abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78357376
1 goede avond.

Ik had laatst een discussie met een gelovige(vrijgemaakt) over seks en waarom wel/niet daar aan te doen in een relatie.(voor het huwelijk).

Daar mee kwam de vraag eigenlijk op hoeverre seks in een relatie belangrijk is en dat de diepgang vergroot.
Onder seks versta ik ook naakt tegen elkaar aan liggen in bed, immers als gelovige betekend geen seks ook niet elkaar naakt zien

Mijn mening was eigenlijk dat ik seks in een relatie heel belangrijk vond en dat zonder de seks je toch een hoop mist, en er een hoop frustraties ontstaan aan beide kanten.

Haar mening was dat seks in een relatie helemaal niet nodig was en dat de relatie de zelfde diepgang kon hebben als een relatie met seks. Ik kon me dat dus niet voorstellen.

Even ter informatie, die vriendin heeft vaak genoeg seks gehad alleen heeft haar leven "gebeterd" dus weet precies wat seks inhoud.

Mijn vraag aan jullie; in hoeverre denken jullie dat seks de diepgang in een relatie vergroot? en kan een relatie de zelfde diepgang hebben zonder seks als in met seks?
pi_78357645
Ik zou echt, maar dan ook echt, niet een liefdesrelatie kunnen hebben met iemand zonder dat daar seks bij komt kijken.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_78357987
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:03 schreef nightsleeper het volgende:
Ik zou echt, maar dan ook echt, niet een liefdesrelatie kunnen hebben met iemand zonder dat daar seks bij komt kijken.
dat dus.
Ein Zwei POLIZEI!!1!!!Nomnom!!!Nom!!11!Einz!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:11:47 #4
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_78358093
Sex = oxytocine
Oxytocine = hechtingshormoon

1 + 1 = 2

Neuken
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:13:49 #5
267856 TGVkopper
HOU ME TEGEN JONGUH!!!
pi_78358211
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:57 schreef Sneaf het volgende:
Even ter informatie, die vriendin heeft vaak genoeg seks gehad alleen heeft haar leven "gebeterd" dus weet precies wat seks inhoud.
OMG wat heb ik medelijden met haar (toekomstige) vriend: weten dat je vriendin plenty piemels heeft gehad, maar er zelf níet op mogen
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
pi_78358267
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:11 schreef TGVkopper het volgende:
Sex = oxytocine
Oxytocine = hechtingshormoon

1 + 1 = 2

Neuken
Jup, slotje

Nee maar, ik vraag me toch af hoe de christelijke en moslims op dit forum er over denken
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:13 schreef TGVkopper het volgende:

[..]

OMG wat heb ik medelijden met haar (toekomstige) vriend: weten dat je vriendin plenty piemels heeft gehad, maar er zelf níet op mogen
Als die zelf christelijk is zou dat niet uit mogen maken? Al snap ik ook niet hoe je het volhoud
pi_78358694
Diepgaande relaties met goede gesprekken en zonder sex heb ik met mijn beste vrienden en niet met mijn vriendin, daar hoort gewoon de sex bij.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_78358994
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:21 schreef Spooky4u het volgende:
Diepgaande relaties met goede gesprekken en zonder sex heb ik met mijn beste vrienden en niet met mijn vriendin, daar hoort gewoon de sex bij.
Is de liefde bedrijven niet ook gewoon een uiting van dat je van elkaar houdt? Ik vind dat het wel hoort bij een liefdesrelatie.

Of ben ik te romantisch....
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_78359102
Een relatie zonder seks is als een auto zonder wielen.
pi_78359168
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:26 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Is de liefde bedrijven niet ook gewoon een uiting van dat je van elkaar houdt? Ik vind dat het wel hoort bij een liefdesrelatie.

Of ben ik te romantisch....
Sex kun je ook hebben zonder van iemand te houden.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:29:32 #11
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78359185
Een relatie zonder sex bestaat niet.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:29:42 #12
290658 Morgenrood
Die Geburt der Tragödie
pi_78359202
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:28 schreef Techno het volgende:
Een relatie zonder seks is als een auto zonder wielen.
Of een techno-plaat zonder percussie.
pi_78359267
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:29 schreef Morgenrood het volgende:
Of een techno-plaat zonder percussie.
Of als reggae zonder bas.
pi_78359290
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:29 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Sex kun je ook hebben zonder van iemand te houden.
Mee eens. Al ben ik nog nooit zo ver gegaan.

Maar toch, in een relatie bedoel ik dan. Niet met een scharreltje o.i.d.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:31:49 #15
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_78359303
Ik vrees dat ik hier toch een beetje afhaak... diepgang enzo.

Kan iemand dat even uitspecificeren?
Intelligent, but fucked up.
pi_78359305
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:03 schreef nightsleeper het volgende:
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_78359328
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik vrees dat ik hier toch een beetje afhaak... diepgang enzo.

Kan iemand dat even uitspecificeren?
gezegend met een kleintje?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_78359343
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Een relatie zonder sex bestaat niet.
Een relatie zonder sex op de lange duur bestaat niet. Je hoeft toch niet meteen na twee dates met iemand in bed te duiken. Of is dat de eis van vandaag?
pi_78359347
Een relatie zonder seks is gewoon vriendschap.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_78359374
Volgens mij is naakt tegen elkaar aan liggen best toegestaan, maar dat terzijde.

Ik begrijp het standpunt best, seks kan immers redelijk snel de prioriteit krijgen en je ligt al snel te neuken terwijl je ook een goed gesprek kan hebben. Ik zou het echter niet kunnen omdat ik seks (of seksualiteit in z'n geheel, dus het naakte lijf van m'n partner, onze reacties op elkaar, voorkeuren etc) zie als een deel van ieder persoon, en als ik een relatie heb wil ik alles kunnen delen met mijn partner, dus ook seks. Ik zou het maar vreemd vinden om één bepaald lichaamsdeel van m'n partner niet te mogen aanraken omdat dat toevallig z'n piemel is, terwijl dat net als een arm gewoon hoort bij z'n lichaam, en ik wil dat verkennen.

Ik weet overigens niet of de persoon met wie je heb gepraat daadwerkelijk meent dat je zonder seks een diepgaande relatie hebt. Of nouja, wel diepgaand, maar niet compleet. Die seks komt er namelijk bij haar na het huwelijk uiteindelijk ook bij kijken, en wordt zelfs gezien als zo bijzonder dat je het maar met één persoon mag delen. Dat seks zo op een voetstuk geplaatst wordt zegt al dat het een heel belangrijk onderdeel is van een relatie.
pi_78359393
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:32 schreef Xanthas het volgende:

[..]

Een relatie zonder sex op de lange duur bestaat niet. Je hoeft toch niet meteen na twee dates met iemand in bed te duiken. Of is dat de eis van vandaag?
Dat noem ik geen relatie
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:34:25 #22
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_78359445
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:57 schreef Sneaf het volgende:

Haar mening was dat seks in een relatie helemaal niet nodig was en dat de relatie de zelfde diepgang kon hebben als een relatie met seks.
Nee, dat is onzin. Is ze uberhaubt wel eens goed klaargekomen tijdens een hete sekssessie? Dan zou ze het verschil wel weten.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_78359752
Moet wel bekennen: de liefde bedrijven is wel een toevoeging aan een relatie. Dus ik denk dat het wel meer diepgang oplevert.
pi_78359918
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:33 schreef Kieswiel het volgende:
Volgens mij is naakt tegen elkaar aan liggen best toegestaan, maar dat terzijde.
Vast wel, alleen gebeurd het niet echt omdat dat de grenzen dat te vaag worden
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:33 schreef Kieswiel het volgende:
Ik weet overigens niet of de persoon met wie je heb gepraat daadwerkelijk meent dat je zonder seks een diepgaande relatie hebt. Of nouja, wel diepgaand, maar niet compleet. Die seks komt er namelijk bij haar na het huwelijk uiteindelijk ook bij kijken, en wordt zelfs gezien als zo bijzonder dat je het maar met één persoon mag delen. Dat seks zo op een voetstuk geplaatst wordt zegt al dat het een heel belangrijk onderdeel is van een relatie.
Goed punt, maar voordat je trouwt ben je al gauw een jaar of meer samen! ik zou me nooit zo lang kunnen inhouden.
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:34 schreef Stefan het volgende:

[..]

Nee, dat is onzin. Is ze uberhaubt wel eens goed klaargekomen tijdens een hete sekssessie? Dan zou ze het verschil wel weten.
Ze is mijn ex, ik heb wel gezorgd dat ze weet wat seks/klaarkomen is (Vraag maar niet waar door het uit is gegaan )
pi_78360061
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:43 schreef Sneaf het volgende:
(Vraag maar niet waar door het uit is gegaan )
Bij deze....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')