dat dus.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:03 schreef nightsleeper het volgende:
Ik zou echt, maar dan ook echt, niet een liefdesrelatie kunnen hebben met iemand zonder dat daar seks bij komt kijken.
OMG wat heb ik medelijden met haar (toekomstige) vriend: weten dat je vriendin plenty piemels heeft gehad, maar er zelf níet op mogenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:57 schreef Sneaf het volgende:
Even ter informatie, die vriendin heeft vaak genoeg seks gehad alleen heeft haar leven "gebeterd" dus weet precies wat seks inhoud.
Jup, slotjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:11 schreef TGVkopper het volgende:
Sex = oxytocine
Oxytocine = hechtingshormoon
1 + 1 = 2Neuken
Als die zelf christelijk is zou dat niet uit mogen maken? Al snap ik ook niet hoe je het volhoudquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:13 schreef TGVkopper het volgende:
[..]
OMG wat heb ik medelijden met haar (toekomstige) vriend: weten dat je vriendin plenty piemels heeft gehad, maar er zelf níet op mogen
Is de liefde bedrijven niet ook gewoon een uiting van dat je van elkaar houdt? Ik vind dat het wel hoort bij een liefdesrelatie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:21 schreef Spooky4u het volgende:
Diepgaande relaties met goede gesprekken en zonder sex heb ik met mijn beste vrienden en niet met mijn vriendin, daar hoort gewoon de sex bij.
Sex kun je ook hebben zonder van iemand te houden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:26 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Is de liefde bedrijven niet ook gewoon een uiting van dat je van elkaar houdt? Ik vind dat het wel hoort bij een liefdesrelatie.
Of ben ik te romantisch....
Of een techno-plaat zonder percussie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:28 schreef Techno het volgende:
Een relatie zonder seks is als een auto zonder wielen.
Of als reggae zonder bas.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:29 schreef Morgenrood het volgende:
Of een techno-plaat zonder percussie.
Mee eens. Al ben ik nog nooit zo ver gegaan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:29 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Sex kun je ook hebben zonder van iemand te houden.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:03 schreef nightsleeper het volgende:
Ik zou echt, maar dan ook echt, niet een liefdesrelatie kunnen hebben met iemand zonder dat daar seks bij komt kijken.
gezegend met een kleintje?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:31 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik vrees dat ik hier toch een beetje afhaak... diepgang enzo.
Kan iemand dat even uitspecificeren?
Een relatie zonder sex op de lange duur bestaat niet. Je hoeft toch niet meteen na twee dates met iemand in bed te duiken. Of is dat de eis van vandaag?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Een relatie zonder sex bestaat niet.
Dat noem ik geen relatiequote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:32 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Een relatie zonder sex op de lange duur bestaat niet. Je hoeft toch niet meteen na twee dates met iemand in bed te duiken. Of is dat de eis van vandaag?
Nee, dat is onzin. Is ze uberhaubt wel eens goed klaargekomen tijdens een hete sekssessie? Dan zou ze het verschil wel weten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:57 schreef Sneaf het volgende:
Haar mening was dat seks in een relatie helemaal niet nodig was en dat de relatie de zelfde diepgang kon hebben als een relatie met seks.
Vast wel, alleen gebeurd het niet echt omdat dat de grenzen dat te vaag wordenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:33 schreef Kieswiel het volgende:
Volgens mij is naakt tegen elkaar aan liggen best toegestaan, maar dat terzijde.
Goed punt, maar voordat je trouwt ben je al gauw een jaar of meer samen! ik zou me nooit zo lang kunnen inhouden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:33 schreef Kieswiel het volgende:
Ik weet overigens niet of de persoon met wie je heb gepraat daadwerkelijk meent dat je zonder seks een diepgaande relatie hebt. Of nouja, wel diepgaand, maar niet compleet. Die seks komt er namelijk bij haar na het huwelijk uiteindelijk ook bij kijken, en wordt zelfs gezien als zo bijzonder dat je het maar met één persoon mag delen. Dat seks zo op een voetstuk geplaatst wordt zegt al dat het een heel belangrijk onderdeel is van een relatie.
Ze is mijn ex, ik heb wel gezorgd dat ze weet wat seks/klaarkomen isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:34 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nee, dat is onzin. Is ze uberhaubt wel eens goed klaargekomen tijdens een hete sekssessie? Dan zou ze het verschil wel weten.
Bij deze....quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:43 schreef Sneaf het volgende:
(Vraag maar niet waar door het uit is gegaan)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |