Daar dacht ik ook al aanquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:50 schreef Bortecinem het volgende:
Die kloon mhpc is echt fucking irritant. Het zou me niks verbazen als het een kloon van Hellas2009 is.![]()
![]()
Of hij kan Google gebruikenquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan. We moeten hem testen door vragen te stellen, zoals wie is MHP's blablabla. en hoe zeg je 'blabla' in het Turks
. Die vragen moeten we dan wel eerst bedenken
. (het kan natuurlijk ook zijn dat hij een Turks vriend heeft
)
Vergeef me.quote:
Haha dat hij een kloon is is overduidelijk, dat het een kloon is van een anti-Turk is eigenlijk ook errug duidelijk. Vragen zijn niet nodig.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan. We moeten hem testen door vragen te stellen, zoals wie is MHP's blablabla. en hoe zeg je 'blabla' in het Turks
. Die vragen moeten we dan wel eerst bedenken
. (het kan natuurlijk ook zijn dat hij een Turkse vriend heeft
)
Okquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, maar de vragen moeten zo zijn dat hij de antwoorden niet op Google kan vinden.
Maar de Nederlanders weten dat nietquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha dat hij een kloon is is overduidelijk, dat het een kloon is van een anti-Turk is eigenlijk ook errug duidelijk. Vragen zijn niet nodig.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Maar de Nederlanders weten dat niet. Ik heb je reacties op FP gelezen bij de Turkse nieuwsberichten. Wat jij doet is heldhaftig
.
Ik zou je wel willen helpenquote:Op woensdag 24 februari 2010 01:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Normaal gesproken deed Siddha het werk, maar die is er nooit meer.
Welke feitjes? Zoveel boeiends stond er niet in mijn reacties hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik zou je wel willen helpen. Maar ik ben gebrekkig geïnformeerd met zulke dingen
. Waar heb jij al die feitjes vandaan
? Alleen internet of lees je ook veel boeken over dit thema?
Over de Armenen (dat zij in het gebied dat sommige Koerden 'eisen' vroeger leefden). En dat soort feitjes. En je reacties zijn wel boeiendquote:Op woensdag 24 februari 2010 01:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Welke feitjes? Zoveel boeiends stond er niet in mijn reacties hoor.
Haha ok.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:09 schreef Julis het volgende:
[..]
Over de Armenen (dat zij in het gebied dat sommige Koerden 'eisen' vroeger leefden). En dat soort feitjes. En je reacties zijn wel boeiend.
Ik vind het niet stom. Ik pest je gewoon.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:59 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, ik wil weten waarom je het stom vindt
d66 denk ik maar ik heb me er nog niet heel erg in verdieptquote:Op woensdag 24 februari 2010 01:22 schreef Bortecinem het volgende:
Ik weet het eigenlijk niet.![]()
Op wie zou jij stemmen?
Okéquote:Op woensdag 24 februari 2010 01:23 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik vind het niet stom. Ik pest je gewoon.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:28 schreef Julis het volgende:
Ayça mag jij dan stemmen? Ik word op 1 mei 18 jaar. Dus ik mag het dan wel
.
Ik denk ook D66.quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:32 schreef Ayca het volgende:
[..]bofkont,nee ik ben nog maar 16....,:P op wie ga jij stemmen dan?
Ik voeg niet toe, ik word toegevoegd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:07 schreef Ayca het volgende:
Wik mag ik ook jouw msn.![]()
of voeg mij maar gewoon toe
als je wilt natuurlijk
Lopen ze daar nou met een regenboogvlag rond?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:26 schreef Bortecinem het volgende:
Keep the spirit alive.
http://www.qha1.tv/video.php?id=575&dil=1
(Bekijk filmpje vanaf 4:30)
Welke vlag bedoel je?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lopen ze daar nou met een regenboogvlag rond?
Pff stemrecht is een belangrijk grondrecht. En als jij niet stemt doen anderen dat wel voor je.quote:
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:36 schreef IHVK het volgende:
Fokken in de trein is best levenloos, maar wilde het een keer gedaan hebben dus bij deze.
Hihi dat is Ayca haar vlag.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die van Azerbeidzjan volgens mij.
Ik ga ook netjes stemmen op 9 (?) januari.quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Pff stemrecht is een belangrijk grondrecht. En als jij niet stemt doen anderen dat wel voor je.
Juniquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ga ook netjes stemmen op 9 (?) januari.
Hehequote:Op woensdag 24 februari 2010 09:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik voeg niet toe, ik word toegevoegd.
Moeten we trillend in een hoekje gaan huilen dan?quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:53 schreef Rookert het volgende:
Zijn jullie zomaar hier
Kutschaatsen
Ben jij al zo oud?quote:Op woensdag 24 februari 2010 01:28 schreef Julis het volgende:
Ayça mag jij dan stemmen? Ik word op 1 mei 18 jaar. Dus ik mag het dan wel
.
Ja, in jullie Turkse reservaatquote:Op woensdag 24 februari 2010 13:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Moeten we trillend in een hoekje gaan huilen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |