abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78360298
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:46 schreef Techno het volgende:

[..]

Bij deze....
Omdat we geen we niks gemeen hadden , zij stemde CU, ik VVD, zij leestde het Nederlands dagblad, ik de Telegraaf, haar kinderen zouden christelijk opgevoed worden en die van mij dus niet he.

En elke zondag naar de kerk he, na 2x naar dood en verderf luisteren en ik had het wel gezien.

We hadden niet eens de zelfde hobbys.
pi_78360484
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:50 schreef Sneaf het volgende:
Omdat we geen we niks gemeen hadden , zij stemde CU, ik VVD, zij leestde het Nederlands dagblad, ik de Telegraaf, haar kinderen zouden christelijk opgevoed worden en die van mij dus niet he.

En elke zondag naar de kerk he, na 2x naar dood en verderf luisteren en ik had het wel gezien.

We hadden niet eens de zelfde hobbys.
Leestde?

Maar oké, dat is inderdaad een geval van 'dit wordt hem niet'.
pi_78360634
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:53 schreef Techno het volgende:

[..]

Leestde?

Slecht gevalletje dyslectici + een spelling controle die mij niet wilt verbeteren?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:56:33 #29
256575 Joe-Momma
same planet different world
pi_78360692
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:03 schreef nightsleeper het volgende:
Ik zou echt, maar dan ook echt, niet een liefdesrelatie kunnen hebben met iemand zonder dat daar seks bij komt kijken.
pi_78360708
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:55 schreef Sneaf het volgende:

[..]

Slecht gevalletje dyslectici + een spelling controle die mij niet wilt verbeteren?
That's life
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_78370778
Volgens mij kan diepgang in een heleboel dingen zitten, daar is seks niet perse voor nodig. Je kan ook heel intiem met iemand knuffelen, of intieme gesprekken hebben, je aan elkaar hechten, samen koken, weet ik veel wat. Diepgang kan ook d.m.v seks, maar seks is geen vereiste wat mij betreft.
zelfde als diginoob
pi_78371538
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:00 schreef diginoob2 het volgende:
Volgens mij kan diepgang in een heleboel dingen zitten, daar is seks niet perse voor nodig. Je kan ook heel intiem met iemand knuffelen, of intieme gesprekken hebben, je aan elkaar hechten, samen koken, weet ik veel wat. Diepgang kan ook d.m.v seks, maar seks is geen vereiste wat mij betreft.
Al die zaken kun je ook met (goede) vrienden. Alleen heb je daar ook geen seks danwel een relatie mee.
pi_78372257
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:32 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Een relatie zonder seks is gewoon vriendschap.
Dat ben ik niet met je eens.
Sex is voor mij niet de reden dat ik me anders voel bij mijn vriendin als bij gewone vriendinnen.

De liefde was er, ook bij jou neem ik aan, voor de sex er was.
En dat maakt het dan toch al verschillend.

Sex is fijn, maar niet het belangrijkste. Als ik mijn vriendin zie lachen dan ben ik gelukkig
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_78374244
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:13 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens.
Sex is voor mij niet de reden dat ik me anders voel bij mijn vriendin als bij gewone vriendinnen.

Sex is fijn, maar niet het belangrijkste. Als ik mijn vriendin zie lachen dan ben ik gelukkig
Niet het belangrijkste vind ik ook ja Alleen helemaal geen seks voor het huwelijk zou er toch iets aan me gaan knagen
pi_78374411
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:13 schreef Ascendancy het volgende:
Jij wacht tot er echte liefde is voordat je seks hebt? Voordat ik echt van iemand hou ben je toch wel wat maandjes verder en zo lang ga ik in ieder geval niet wachten.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:37:38 #36
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_78374424
quote:
Ik zou echt, maar dan ook echt, niet een liefdesrelatie kunnen hebben met iemand zonder dat daar seks bij komt kijken.
Idem.
pi_78378081
Mijn vriendin kende een gelovige die wel seks heeft gehad met dr vriendje en toen besloot tot het huwelijk opeens geen sex meer te hebben. (dit hielden ze drie weken vol).. dus denk niet dat het gaat werken.
pi_78379581
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:00 schreef diginoob2 het volgende:

Hoe ik het opvat; seks is een manier van verdiepen in elkaar op een manier die je met samen koken, knuffelen of praten niet kan vervangen. Het is een op zichzelf staand iets. Hoe kan je elkaar nou echt kennen als je niet weet hoe het gezicht van je partner eruitziet als die klaarkomt, waar die van geniet, welke geluiden die maakt, wat de textuur van zijn balzak is als die net uit een koude douche komt o.i.d. Ik wens mijn partner te kennen op elk gebied, geestelijk en lichamelijk, dát is voor mij verdieping. Diepgang is niet óf praten/knufelen/samen koken, óf seks, het is én praten/knuffelen/samen koken én seks.
pi_78379646
Sex. een beetje aan aan dingen likken en zuigen waar normaal pis langsloopt wat vingeren en ballen kneden. Een beetje jeuk waarbij mannen en vrouwen de goorste taal uit slaan. Elkaars tenen en anus likken . Dan keihard die vleesboom door dat natte gat heen jassen en daarna buiten adem zijn.

En wat blijkt als je primitief geil bent neuk je nog je debiele buurmeisje van 150 kg. Sex, leuk maar overgewaardeerd. En ja ik heb het allemaal gedaan, ik heb geen frustraties, noch blauwtjes opgelopen, stond overal voor open, maar als ik er op terugkijk lekker belangrijk dat beetje jeuk.

Game on.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_78380079
Typisch weer iets voor een vrouw, om dat te zeggen.
Relatie zonder seks is ook niet aan mij besteed.
pi_78380314
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 01:39 schreef Kieswiel het volgende:

[..]

Hoe ik het opvat; seks is een manier van verdiepen in elkaar op een manier die je met samen koken, knuffelen of praten niet kan vervangen. Het is een op zichzelf staand iets. Hoe kan je elkaar nou echt kennen als je niet weet hoe het gezicht van je partner eruitziet als die klaarkomt, waar die van geniet, welke geluiden die maakt, wat de textuur van zijn balzak is als die net uit een koude douche komt o.i.d. Ik wens mijn partner te kennen op elk gebied, geestelijk en lichamelijk, dát is voor mij verdieping. Diepgang is niet óf praten/knufelen/samen koken, óf seks, het is én praten/knuffelen/samen koken én seks.
Ik had het niet mooier kunnen zeggen!

Toch zou ik graag het ook van de andere kant willen horen(moslim/christelijk) en wat hun beargumentatie/gedachte daar over is.
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 01:43 schreef boekenplank het volgende:
Sex. een beetje aan aan dingen likken en zuigen waar normaal pis langsloopt wat vingeren en ballen kneden. Een beetje jeuk waarbij mannen en vrouwen de goorste taal uit slaan. Elkaars tenen en anus likken . Dan keihard die vleesboom door dat natte gat heen jassen en daarna buiten adem zijn.
Je beschrijft het alsof er geen passie/gevoel bij zit en alleen maar de daad. Seks is veel meer dan dat, Seks is liefde, seks is genot en het meest intieme met elkaar delen. Het is toch heerlijk om na de daad in elkaars armen te liggen en elkaar in slaap knuffelen? Als seks zou zijn zoals jij het beschrijft zou ik je gelijk begrijpen.... zonder passie en gevoel..
quote:
En wat blijkt als je primitief geil bent neuk je nog je debiele buurmeisje van 150 kg. Sex, leuk maar overgewaardeerd. En ja ik heb het allemaal gedaan, ik heb geen frustraties, noch blauwtjes opgelopen, stond overal voor open, maar als ik er op terugkijk lekker belangrijk dat beetje jeuk.
Primitief geil? Debiele buurmeisje van 150 kg? What about a girlfriend waar je mee gaat en van elkaar houd? Heb een beetje het idee dat je seks had om de seks en nooit het gevoel er om heen hebt ontwikkelt. Seks is meer dan een beetje jeuk naar mijn inzien.
pi_78380329
quote:
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:11 schreef TGVkopper het volgende:
Sex = oxytocine
Oxytocine = hechtingshormoon

1 + 1 = 2

Neuken
pi_78380508
quote:

Game on.
Seks is, naast eten en drinken, een primaire levensbehoefte. Sterker nog, puur technisch/biologisch gezien is het enige doel in dit leven het in stand houden van de menselijke soort...

Wellicht is de CU of de SGP wat voor je?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2010 03:14:37 ]
pi_78380701
Vind seks belangrijk, daar kun je toch op een andere manier je genegenheid, liefde aan je partner laten zien/voelen enzovoorts
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 24 februari 2010 @ 03:51:46 #45
290658 Morgenrood
Die Geburt der Tragödie
pi_78380703
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 03:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vind seks belangrijk, daar kun je toch op een andere manier je genegenheid, liefde aan je partner laten zien/voelen enzovoorts
Je kunt toch ook gewoon soms een bosje bloemen meenemen?
pi_78381018
Ik zou niet kunnen trouwen met iemand zonder eerst vele malen uitgebreid seks te hebben met diegene (niet dat ik ooit zal trouwen). Seks is (even jatten van HeatWave) de cement van een relatie. Die MOET goed zijn. En ik wil er niet achter komen na de bruiloft dat het prut is.
pi_78382852
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:31 schreef Techno het volgende:

[..]

Of als reggae zonder bas.
Als Jazz zonder improvisatie.
Beneath the gold, bitter steel
pi_78383652
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:06 schreef Techno het volgende:

[..]

Al die zaken kun je ook met (goede) vrienden. Alleen heb je daar ook geen seks danwel een relatie mee.
De meeste mensen hebben niet het intieme knuffelen en de gesprekken in een vriendschap waar ik het over heb.
Met een vriendin kan je best intiem praten, maar in een relatie gaat dat verder.

Ik kan me niet voorstellen dat sex het enige is wat een relatie van een vriendschap onderscheidt.
zelfde als diginoob
pi_78383725
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 01:39 schreef Kieswiel het volgende:

[..]

Nou ja, wat ik me dus wel kan voorstellen is dat je als je een relatie met iemand hebt iemand op alle mogelijke manieren wilt leren kennen, dus ook op het gebied van seks.
Dat wil alleen niet zeggen dat sex nodig is voor diepgang, het is een bepaalde vorm van diepgang, net zoals je ´diepgaand´ kan praten.
zelfde als diginoob
pi_78383749
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 10:18 schreef diginoob2 het volgende:

[..]

De meeste mensen hebben niet het intieme knuffelen en de gesprekken in een vriendschap waar ik het over heb.
Met een vriendin kan je best intiem praten, maar in een relatie gaat dat verder.

Ik kan me niet voorstellen dat sex het enige is wat een relatie van een vriendschap onderscheidt.
Dat komt omdat jij niet weet wat je mist.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')