Ja, inderdaadquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:26 schreef Ayca het volgende:
Maar dan zijn we volwassen en verstandig en zal alles goed gaantoch?
Dat hoopte ik ook. Maar het komt niet aanwaaien.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:26 schreef Ayca het volgende:
Maar dan zijn we volwassen en verstandig en zal alles goed gaantoch?
Altijd leuk, zo'n studieplanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:33 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ga een studieplan maken voor komende tentamenweek. Dit keer ga ik op tijd beginnen. Nog 12 dagen voor mijn eerste tentamen.
Haha idd, een planning maken kan ik wel, me eraan houden is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Altijd leuk, zo'n studieplan. Ik maak ze ook wel eens. Maar ik kan er nooit aanhouden
.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha idd, een planning maken kan ik wel, me eraan houden is een ander verhaal.
Gewoon naar bed gaan nu!quote:
Turken zijn een gemengd volk. Misschien heb ik wel Surinaamse wortelsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je naast Turkse wortels ook nog eens Surinaamse?
Lijkt wel de groenteboer hiero.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je naast Turkse wortels ook nog eens Surinaamse?
Binnen een minuut slapen is wel érg snel, eerst een half uur tot een uur woelen, jwt.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:01 schreef Julis het volgende:
Slaapt Wik nu? Welterusten dan. Ja toch.
Slaap je nu dan? Negen minuten lijkt mij genoeg om in slaap te vallenquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Binnen een minuut slapen is wel érg snel, eerst een half uur tot een uur woelen, jwt.
Dat vraag je expres zo aandoenlijk met die overdaad aan smiley's.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:07 schreef Ayca het volgende:
Wik mag ik ook jouw msn.![]()
of voeg mij maar gewoon toe
als je wilt natuurlijk
Ayça heeft een speciaal emailadres alleen voor de fokkersquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat vraag je expres zo aandoenlijk met die overdaad aan smiley's.
Ja, dat is echt "quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Ayça heeft een speciaal emailadres alleen voor de fokkers![]()
![]()
.
Nee. Maar morgen ben ik wel vrij.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:25 schreef Julis het volgende:
IHVK en GB, hebben jullie ook vakantie? Anders is het best laat nu.
Omdat het zo is.quote:
Wij genieten er wel van, maak jij maar geen zorgen om onsquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:39 schreef IHVK het volgende:
Met niks doen?![]()
Damn, dit zijn jullie leuke dagen, wanneer jullie nog vakantie enzo hebben, geniet ervan.
Ik geniet al een aantal maandenquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:39 schreef IHVK het volgende:
Met niks doen?![]()
Damn, dit zijn jullie leuke dagen, wanneer jullie nog vakantie enzo hebben, geniet ervan.
Maar jullie hersenen zijn nog wel in ontwikkeling, dus ik zou het niet al te laat maken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Wij genieten er wel van, maak jij maar geen zorgen om ons.
Laat slapen, vroeg opstaan.
Mijn hersenen zijn gestopt met ontwikkelen na mijn 15equote:Op woensdag 24 februari 2010 00:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar jullie hersenen zijn nog wel in ontwikkeling, dus ik zou het niet al te laat maken.
Grapje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |