nog wel waarderen maar dan wel de tripple blond.quote:
En daarna een flinke scheve schaatsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wel lekker veel rondjes achter elkaar
Ik las natuurlijk weer eens hoerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Vind het al wat dat ik weet dat er een schaatser een fietsende broer heeftwhahahaha
En met een beetje pech een wakquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En daarna een flinke scheve schaats
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik las natuurlijk weer eens hoer
die jan fietste ook btw. heeft ook meegedaan aan de zomerspelen op de baan. en aan de paralympicsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Vind het al wat dat ik weet dat er een schaatser een fietsende broer heeftwhahahaha
Ja, die fietst 'm erinquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Misschien is er wel een schaatser die een fietsende hoer heeft
Wat was daar dan, debat over val? herhaling of live?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Even 24 gekeken, nu schaatsen kijken.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, die fietst 'm erin![]()
Rondje 31,8 Dat redt Remlof niet
Ja ik weet dat ze ook samen trainden en dat was het wel hahaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:36 schreef gomi het volgende:
[..]
die jan fietste ook btw. heeft ook meegedaan aan de zomerspelen op de baan. en aan de paralympics
24 als in de serie 24, met Jack Bauerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat was daar dan, debat over val? herhaling of live?
Nee, voor mij moeten rondjes minstens 37 zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, die fietst 'm erin![]()
Rondje 31,8 Dat redt Remlof niet
Een bom, toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat was daar dan, debat over val? herhaling of live?
Sjaak de boer.. Dat filmpje is nergens te vinden dat was coolquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
24 als in de serie 24, met Jack Bauer.
Rondje Jupiler in 37 is ook niet echt fout, vermoedelijk hou je dat niet vol en lopen tijden snel opquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, voor mij moeten rondjes minstens 37 zijn
Ik dacht ook meteen politiek24quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
24 als in de serie 24, met Jack Bauer.
Zie je wel, 't lag niet aan mij, Pietje zet ons al voor het rijden van een scheve schaats op het verkeerde been.quote:
Ik hoop dat hij snel ten val komtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zie je wel, 't lag niet aan mij, Pietje zet ons al voor het rijden van een scheve schaats op het verkeerde been.
Liever tien kilometer kijken dan tien minuten onderstaandequote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:44 schreef gomi het volgende:
die 10 km is echt even saai als t kijken naar het dweilen
Fuck ik ga wel weerquote:
Ik had 't tegen zhe Germanquote:
Ja die had ik gemist, de rest zit hier ieder uur van de dag. Dan blijf je bezig.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wrom
Jij komt binnen en zegt alleen Layssa goeiedag.![]()
Wiequote:
hehe liever de 10km, t dweilen, zolang t maar niet dat is iddquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Liever tien kilometer kijken dan tien minuten onderstaande![]()
[ afbeelding ]
Als jij lief gaat doen loopt half Fok! leeg van verbazing en blijven ze op zeker een maand wegquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja die had ik gemist, de rest zit hier ieder uur van de dag. Dan blijf je bezig.
Geen goed plan dus ... Denk er wel serieus over na hoor...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als jij lief gaat doen loopt half Fok! leeg van verbazing en blijven ze op zeker een maand weg
Dat is toevallig wel onderdeel van je functieomschrijving. Een beetje de zaak vlot trekken en op gang houden, gastheer zijnquote:
Ja, het trekken deel bevalt me wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat is toevallig wel onderdeel van je functieomschrijving. Een beetje de zaak vlot trekken en op gang houden, gastheer zijn
Weet ik tochquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, het trekken deel bevalt me wel.
Plus moet je altijd een zakje nootjes hebben. Gewoon voor de gezelligheidquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is toevallig wel onderdeel van je functieomschrijving. Een beetje de zaak vlot trekken en op gang houden, gastheer zijn
Doe maar gewoon aardig, want zo ben je in principe best wel. Laat de uitspattingen nu maar aan mij over, dat past mij weer beter.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen goed plan dus ... Denk er wel serieus over na hoor...
Zaanstreek huh ??? Het stinkt daar altijd echt !!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat stuk Goudsche kaas bedoelt mij
Oeps te laatquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe maar gewoon aardig, want zo ben je in principe best wel. Laat de uitspattingen nu maar aan mij over, dat past mij weer beter.
Daar ben ik al jáááren weg, ik denk dat de stank d'r wel af is ondertussenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Zaanstreek huh ??? Het stinkt daar altijd echt !!!
Dat bedoel ik... En als kind vond ik heerlijk eigenlijk. Mijn vaders zuster woonde in zaandijk. Die geur vergeet je nooit meer ...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar ben ik al jáááren weg, ik denk dat de stank d'r wel af is ondertussen
Maar Cacao de Saen meurde inderdaad de hele zomer alles vol
Het lijkt wel of alleen wij de 10km belangrijk vindenquote:
Je had er na een tijdje geen last meer van. Zo was het bij mij in ieder gevalquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... En als kind vond ik heerlijk eigenlijk. Mijn vaders zuster woonde in zaandijk. Die geur vergeet je nooit meer ...
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het lijkt wel of alleen wij de 10km belangrijk vinden.
Ik vind het leven nog mooi hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Toen was het leven nog gewoon mooi ook
Da's juist mooi, voor ons, en onze positie op de medaillespiegelquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tis er nog steeds hoor... Al heb ik mijn zaandijk vriendje al jaren een schop gegeven. Maar zelfs in de auto richting purmerend ruik ik het nog.. Ik vind het niet vervelend, krijg droste neigingen. De beste chocola die er is en die mijn super bannedquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je had er na een tijdje geen last meer van. Zo was het bij mij in ieder gevalMaar als er dan visite was en die kwamen in de tuin: "Boaaaah wtf?!
"
En ik rook het niet meer
Maar is het niet zo dat je voor de echte chocolade in België moet zijn en dat Nederland maar wat namaak produceert?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis er nog steeds hoor... Al heb ik mijn zaandijk vriendje al jaren een schop gegeven. Maar zelfs in de auto richting purmerend ruik ik het nog.. Ik vind het niet vervelend, krijg droste neigingen. De beste chocola die er is en die mijn super bannedDroste voor the win !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik moet er maar weer 's een keer heen. Heb er het hoogtepunt van mijn jeugd door gebracht, benieuwd of ik heul nostalgische gevoelens krijg van die meurquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis er nog steeds hoor... Al heb ik mijn zaandijk vriendje al jaren een schop gegeven. Maar zelfs in de auto richting purmerend ruik ik het nog.. Ik vind het niet vervelend, krijg droste neigingen. De beste chocola die er is en die mijn super bannedDroste voor the win !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat is wel erg jong geschatquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het leven van toen ken je niet hè, je bent nog lekker jong, net als Pietje
Fiets jij nog wel?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:06 schreef D. het volgende:
Geheel in stijl pak ik er ff een Chocomel bij
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En ik las met een lepel?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:09 schreef Coos het volgende:
PRISON BREAK
Wel grappig via een tunnel.
Ik heb ondekt dat ze bij de vlaaien winkels ook Leonidas bonbos verkopen. En ik ben absoluut geen zoet liefhebber .. Maar die ohhh de witte .. En verder is Droste vet lekker. Ik heb een nieuw koffie apperaat, daar pleur ik wat cacao over. Maar het is het niet !!!! Droste !!! Ik ga op de barricadequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar is het niet zo dat je voor de echte chocolade in België moet zijn en dat Nederland maar wat namaak produceert?
Je zegt het zelf al, je moet weer beginnen,quote:
quote:Het is redelijk tragisch dat Verdonk zo te koop loopt met een woord als TROTS terwijl niemand dat waarschijnlijk op haar is, op het moment.
quote:De Nederlandsche Politiek! "Wie is de Mol?" maar dan met dure woorden en lelijke mensen
Goeie prozaquote:Schandalig, nu al tien minuten illegale niet-aangekondigde schorsing! Of zou deze zijn behandeld in de geheime bijlage?
Dat was mijn tweet tijdens één van de veel te lange schorsingen toen ze nog ruzie hadden over de geheime bijlage die niet zou bestaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die eerste twee wel, die derde begrijp ik niet
Die zakt ook niet van z'n kont af bij het sjouwen van meubilairquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:18 schreef Coos het volgende:
Dit lijkt mij wel wat voor Ian![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)atwalk__.html?p=25,2
Wat een onzin dat gedoe met fashionquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:18 schreef Coos het volgende:
Okquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben op twitter wél leuk namelijk.
Word die wel op maat gemaakt, hij is nogal smalletjesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:18 schreef Coos het volgende:
Tsja, bij jou zou het er weer heel anders uitzien dan, zo'n inkijkjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een onzin dat gedoe met fashionOpvallen is ook een vak blijkbaar
Zowel is ie een eitje ofzoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die zakt ook niet van z'n kont af bij het sjouwen van meubilair![]()
Op maat maken laten we aan jou overquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Word die wel op maat gemaakt, hij is nogal smalletjes
Nah ik ben niet van het krappe gedoe...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tsja, bij jou zou het er weer heel anders uitzien dan, zo'n inkijkje
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Op maat maken laten we aan jou over
Ja...maar...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, je moet weer beginnen,laat het eten en de chocomel lekker staan dan
Je moet bij dat demissionair kabinet zijn en vragen naar Tineke, ze heeft zitting net bij jou om de hoekquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:20 schreef Gert het volgende:
Leve de OV-chipkaart!
"Het is niet mogelijk om automatisch opladen aan te vragen voor deze kaart, omdat er nog niet mee is gereisd."
Wat een lamlendig kutzooitje is dit ook weer. Ik heb saldo op mijn kaart opgeladen en er vanmiddag nog mee in- en uitgecheckt.![]()
Is waarschijnlijk nog niet verwerktquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:20 schreef Gert het volgende:
Leve de OV-chipkaart!
"Het is niet mogelijk om automatisch opladen aan te vragen voor deze kaart, omdat er nog niet mee is gereisd."
Wat een lamlendig kutzooitje is dit ook weer. Ik heb saldo op mijn kaart opgeladen en er vanmiddag nog mee in- en uitgecheckt.![]()
Eigenlijk is het handiger om bij dit soort zaken lekker in de achterhoede te gaan hangen. Dan zijn alle kinderziektes weg tegen de tijd dat je het gaat gebruiken. Hopelijk.
Goed idee, ik zal daar eens even wat door de ramen "vragen".quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je moet bij dat demissionair kabinet zijn en vragen naar Tineke, ze heeft zitting net bij jou om de hoek
Weer zo'n fijne geldverslindende kankeruitvinding die ons door de strot word gedrukt. Stel gore nazi honden.quote:
Ik reis al maanden met die kaart. Niks mis mee, best handig .. Laadt het op in AH en blieb in blieb uit.. Wel de kaart ooit gekocht en laten activeren op een station.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:20 schreef Gert het volgende:
Leve de OV-chipkaart!
Eigenlijk is het handiger om bij dit soort zaken lekker in de achterhoede te gaan hangen. Dan zijn alle kinderziektes weg tegen de tijd dat je het gaat gebruiken. Hopelijk.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:22 schreef Kally het volgende:
[..]
er moet wel ruimte zijn voor "groei"
Tief die snol met haar pauperbek door een bushokje, met de groeten uit Sachsenhausen, fotze!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed idee, ik zal daar eens even wat door de ramen "vragen".
Voorlopig is het nog zo dat als je vergeet uit te checken je je geld terug kan vragen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk nog niet verwerkt. Kijk wel uit met dat automagisch opladen, als je een keer vergeet uit te checken gooit ie er dus automagisch meer geld bij als je weer incheckt. Goed in de gate houden, zeker in 't begin.
Jep ik ook, heb 'm geactiveerd op de bestaande kortingskaart (op naam). Kan ook inloggen en reisgegevens zien.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik reis al maanden met die kaart. Niks mis mee, best handig .. Laadt het op in AH en blieb in blieb uit.. Wel de kaart ooit gekocht en laten activeren op een station.
Wilde me inhouden haha, maar dacht o fuck ben wie ik benquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Dtiekem in twee keer posten hè, de bijdehandjes kwamen in tweede instantie pas.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed idee, ik zal daar eens even wat door de ramen "vragen".
Ja klopt, maar dat heb je amper in de gate als er steeds automatisch geld bij gegooid wordtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voorlopig is het nog zo dat als je vergeet uit te checken je je geld terug kan vragen.
Ravensbrück! Da's het snollenkamp!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tief die snol met haar pauperbek door een bushokje, met de groeten uit Sachsenhausen, fotze!
Gewoon een geil wijf dusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Wilde me inhouden haha, maar dacht o fuck ben wie ik ben
Doe dat vooral niet gekquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Wilde me inhouden haha, maar dacht o fuck ben wie ik ben
Nee gewoon erg meedenkend met de mannen, zou niet willen dat jullie zaakje wordt afgekneld bij het zien van een paar tettenquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb durf mijn ov-chipkaart amper te laten zien in de Rotterdamse metro, hij komt nl. uit Amsterdam
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee gewoon erg meedenkend met de mannen, zou niet willen dat jullie zaakje wordt afgekneld bij het zien van een paar tetten
Waarom op naam ?? Ik weet meer gasten die dat hebben. Maar waarom ... Bedoel ik wil niet te tracen zijn in het O.V. Niet omdat ik wat heb te verbergen ofzo, maar duhhhquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep ik ook, heb 'm geactiveerd op de bestaande kortingskaart (op naam). Kan ook inloggen en reisgegevens zien.
Doodswens als je dat doetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb durf mijn ov-chipkaart amper te laten zien in de Rotterdamse metro, hij komt nl. uit Amsterdam
quote:
Had het ook niet over mijn tettenquote:
Je lijkt WJ wel met zulke plaatjesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Liever tien kilometer kijken dan tien minuten onderstaande![]()
[ afbeelding ]
Dat wordt nog wat als jij zélf met dat ding moet gaan reizen.quote:
Ik reis na 9en en in 't weekend met korting, kan niet anders.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom op naam ?? Ik weet meer gasten die dat hebben. Maar waarom ... Bedoel ik wil niet te tracen zijn in het O.V. Niet omdat ik wat heb te verbergen ofzo, maar duhhh
Ohh fuck elke keer dat ik dat ding aanzetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
dus als jij op een knoppie drukt ga ik draaien ?
zou ie willenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je lijkt WJ wel met zulke plaatjes
En gaat de temperatuur naar benedenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
dus als jij op een knoppie drukt ga ik draaien ?
Ja, heb het ook van hemquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je lijkt WJ wel met zulke plaatjes
BLIJF DAN VAN DAT KNOPPIE AF !!!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh fuck elke keer dat ik dat ding aanzet
Dat lijkt me 't meest logisch, maar durf jij een buggy-systeem aan jou bankrekening te laten komen? Dat is mij dan weer een brug te verquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef Gert het volgende:
Dat wordt nog wat als jij zélf met dat ding moet gaan reizen.
Ja Pietje het is waarschijnlijk "nog niet verwerkt", maar ik word daar een beetje chagrijnig van, in deze tijden van usb-stickjes van een terrabyte en een hele film downjatten in een paar minuten.
quote:
Kortingskaart van de NS is sowieso al op naam.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom op naam ?? Ik weet meer gasten die dat hebben. Maar waarom ... Bedoel ik wil niet te tracen zijn in het O.V. Niet omdat ik wat heb te verbergen ofzo, maar duhhh
Ze krijgen de aids maar met z'n allen. Of de schuimende rattentyfus ver achter hun linker hartklep zodat de dokter er met geen mogelijkheid bij kan en een operatie geheel kansloos is omdat ze toch zeker gaan sterven.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als jij zélf met dat ding moet gaan reizen.
quote:
Je vergeet Fok!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Kortingskaart van de NS is sowieso al op naam.
En te tracen ben je op enkele tientallen meters nauwkeurig zolang je je mobiel aan laat staan (en meeneemt). De hoop op een anoniem bestaan heb ik al lang opgegeven.
En jij noemt mij een bicthquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En gaat de temperatuur naar beneden
Nee maar hij ging al realistisch de wedstrijd in, de lul, hij zei al dat hij het niet ging reddenquote:
Ik dacht: inregelen die hap en daarna nooit meer omkijken naar.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat lijkt me 't meest logisch, maar durf jij een buggy-systeem aan jou bankrekening te laten komen? Dat is mij dan weer een brug te ver.
Je gaat gewoon in de aanhanger van je schoonpapa, vooral met die Zaanse meur die aan je kleeftquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze krijgen de aids maar met z'n allen. Of de schuimende rattentyfus ver achter hun linker hartklep zodat de dokter er met geen mogelijkheid bij kan en een operatie geheel kansloos is omdat ze toch zeker gaan sterven.
Ik ga met de fiets.
quote:
Heb je problemen met Zaanse meur, stuk schuurpapier!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je gaat gewoon in de aanhanger van je schoonpapa, vooral met die Zaanse meur die aan je kleeft
Laat die ploatjes es troela yoin the clubquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:36 schreef FANN het volgende:
als ik stoor moeten jullie het seggen hoor
maar ik zet effe een ploatje op
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik?! Waar?!![]()
Fann weet wie het zegt en neemt mij toch niet serieus
Ohhhh Fannnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik?! Waar?!![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik?! Waar?!![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Dees wordt steeds leuker![]()
![]()
da's geen geintje Dees
Nee dat lukt niet.quote:
Bizar, bijna al die Koreanen zijn op dreefquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:38 schreef gomi het volgende:
die koreaan is sterk zeg
Prutsers daar jaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:39 schreef Kally het volgende:
Wat een blamage weer die tijden op het scherm, kut Vancouver
en wat een afgang dat een nederlander op een ronde wordt gezet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bizar, bijna al die Koreanen zijn op dreef
Zaansche mayo ... Hoppaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:39 schreef Kally het volgende:
Ben het wel met je eens, ze wordt een topfoksterquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Dees wordt steeds leuker![]()
![]()
da's geen geintje Dees
Daar komen we niet meer terugquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:39 schreef Kally het volgende:
Niet normaal, hij heeft OR en daar moet je dan ff op wachten om te zienquote:
Dus datquote:
Opletten jij, een Duitser in de baan. Althans, een Duits uitziend pak maar dat is voor jou genoeg.quote:
Ik wist het gewoon he, ik kan in je kop kijkenquote:
Dat kutwijf haalt me inquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens, ze wordt een topfokster
Lukt het, mannetje?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Opletten jij, een Duitser in de baan. Althans, een Duits uitziend pak maar dat is voor jou genoeg.
Marianne Weberquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Opletten jij, een Duitser in de baan. Althans, een Duits uitziend pak maar dat is voor jou genoeg.
Ik las Webberquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik verveel me, rijden alweer een halve minuut achter.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lukt het, mannetje?
*kijkt niet eens
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
HIER kan je je verder vermaken, mennekequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik verveel me, rijden alweer een halve minuut achter.
En ik maar denken dat ik het al wasquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ben het wel met je eens, ze wordt een topfokster
nou vin ik je eng heurquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist het gewoon he, ik kan in je kop kijken![]()
Dweilpauze met zwiffersquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
HIER kan je je verder vermaken, menneke
*fap! fap! fap!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ian komt pas in beweging als hij onderstaande pakken ziet
[ afbeelding ]
Schoon tot in 't diepste gat.quote:
Kijk eens een kwartier naar je schoonmoeder, dan schakel je met plezier weer over naar Ned1quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik het al was![]()
Dat schaatsen he, kunnen ze die 10 km. niet versneld afspelen?
Dit is zo saai
zet je het toch gewoon uihuit...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik het al was![]()
Dat schaatsen he, kunnen ze die 10 km. niet versneld afspelen?
Dit is zo saai
Makkie, want jij bent bijna nooit meer op Fok!quote:
Meneer heeft er verstand van?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Schoon tot in 't diepste gat.
Hep die Griek anders last van 't geluid? Of de buren?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
zet je het toch gewoon uihuit...
ik heb de tv helemaal niet aan zit weer met die koptelefoon op
Nee hoor het zijn kutdingenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Schoon tot in 't diepste gat.
Wee je gebeente als ik er wel benquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Makkie, want jij bent bijna nooit meer op Fok!
godsamme lekker ploatjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:40 schreef FANN het volgende:
WITH OR WITHOUT YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU !!!!
ik stoor toch niet h'e
ik ben in de bevoordeelde positie dat ik nooit meer naar mijn schoonmonster hoef te kijkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kijk eens een kwartier naar je schoonmoeder, dan schakel je met plezier weer over naar Ned1
die Griek heeft noooooooooooit last van mij Pietjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hep die Griek anders last van 't geluid? Of de buren?
Als je een gat ziet moet je rijkswaterstaat bellen hoorde ik vandaagquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat in deze context over gaten dan weer handig is.
Damn, nobelquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:50 schreef FANN het volgende:
die Griek heeft noooooooooooit last van mij Pietje![]()
ik doe het voor de buren![]()
![]()
en dan komen ze hem volgooien?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je een gat ziet moet je rijkswaterstaat bellen hoorde ik vandaag
Je bent niet alleen een bitch, je hebt nog humor ookquote:
Ik stop er altijd gewoon mijn lul in?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
ongeacht waar je het ziet?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik stop er altijd gewoon mijn lul in?
quote:
Waarom denk je dat ik zo druk aan het sporten ben?quote:
quote:Man verdrinkt in regenton
RIJNWOUDE - Een man uit Hazerswoude-dorp (Zuid-Holland) is dinsdagavond verdronken toen hij probeerde een regenton bij zijn huis te legen.
Dat meldt de politie aan Webregio. De man is waarschijnlijk vast komen te zitten in de put en verdronken. Wat er precies gebeurd is, is niet bekend.
De politie spreekt van een noodlottig ongeval.
Ach valt wel mee hoor, dat humor gedeelte bedoel ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent niet alleen een bitch, je hebt nog humor ook
Niet?!quote:
Ja? Ga je gang, er zijn meldingen binnen voor de A28, A12, A4 en A50quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik stop er altijd gewoon mijn lul in?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach valt wel mee hoor, dat humor gedeelte bedoel ik
Daar heb je wel gelijk inquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Wellicht de top 2009quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?!![]()
Ooit stond ik wel een een top-zoveel, maar ik weet niet meer wat het was.
Dan komt die broek misschien van pasquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja? Ga je gang, er zijn meldingen binnen voor de A28, A12, A4 en A50
En wat was het tweede?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was dus het eerste wat bij mij op kwam
Ik ga maar niet ff losquote:
Het bitchgedeelte ook welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan komt die broek misschien van pas
heb je m al op maat gemaakt dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan komt die broek misschien van pas
Ja die dusquote:
Misschien zeg je wel heul zinnige dingenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:56 schreef FANN het volgende:
[..]
DAT SEG IK !!!!
iedereen praat mij steeds na
Nee ik heb zijn maat niet....MERAAAAAAAAAAAAAquote:
Tjaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zou d'r naaien Soury, 't kreng
Nu wel dusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Zie je hem al staan op dat asfalt? Ik wel
Absoluutquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Misschien zeg je wel heul zinnige dingen
dat zou het eigenlijk best eens kunnen zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Misschien zeg je wel heul zinnige dingen
Je moet er zo'n 28000quote:
Nee dank je ik zit nog volquote:Jak, bakken vol met krekels op Discovery
Helpt niet.. Echt nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zou d'r naaien Soury, 't kreng
Boterham pindakaasquote:
Vaag geeft niet als het maar zompig isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
. dat in combie met een of ander vaag soortig yogiedrinkie van de Lidl
Wat goedkoop zegquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]
eerst een etentje, bloemen, bonbons en de hele mikmak
en dan naaien![]()
Kramer, schaatser, Olympische Spelen, 10 kilometerquote:
Bonbons kosten een vermogen.quote:
Zompig?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Vaag geeft niet als het maar zompig is
owquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Kramer, schaatser, Olympische Spelen, 10 kilometer
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:01 schreef FANN het volgende:
[..]
eerst een etentje, bloemen, bonbons en de hele mikmak
en dan naaien grasmaaien![]()
DAT SEG IK !!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bonbons kosten een vermogen.
Ja dan zijn de bobbon's wel lekker want dure etentje's zijn niet mijn ding..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:03 schreef FANN het volgende:
[..]
maar het moet wel een heeeeeeeeeeeeel duur etentje zijn heur
Als je die een vermogen vindt kosten, dan is het etentje vermoedelijk kwartiertje snackbar?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bonbons kosten een vermogen.
Are you stupid?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:04 schreef Gert het volgende:
Hopelijk vraagt na afloop van z'n gouden race zo'n Amerikaanse tv-journalist weer of-ie z'n naam en nationaliteit even wil zeggen.
Nah gaan we gewoon meteen aan de gangquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dan zijn de bobbon's wel lekker want dure etentje's zijn niet mijn ding..
Oh beterquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je die een vermogen vindt kosten, dan is het etentje vermoedelijk kwartiertje snackbar?
Febo, iedere 2 vakjes naar keuzequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je die een vermogen vindt kosten, dan is het etentje vermoedelijk kwartiertje snackbar?
Hahahahhaquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah gaan we gewoon meteen aan de gang![]()
1 pilsie kan er wel vanaf toch
Daar kan ik heel goed mee levenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die is dan ook wel de enige in dit land
Bereklauw met pindasausquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
nou ben ik eigenlijk benieuwd wat die hoer zingtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:00 schreef FANN het volgende:
vraag me niet wat ze zingt maar die komt van papadopoulos![]()
zijn vriendinnetje is terug en die komt uit Minsk
hij is weer helemaal blij
eentje kan genoeg zijn hequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die is dan ook wel de enige in dit land
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |