Idem hier! draai 'm grijsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:28 schreef Captain_Slow het volgende:
Heb Heads Will Roll ff gedownload, Wat 'n track
Alleen 3 voor 12 draait hem, schande! Moeten we dan maar bij Michiel aanvragen en hem zo ook daytime airplay gevenquote:
ja 2x de binnenbaan gereden achter elkaar...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:43 schreef Captain_Slow het volgende:
Aan Twitter te zien is Kramer in de verkeerde baan gaan rijden
quote:Krijg je bij Essent nu korting op wisselstroom?
Heel Twitter zit nu vol lolbroeken, heb al tig grappen langs zien komen, waaronder van baan wisselen, nieuwe sponsors als ANWB en TomTom...quote:
Hmja, erg voorspelbaar natuurlijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heel Twitter zit nu vol lolbroeken, heb al tig grappen langs zien komen, waaronder van baan wisselen, nieuwe sponsors als ANWB en TomTom...
Hmja, het zou wellicht de moeite waard zijn als ie kon zingen.....quote:Op woensdag 24 februari 2010 07:41 schreef Cee het volgende:
Dat liedje van Giel vanochtend. Zelf gezongen, op de muziek van 'Ben'. Maar dan heet het...jawel, 'Sven'. Ik vond het best komisch. Maar nu baal ik weer.
Vond het wel aandoenlijk vals klinken.quote:Op woensdag 24 februari 2010 07:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, het zou wellicht de moeite waard zijn als ie kon zingen.....
Nu weerquote:Op woensdag 24 februari 2010 07:41 schreef Cee het volgende:
Dat liedje van Giel vanochtend. Zelf gezongen, op de muziek van 'Ben'. Maar dan heet het...jawel, 'Sven'. Ik vond het best komisch. Maar nu baal ik weer.
quote:
Dat is ook meer hun stijl natuurlijk. Maar ze hadden beter een ander liedje uit kunnen kiezenquote:Op woensdag 24 februari 2010 08:55 schreef Pino112 het volgende:
Die cover
Wat een gekrijs
Lady Caro is beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Herkenbaar. Echt zwaar klote idd.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:13 schreef alors het volgende:
Elke keer als ik aan Kramer denk, word ik bijna een beetje misselijk, ik vind het zooo oneerlijk en sneu...
Briljant iddquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:27 schreef naatje_1 het volgende:
Giel die telefoons oppakt terwijl die zingt![]()
je linkt naar ONZ, heb je het doorquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:38 schreef Piles het volgende:
Sven Kramer grappen #2
Zullen we het gewoon zo doen
Over 4 jaar is hij kansloos, die Koreaan gaat alleen maar beter wordenquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Over 4 jaar heeft hij weer een kans. Als er dan iemand écht beter dan hem is, heeft hij een kutleven zeg.
Die Koreaan is een jaar ouder geloof ikquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:54 schreef Gitaarmat het volgende:
Hoe oud is hij nou en die Koreaan dan?
Straks blijkt dat Lee aan de doping was.quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:58 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die Koreaan is een jaar ouder geloof ikMaar als die vent zulke tijden kan rijden in pas zijn 3e of 4e 10km ooit
Kramer is dus 24 over een maand en die Koreaan is net 25 geworden.
Ach, hij heeft in ieder geval al goud op de 5 km (en mogelijk komt daar nog de ploegenachtervolging bij straks)quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Over 4 jaar heeft hij weer een kans. Als er dan iemand écht beter dan hem is, heeft hij een kutleven zeg.
Geniaal !quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:38 schreef Piles het volgende:
Sven Kramer grappen #2
Zullen we het gewoon zo doen
Middag !quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:35 schreef Paul-89 het volgende:
Ben ik de enige die de Kramer/Kemkers grappen flauw en voorspelbaar vindt ? Oftewel niet grappig ?Ik heb nog geen goede gevonden.
Goedemorgen trouwens,,
Snapt die jongen het nu echt niet,,?quote:Met terugwerkende kracht pissig op Bob de Jong die Lee op zijn schouders nam. #ongepast #os2010
Dat gejank snap ik ook niet helemaal. Als Lee op z'n bek was gegaan hadden we staan juichenquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:40 schreef Paul-89 het volgende:
Twitter Coen :
[..]
Snapt die jongen het nu echt niet,,?
Juist, als we van de zomer door 2 eigen doelpunten van Duitsland Wereldkampioen worden maalt ook niemand om de Duitsers.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat gejank snap ik ook niet helemaal. Als Lee op z'n bek was gegaan hadden we staan juichen
Coen moet niet zeuren. Lee heeft geweldig geredenquote:Op woensdag 24 februari 2010 11:40 schreef Paul-89 het volgende:
Twitter Coen :
[..]
Snapt die jongen het nu echt niet,,?
Nou dat dus.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat gejank snap ik ook niet helemaal. Als Lee op z'n bek was gegaan hadden we staan juichen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |