Wel leuk als Bob er ook eentje heeft, dan is het eerlijker verdeeldquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben voor Sven, maar ach Bob mag 'em ook wel als het maar een Nederlander is
*Stiekum gaat cheeren voor Sven
Zit net op wikipedia Bob heeft niets te klagenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Wel leuk als Bob er ook eentje heeft, dan is het eerlijker verdeeld
Ik denk dat je in de war bent met Jan Bos. Zijn broer Theo Bos fietst.quote:
Sven wel?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Zit net op wikipedia Bob heeft niets te klagen
idd, ik ken geen fietsende broer van bobquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met Jan Bos. Zijn broer Theo Bos fietst.
Dit spreekt me wel aan btwquote:
Die is mislukt ...quote:
Wel hè? Alleen zijn die kutflesjes zo kleinquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit spreekt me wel aan btw
[ afbeelding ]
O ja klopt whahaha, vind de meeste schaatsers mongolen haha, alleen Sven nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met Jan Bos. Zijn broer Theo Bos fietst.
Nee maar Sven is leuk en Bob yesterday's news, alhoewel hij zelf denkt dat hij Sven kan pakken vandaag, may the best man winquote:
Wel lekker veel rondjes achter elkaarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, saaie rondjes met dat spul
Vind het al wat dat ik weet dat er een schaatser een fietsende broer heeftquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:27 schreef gomi het volgende:
[..]
idd, ik ken geen fietsende broer van bob
Ik ben helmaal bier af eigenlijk.. Kan een belg nog wel waarderen maar dan wel de tripple blond.quote:
En daarna een flinke scheve schaatsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wel lekker veel rondjes achter elkaar
Ik las natuurlijk weer eens hoerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Vind het al wat dat ik weet dat er een schaatser een fietsende broer heeftwhahahaha
En met een beetje pech een wakquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En daarna een flinke scheve schaats
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik las natuurlijk weer eens hoer
die jan fietste ook btw. heeft ook meegedaan aan de zomerspelen op de baan. en aan de paralympicsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Vind het al wat dat ik weet dat er een schaatser een fietsende broer heeftwhahahaha
Ja, die fietst 'm erinquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:35 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Misschien is er wel een schaatser die een fietsende hoer heeft
Wat was daar dan, debat over val? herhaling of live?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Even 24 gekeken, nu schaatsen kijken.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, die fietst 'm erin![]()
Rondje 31,8 Dat redt Remlof niet
Ja ik weet dat ze ook samen trainden en dat was het wel hahaquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:36 schreef gomi het volgende:
[..]
die jan fietste ook btw. heeft ook meegedaan aan de zomerspelen op de baan. en aan de paralympics
24 als in de serie 24, met Jack Bauerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat was daar dan, debat over val? herhaling of live?
Nee, voor mij moeten rondjes minstens 37 zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, die fietst 'm erin![]()
Rondje 31,8 Dat redt Remlof niet
Een bom, toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat was daar dan, debat over val? herhaling of live?
Sjaak de boer.. Dat filmpje is nergens te vinden dat was coolquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
24 als in de serie 24, met Jack Bauer.
Rondje Jupiler in 37 is ook niet echt fout, vermoedelijk hou je dat niet vol en lopen tijden snel opquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, voor mij moeten rondjes minstens 37 zijn
Ik dacht ook meteen politiek24quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
24 als in de serie 24, met Jack Bauer.
Zie je wel, 't lag niet aan mij, Pietje zet ons al voor het rijden van een scheve schaats op het verkeerde been.quote:
Ik hoop dat hij snel ten val komtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zie je wel, 't lag niet aan mij, Pietje zet ons al voor het rijden van een scheve schaats op het verkeerde been.
Liever tien kilometer kijken dan tien minuten onderstaandequote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:44 schreef gomi het volgende:
die 10 km is echt even saai als t kijken naar het dweilen
Fuck ik ga wel weerquote:
Ik had 't tegen zhe Germanquote:
Ja die had ik gemist, de rest zit hier ieder uur van de dag. Dan blijf je bezig.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wrom
Jij komt binnen en zegt alleen Layssa goeiedag.![]()
Wiequote:
hehe liever de 10km, t dweilen, zolang t maar niet dat is iddquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Liever tien kilometer kijken dan tien minuten onderstaande![]()
[ afbeelding ]
Als jij lief gaat doen loopt half Fok! leeg van verbazing en blijven ze op zeker een maand wegquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja die had ik gemist, de rest zit hier ieder uur van de dag. Dan blijf je bezig.
Geen goed plan dus ... Denk er wel serieus over na hoor...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als jij lief gaat doen loopt half Fok! leeg van verbazing en blijven ze op zeker een maand weg
Dat is toevallig wel onderdeel van je functieomschrijving. Een beetje de zaak vlot trekken en op gang houden, gastheer zijnquote:
Ja, het trekken deel bevalt me wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat is toevallig wel onderdeel van je functieomschrijving. Een beetje de zaak vlot trekken en op gang houden, gastheer zijn
Weet ik tochquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, het trekken deel bevalt me wel.
Plus moet je altijd een zakje nootjes hebben. Gewoon voor de gezelligheidquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is toevallig wel onderdeel van je functieomschrijving. Een beetje de zaak vlot trekken en op gang houden, gastheer zijn
Doe maar gewoon aardig, want zo ben je in principe best wel. Laat de uitspattingen nu maar aan mij over, dat past mij weer beter.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen goed plan dus ... Denk er wel serieus over na hoor...
Zaanstreek huh ??? Het stinkt daar altijd echt !!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat stuk Goudsche kaas bedoelt mij
Oeps te laatquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe maar gewoon aardig, want zo ben je in principe best wel. Laat de uitspattingen nu maar aan mij over, dat past mij weer beter.
Daar ben ik al jáááren weg, ik denk dat de stank d'r wel af is ondertussenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Zaanstreek huh ??? Het stinkt daar altijd echt !!!
Dat bedoel ik... En als kind vond ik heerlijk eigenlijk. Mijn vaders zuster woonde in zaandijk. Die geur vergeet je nooit meer ...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar ben ik al jáááren weg, ik denk dat de stank d'r wel af is ondertussen
Maar Cacao de Saen meurde inderdaad de hele zomer alles vol
Het lijkt wel of alleen wij de 10km belangrijk vindenquote:
Je had er na een tijdje geen last meer van. Zo was het bij mij in ieder gevalquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik... En als kind vond ik heerlijk eigenlijk. Mijn vaders zuster woonde in zaandijk. Die geur vergeet je nooit meer ...
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het lijkt wel of alleen wij de 10km belangrijk vinden.
Ik vind het leven nog mooi hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Toen was het leven nog gewoon mooi ook
Da's juist mooi, voor ons, en onze positie op de medaillespiegelquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het lijkt wel of alleen wij de 10km belangrijk vinden.
Tis er nog steeds hoor... Al heb ik mijn zaandijk vriendje al jaren een schop gegeven. Maar zelfs in de auto richting purmerend ruik ik het nog.. Ik vind het niet vervelend, krijg droste neigingen. De beste chocola die er is en die mijn super bannedquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je had er na een tijdje geen last meer van. Zo was het bij mij in ieder gevalMaar als er dan visite was en die kwamen in de tuin: "Boaaaah wtf?!
"
En ik rook het niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |