Wel leuk als Bob er ook eentje heeft, dan is het eerlijker verdeeldquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben voor Sven, maar ach Bob mag 'em ook wel als het maar een Nederlander is
*Stiekum gaat cheeren voor Sven
Zit net op wikipedia Bob heeft niets te klagenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Wel leuk als Bob er ook eentje heeft, dan is het eerlijker verdeeld
Ik denk dat je in de war bent met Jan Bos. Zijn broer Theo Bos fietst.quote:
Sven wel?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Zit net op wikipedia Bob heeft niets te klagen
idd, ik ken geen fietsende broer van bobquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met Jan Bos. Zijn broer Theo Bos fietst.
Dit spreekt me wel aan btwquote:
Die is mislukt ...quote:
Wel hè? Alleen zijn die kutflesjes zo kleinquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit spreekt me wel aan btw
[ afbeelding ]
O ja klopt whahaha, vind de meeste schaatsers mongolen haha, alleen Sven nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met Jan Bos. Zijn broer Theo Bos fietst.
Nee maar Sven is leuk en Bob yesterday's news, alhoewel hij zelf denkt dat hij Sven kan pakken vandaag, may the best man winquote:
Wel lekker veel rondjes achter elkaarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, saaie rondjes met dat spul
Vind het al wat dat ik weet dat er een schaatser een fietsende broer heeftquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:27 schreef gomi het volgende:
[..]
idd, ik ken geen fietsende broer van bob
Ik ben helmaal bier af eigenlijk.. Kan een belg nog wel waarderen maar dan wel de tripple blond.quote:
En daarna een flinke scheve schaatsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wel lekker veel rondjes achter elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |