Jawel, dan is het lastiger. Ik hoop dat ze wat vinden door het getuigenverhoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kan ja. Maar misschien hadden ze een helm op, dan wordt het al een stuk lastiger.
Idd, alles beter dan bekennen dat je doodslag op je geweten hebt he ?!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Precies. Het is ook logisch als je er over nadenkt. Wie gaat nou zichzelf beschuldigen?
Het zou toch raar zijn als je moest getuigen tegen jezelf...of niet soms?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:29 schreef incident het volgende:
[..]
Idd, alles beter dan bekennen dat je doodslag op je geweten hebt he ?!
Uiteraard, maar de eer aan jezelf houden en toegeven dat JIJ degene was die een famillie verwoest heeft zou op zn minst chique zijn.... en getuigen van enig respect voor de familie van de overledene imhoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Het zou toch raar zijn als je moest getuigen tegen jezelf...of niet soms?
Hell, je hoeft niet eens te getuigen tegen familie!
Maar daartoe kun je niet gedwongen worden. Je mag nl ook gewoon je mond houden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:35 schreef incident het volgende:
[..]
Uiteraard, maar de eer aan jezelf houden en toegeven dat JIJ degene was die een famillie verwoest heeft zou op zn minst chique zijn.... en getuigen van enig respect voor de familie van de overledene imho
Niemand beschuldigt zichzelf. De verdachten worden beschuldigd door het OM. De verdachten moeten eerlijk antwoord geven. Van mij mogen verdachten van wie wordt bewezen dat ze hebben gelogen tijdens het proces een verdubbeling van de straf krijgen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Precies. Het is ook logisch als je er over nadenkt. Wie gaat nou zichzelf beschuldigen?
Ja, vind ik ook. Take it like a man, you do the crime, you do the time.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:35 schreef incident het volgende:
[..]
Uiteraard, maar de eer aan jezelf houden en toegeven dat JIJ degene was die een famillie verwoest heeft zou op zn minst chique zijn.... en getuigen van enig respect voor de familie van de overledene imho
Als dat zo zou zijn, dan beroepen ze zich toch gewoon op hun zwijgrecht.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:35 schreef Harde_Kip het volgende:
[..]
Niemand beschuldigt zichzelf. De verdachten worden beschuldigd door het OM. De verdachten moeten eerlijk antwoord geven. Van mij mogen verdachten van wie wordt bewezen dat ze hebben gelogen tijdens het proces een verdubbeling van de straf krijgen.
Maar het mág wel. Als je nog een beetje eer in je donder hebt beken je. Zeker als zoals nu zo duidelijk is hoe alles gegaan is.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Het zou toch raar zijn als je moest getuigen tegen jezelf...of niet soms?
Hell, je hoeft niet eens te getuigen tegen familie!
Tuurlijk mag het wel...maar ja, je weet nooit of iemand de waarheid spreekt...er zijn wel vaker zaken geweest waarbij iemand zei "ik heb het gedaan" en later bleek het niet zo te zijn. De een kan de ander ook geld geven om de schuld op zich te nemen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar het mág wel. Als je nog een beetje eer in je donder hebt beken je. Zeker als zoals nu zo duidelijk is hoe alles gegaan is.
Als ze allebei zeggen dat ze achterop zaten spreekt er toch minstens één de waarheid lijkt me.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:41 schreef Buzios het volgende:
Dit hele gedoe is compleet belachelijk.
Er wordt KEI en KEI hard gelogen door allebei.
Ja want dat zal echt een hele grote lieverd zijn!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef capricia het volgende:
Dan tuig je er dus een onschuldig af...
Daar weten we niets van af...hij is in ieder geval onschuldig aan moord...toch?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:46 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ja want dat zal echt een hele grote lieverd zijn!!
Dat is hetzelfde dat wanneer ze allebei zeggen dat ze niet reden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:43 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Als ze allebei zeggen dat ze achterop zaten spreekt er toch minstens één de waarheid lijkt me.
Weet je niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Daar weten we niets van af...hij is in ieder geval onschuldig aan moord...toch?
capricia fluistert Henk-B in zijn oor: spring in de sloot, spring in de sloot...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:48 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Weet je niet.
Misschien is hij wel medeplichtig.
Misschien fluisterde hij de bestuurder wel in zijn oor dat hij de man moest aanrijden!
En toch spreekt eentje de hele waarheid. Maar dat is dan maar collateral damage als we die óók straffen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:47 schreef Buzios het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde dat wanneer ze allebei zeggen dat ze niet reden.
Hoe jij het stelt gaat het om de technische kant van de hele vraagstelling, maar het feit is dat ze allebei heel goed weten wie achterop zat en wie er reed.
Diegene die achterop zat die houdt informatie achter, en wat zijn rechten precies zijn intresseert me helemaal niet. Mijn sentiment zegt; zwepen...totdat er duidelijkheid is.
Waar haal je die informatie vandaan, want die staat zeker niet in het artikel hoor. Ze zeggen beiden niet degene te zijn die de scooter bestuurde. Nergens staat dat ze ontkennen dat de ander erbij betrokken was.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:47 schreef Buzios het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde dat wanneer ze allebei zeggen dat ze niet reden.
Hoe jij het stelt gaat het om de technische kant van de hele vraagstelling, maar het feit is dat ze allebei heel goed weten wie achterop zat en wie er reed.
Diegene die achterop zat die houdt informatie achter, en wat zijn rechten precies zijn intresseert me helemaal niet. Mijn sentiment zegt; zwepen...totdat er duidelijkheid is.
Dat weet je dus niet!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:52 schreef DonJames het volgende:
[..]
En toch spreekt eentje de hele waarheid. Maar dat is dan maar collateral damage als we die óók straffen?
Zelfs al zou dat zo zijn, moet er nog steeds worden vastgesteld wie reed en wie niet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:48 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Weet je niet.
Misschien is hij wel medeplichtig.
Misschien fluisterde hij de bestuurder wel in zijn oor dat hij de man moest aanrijden!
Ze zeggen beide dat ze achterop zaten. De kans dat ze beide gelijk óf ongelijk hebben lijkt mij uitgesloten, niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |