Slaap je nu dan? Negen minuten lijkt mij genoeg om in slaap te vallenquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Binnen een minuut slapen is wel érg snel, eerst een half uur tot een uur woelen, jwt.
Dat vraag je expres zo aandoenlijk met die overdaad aan smiley's.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:07 schreef Ayca het volgende:
Wik mag ik ook jouw msn.![]()
of voeg mij maar gewoon toe
als je wilt natuurlijk
Ayça heeft een speciaal emailadres alleen voor de fokkersquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat vraag je expres zo aandoenlijk met die overdaad aan smiley's.
Ja, dat is echt "quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Ayça heeft een speciaal emailadres alleen voor de fokkers![]()
![]()
.
Nee. Maar morgen ben ik wel vrij.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:25 schreef Julis het volgende:
IHVK en GB, hebben jullie ook vakantie? Anders is het best laat nu.
Omdat het zo is.quote:
Wij genieten er wel van, maak jij maar geen zorgen om onsquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:39 schreef IHVK het volgende:
Met niks doen?![]()
Damn, dit zijn jullie leuke dagen, wanneer jullie nog vakantie enzo hebben, geniet ervan.
Ik geniet al een aantal maandenquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:39 schreef IHVK het volgende:
Met niks doen?![]()
Damn, dit zijn jullie leuke dagen, wanneer jullie nog vakantie enzo hebben, geniet ervan.
Maar jullie hersenen zijn nog wel in ontwikkeling, dus ik zou het niet al te laat maken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Wij genieten er wel van, maak jij maar geen zorgen om ons.
Laat slapen, vroeg opstaan.
Mijn hersenen zijn gestopt met ontwikkelen na mijn 15equote:Op woensdag 24 februari 2010 00:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar jullie hersenen zijn nog wel in ontwikkeling, dus ik zou het niet al te laat maken.
Grapje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |