quote:
Dat is ook meer hun stijl natuurlijk. Maar ze hadden beter een ander liedje uit kunnen kiezenquote:Op woensdag 24 februari 2010 08:55 schreef Pino112 het volgende:
Die cover
Wat een gekrijs
Lady Caro is beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Herkenbaar. Echt zwaar klote idd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:13 schreef alors het volgende:
Elke keer als ik aan Kramer denk, word ik bijna een beetje misselijk, ik vind het zooo oneerlijk en sneu...
Briljant iddquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:27 schreef naatje_1 het volgende:
Giel die telefoons oppakt terwijl die zingt![]()
je linkt naar ONZ, heb je het doorquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:38 schreef Piles het volgende:
Sven Kramer grappen #2
Zullen we het gewoon zo doen
Over 4 jaar is hij kansloos, die Koreaan gaat alleen maar beter wordenquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Over 4 jaar heeft hij weer een kans. Als er dan iemand écht beter dan hem is, heeft hij een kutleven zeg.
Die Koreaan is een jaar ouder geloof ikquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe oud is hij nou en die Koreaan dan?
Straks blijkt dat Lee aan de doping was.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die Koreaan is een jaar ouder geloof ikMaar als die vent zulke tijden kan rijden in pas zijn 3e of 4e 10km ooit
Kramer is dus 24 over een maand en die Koreaan is net 25 geworden.
Ach, hij heeft in ieder geval al goud op de 5 km (en mogelijk komt daar nog de ploegenachtervolging bij straks)quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Over 4 jaar heeft hij weer een kans. Als er dan iemand écht beter dan hem is, heeft hij een kutleven zeg.
Geniaal !quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:38 schreef Piles het volgende:
Sven Kramer grappen #2
Zullen we het gewoon zo doen
Middag !quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:35 schreef Paul-89 het volgende:
Ben ik de enige die de Kramer/Kemkers grappen flauw en voorspelbaar vindt ? Oftewel niet grappig ?Ik heb nog geen goede gevonden.
Goedemorgen trouwens,,
Snapt die jongen het nu echt niet,,?quote:Met terugwerkende kracht pissig op Bob de Jong die Lee op zijn schouders nam. #ongepast #os2010
Dat gejank snap ik ook niet helemaal. Als Lee op z'n bek was gegaan hadden we staan juichenquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:40 schreef Paul-89 het volgende:
Twitter Coen :
[..]
Snapt die jongen het nu echt niet,,?
Juist, als we van de zomer door 2 eigen doelpunten van Duitsland Wereldkampioen worden maalt ook niemand om de Duitsers.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat gejank snap ik ook niet helemaal. Als Lee op z'n bek was gegaan hadden we staan juichen
Coen moet niet zeuren. Lee heeft geweldig geredenquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:40 schreef Paul-89 het volgende:
Twitter Coen :
[..]
Snapt die jongen het nu echt niet,,?
Nou dat dus.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat gejank snap ik ook niet helemaal. Als Lee op z'n bek was gegaan hadden we staan juichen
Wordt toch wel de Nooit Grappig neem ik aanquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:15 schreef broer het volgende:
Is het lunchprogramma al omgedoopt in Svenders Leedvermaak?
Of gaan ze geen flauwe Kramer-grappen maken?
Jep,maakt van die vrolijke lente liedjes,,quote:Op woensdag 24 februari 2010 13:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kate Nash op PP. Leuk om daar ook weer es wat van te horen.
nopequote:Op woensdag 24 februari 2010 12:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Wordt toch wel de Nooit Grappig neem ik aan![]()
godzijdankquote:Op woensdag 24 februari 2010 14:24 schreef Paul-89 het volgende:
Nog 3 dagen Bart en dan Maandag Rab weer,,
Coen en Sanderquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:13 schreef Bellatrix het volgende:
''Volgens heeft de familie de Jong de familie Frank in de Tweede Wereldoorlog verraden.''
Nou dat.quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Coen en Sander![]()
![]()
Laat De Jong lekker blij zijn met zijn medaille.
quote:Op woensdag 24 februari 2010 14:24 schreef Paul-89 het volgende:
Nog 3 dagen Bart en dan Maandag Rab weer,,
Het was gewoon domme pech, het had Bob net zo goed kunnen overkomen. Sven heeft Bob nog staan aanmoedigen. Natuurlijk mag hij blij zijn, maar het had best wat bescheidener gekund, want Sven was gewoon de beste.quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:17 schreef Paul-89 het volgende:
Maar die Coen is echt dom, met zijn gezeik dat Bob de Jong niet uitbundig mag zijn. Wat een lamzak Sven heeft een fout gemaakt klaar niet Bob de Jong zijn fout, hij heeft niet gefaald.
Is heel wat anders, het is toch gewoon een fout/blunder dat gebeurd in de sport klaar.Blessure is anders. Hij had de beste kunnen zijn maar je bent nu gewoon niet de beste door die fout, de rest van het deelnemersveld maakt die fout niet. Zo hard is de sport nu eenmaal, Bob mag zo gek doen als hij wil van mijn part. Ik juich ook niet minder als Feyenoord een goal cadeau krijgt van de tegenstander. Dan overkomt het jezelf dan overkomt het een ander that's the game. Oftewel :If you can't stand the heat, get out of the kitchen,,quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:21 schreef alors het volgende:
[..]
Het was gewoon domme pech, het had Bob net zo goed kunnen overkomen. Sven heeft Bob nog staan aanmoedigen. Natuurlijk mag hij blij zijn, maar het had best wat bescheidener gekund, want Sven was gewoon de beste.
Net als tennissers, die gaan ook niet staan springen, en op hun knieën vallen als een tegenstander opgeeft wegens blessure. Dat is gewoon niet gepast.
De Olympische Spelen zijn sowieso overhypt...quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is heel wat anders, het is toch gewoon een fout/blunder dat gebeurd in de sport klaar.Blessure is anders. Hij had de beste kunnen zijn maar je bent nu gewoon niet de beste door die fout, de rest van het deelnemersveld maakt die fout niet. Zo hard is de sport nu eenmaal, Bob mag zo gek doen als hij wil van mijn part. Ik juich ook niet minder als Feyenoord een goal cadeau krijgt van de tegenstander. Dan overkomt het jezelf dan overkomt het een ander that's the game. Oftewel :If you can't stand the heat, get out of the kitchen,,
Destine, die zijn toch bekend door de marketing van de Hitradio 3 Disk Jockey's?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:28 schreef Paul-89 het volgende:
Hoevaak Destine wel niet gebeld wordt daar bij 3-FM,,![]()
Waarom ? Is het grootste sport-evenement wat er is hoe kun je dat nu overhypen ?quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:30 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
De Olympische Spelen zijn sowieso overhypt...
Omdat het haaks staat op wat het ooit wasquote:Op woensdag 24 februari 2010 17:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waarom ? Is het grootste sport-evenement wat er is hoe kun je dat nu overhypen ?
En ik vindt er maar weinig bijzonders aan, maarja zullen vast mensen zijn die het geweldig vinden anders werden ze niet zovaak gedraaid/gebeld,,quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:31 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Destine, die zijn toch bekend door de marketing van de Hitradio 3 Disk Jockey's?
Heb zin in 2012quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Waarom ? Is het grootste sport-evenement wat er is hoe kun je dat nu overhypen ?
En Gerard mocht haar vanmiddag interviewen dus die zal het morgen ook wel nergens anders over hebben.quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:28 schreef -Hans- het volgende:
Gabriella Cilmi morgen bij Giel Beelen!
Bij twee programma's achter elkaar op dezelfde zender... Beetje veel....quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:33 schreef alors het volgende:
[..]
En Gerard mocht haar vanmiddag interviewen dus die zal het morgen ook wel nergens anders over hebben.
Ach, die Coen moet z'n mond houden over dingen waar ie geen verstand van heeft. Hij moet dus heel weinig zeggen.....quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:17 schreef Paul-89 het volgende:
Maar die Coen is echt dom, met zijn gezeik dat Bob de Jong niet uitbundig mag zijn. Wat een lamzak Sven heeft een fout gemaakt klaar niet Bob de Jong zijn fout, hij heeft niet gefaald.
Ik weet dat ik niet te ongenuanceerd moet zijn over zulke dingen, want dat is juist wat ik zo vervelend vond aan de opmerkingen over de nieuwe 3FM-site, maar toch even...quote:Op woensdag 24 februari 2010 17:35 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
De nieuwe Giel site is trouwens een werkelijk drama..
quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ach, die Coen moet z'n mond houden over dingen waar ie geen verstand van heeft. Hij moet dus heel weinig zeggen.....
Tof !quote:Op woensdag 24 februari 2010 18:33 schreef alors het volgende:
[..]
En Gerard mocht haar vanmiddag interviewen dus die zal het morgen ook wel nergens anders over hebben.
Mag best vaker de ether ingeslingerd worden. Stukken beter dan die troep van Rihannaquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:11 schreef Paul-89 het volgende:
Toch opvallend dat Nederlands volk horen ze in DWDD een nummer en huppaa meteen massaal downloaden,,![]()
Maar Johnny Cash,,![]()
ja dat zal idd welquote:Op woensdag 24 februari 2010 19:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tof !. Zal wel de nieuwe Megahit zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |