Dat zal wel meevallen want waarschijnlijk eet je vis en als je vis eet krijg je die omega 3 blablabla gewoon binnen.quote:
Zelfgebakken kroepoekquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:01 schreef huuphuup het volgende:
Mn lief heeft een schaaltje kronkelkroepoek en papadums voor me gebakken![]()
Ik heb helemaal een boekje in de bus gekregen over de bazaarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zelfgebakken kroepoek
* miss_dynastie op lijstje zet: gauw weer eens naar Beverwijk
Ja, dat instrument is een cimbaal. Ik heb sinds een maand muziekles, en het doet me wat!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:29 schreef Incantrix het volgende:
Gave Senseo, Oxy! En wat een bijzonder instrumentVeel plezier ermee!
Spannend... wanneer moest je ook alweer?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:58 schreef moussy het volgende:
Ik lig voorlopig nog niet in bed, nieuw haar zoeken
Dat loont idd!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Beterschap Fannie! Zo, drie mannen gesnoeid. *knipcursus loont*
morgen, maar morgenochtnd ook eerst werken, dus moet nu vanavond zoekenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Spannend... wanneer moest je ook alweer?
Van mij ook en als het geen Nederland is, mag Bökko van mij een medaillequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef Fannie het volgende:
Dank!![]()
Ik ben trouwens voor Bob de Jong met schaatsen, die mag wel goud van mij
Het klinkt als een harp. Ik leer za-cht-jes doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef debuurvrouw het volgende:
En wat een leuk instrument. Klinkt het als een harp of als een Gitaar?
Het lukt nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
@MOussy, okay. Lukt het een beetje om een leuk model te vinden? En wat zonde van Cas zn krullen.
Ja he!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef k_i_m het volgende:
Oh, zo'n mini harp had ik vroeger ook! Leuk man, en lekker makkelijk liedjes spelen met die notenkaarten die je eronder kan schuiven.
Ik Google wel effe mee. Waar moet het aan voldoen? Kleur, lengte, plukken?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Het lukt nietIk snap Cas wel, ik heb nu ook coupe bontmuts, het is gewoon warm.. maar ja...
Maar van alle instrumenten (behalve een triangelquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ja he!Het is net alsof je heel wat, weet van muziek, na 2 lessen
Maar het is voor mij al heel moeilijk, om ergens op te focussen, dus ik vind het, moeilijk genoeg
anders dan 'normaal'quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik Google wel effe mee. Waar moet het aan voldoen? Kleur, lengte, plukken?
Wij hebben een wahl! Werkt goed!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:13 schreef Kimpossible het volgende:
Mijn lief wil de ene keer de schaar en de andere keer de tondeus op standje 2, en gehoorzaam als ik ben doe ik dan wat hij wenst![]()
Wij hebben nu wel echt een rottondeuse, van princess geloof ik. Set van 60 euro ofzo en snijdt voor geen meter.. Bah! Ik een klachtmail gestuurd naar fabrikant, nooit meer wat op teruggehoord
Ow dat is frustrerend...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Het lukt nietIk snap Cas wel, ik heb nu ook coupe bontmuts, het is gewoon warm.. maar ja...
Ik vind de coupage en de kleur erg mooi! Jammer dat ik te slonzig ben voor kort haarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zo heb ik het eens gehad...en dan brandweerautorood
Mooi inderdaad!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:29 schreef moussy het volgende:
kiek dan!
[ afbeelding ]
Van de zomer doen we dit!
Voor dat oranje/rode is mn haar te dik.
Oh dat vind ik leuk! Beetje Suicide Girls achtigquote:
stijltang!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh dat vind ik leuk! Beetje Suicide Girls achtig
Dan baal ik wel weer van m`n krullen
Ja, die vind ik ook gaaf. Ik mag alleen mijn haar nooit meer rood makenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh dat vind ik leuk! Beetje Suicide Girls achtig
Dan baal ik wel weer van m`n krullen
want anders?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, die vind ik ook gaaf. Ik mag alleen mijn haar nooit meer rood maken.
Dan vind ie me stomquote:
ah joh, haar ook in de soep!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Elke ochtend? Daar ben ik dan weer niet verse soepmoeder genoeg voor
en bij de hoofdhuid een beetje touperen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Met ondersteboven föhnen en flink lakken denk ik dat je het wel een dagje uithoudt
kan! mits zonder vermicelli.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
En daarna gewoon strijken zeker?
ik wil zelf niet kort, daarom vind ik het bob model wel leuk en handigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hou ook geen rekening met wat Peaceman wil hoor... kleuren vindt hij trouwens minder erg dan model. Hij vindt heel kort niet mooi.
ik heb me keurig netjes aan mijn boodschappenlijstje gehoudenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:02 schreef mikoxx het volgende:
wooeeeiii vicky, was t leuk en flink geshopt?
Had mijn zus in de auto aan de telefoon en die vertelde dat ze bevallen wasquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:01 schreef Vicky het volgende:
ben weer thuis van de Ikeameet met BE, M@x en Chell. Was gezellig!Vriendinnetje is bevallen
handje mousse erin bij de wortels en ondersteboven föhnenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:41 schreef k_i_m het volgende:
Even ego tussendoor hoor;
Ik vind dit wel een grappige coupe (moet zelf ook naar de kapper weer), hoeveel werk zou dat nou zijn om het zo'n volume te geven??
[ afbeelding ]
hihi toevalligquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Had mijn zus in de auto aan de telefoon en die vertelde dat ze bevallen was
Grappig, als ik haar eerder had teruggebeld (of het gezien had) had ik het al aan je kunnen vertellen in de ikea
Dat is het ook!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:58 schreef moussy het volgende:
[..]
ik wil zelf niet kort, daarom vind ik het bob model wel leuk en handig
ja idd, vriendje moest wat spullen voor z'n werk hebben.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:08 schreef Vicky het volgende:
[..]
hihi toevallig
Ook wel grappig dat we je tegen kwamen
Buuf, ik heb alleen dit gekocht:
[ afbeelding ]
ooooh!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:12 schreef Vicky het volgende:
dat is een ding dat je op je kast kan zetten zodat mijn kleine smurf niet mijn dvdkast open kan trekken
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:01 schreef Vicky het volgende:
ben weer thuis van de Ikeameet met BE, M@x en Chell. Was gezellig!Vriendinnetje is bevallen
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ooooh!
ik ben blij dat k niet de enige was die het niet begreep
dat kan niet he? iets lekkers noemen en dan geen recept erbijquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:51 schreef Basboussa het volgende:
ik maak graag bananenbrood met walnoten. Dat is het enige baksel dat eigenlijk altijd goed gaat, en wat we allemaal lekker vinden.Heerlijk nootjes, pitjes en zaden!
volgens mij heeft Chell die allemaal betaald.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Was zeker gezellig.
En ook ik heb me redelijk aan het voorgenomen lijstje gehouden, redelijk...
Kussentjes
Theeglazen
Appelpartjes-snijder
Beits
Kwasten
Dat was 't. En natuurlijk een prinsessentaartje en een ijsje na afloop.
Ik bedenk me nu net dat ik mijn batterijen niet heb afgerekend, dat die in de tas van Vicky zaten... Nou ja goed, komt wel een andere keer weer.
ik noem dat de Belinda Meuldijklook en dat is niet wat ik nastreefquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef Kleurdoos het volgende:
buuf, ik ook, maar die look bevalt me wel
n ehm ik laat mn haar maar weer gewoon groeien.en af en toe aan gort blonderen
daar heb ik m ook vandaan. alleen gebruik ik m nooit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:23 schreef mikoxx het volgende:
appelpartjessnijder is ook bij xenos!
bij ons zeikregent hetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:24 schreef lady-wrb het volgende:het sneeuwt verdorie weer
houdt het dan nooit op?
Ow ik wil ook een oranje...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
daar heb ik m ook vandaan. alleen gebruik ik m nooit.
ik heb het ding alleen omdat ie oranje is
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
daar heb ik m ook vandaan. alleen gebruik ik m nooit.
ik heb het ding alleen omdat ie oranje is
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:18 schreef mikoxx het volgende:
een appelpartjessnijder is echt handig
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
hey die heb ik ook gekocht *lol*
Oranje is wel mooier. Het oog wil ook wat natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:26 schreef mikoxx het volgende:
Ik heb een groene, maar die snijdt ook prima hoor
ik doe m nooit in mn oog eigenlijk.........quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Oranje is wel mooier. Het oog wil ook wat natuurlijk.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:28 schreef mikoxx het volgende:
[..]
ik doe m nooit in mn oog eigenlijk.........
huh wattuh?? die smiley of de ballensaus?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:36 schreef mikoxx het volgende:
ooohwww jaaaaa. baas boven baas he?kan je m toevoegen aan t lijstje vicky?
jij bent nog nooit in mijn keuken geweest.quote:
Ik vind jouw keuken denk ik...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jij bent nog nooit in mijn keuken geweest.
ik probeer al mijn keukenspullen in het oranje te kopen.
is een Hyvessmileyquote:
Bij de sokkenkraam op de markt, daar hangen ze!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:35 schreef m@x het volgende:
Ik wil net zulke walgelijk lange benen als Sven Kramer. Waar zou je die kunnen kopen?
De url (eigenschappen) kopiëren en dan hier plakken tussen [ img ] [ /img ]quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:39 schreef mikoxx het volgende:
en hoe krijg je m hier dan?
Ik ken m idd van hyves
ja!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:43 schreef mikoxx het volgende:
nu is ie gediskwalificeerd?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:46 schreef Books het volgende:
Inderdaad echt sneu. Oh die is BOOSSSSSS... Maar ja eigen schuld denk ik zo. Vind het echt heel erg balen voor hem.
Diaan ikke ook niet.
Dat zei ik ook tegen F. daar zou ik een heel eind uit de buurt blijven...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:46 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zou nu niet graag in zijn buurt zijn...
Maar het zou toch mooi zijn als we iemand anders de schuld kunnen geven. Ben benieuwd of die trainer het straks gedaan heeftquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:46 schreef m@x het volgende:
Sneu? gewoon stom
hij wees toch ook?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maar het zou toch mooi zijn als we iemand anders de schuld kunnen geven. Ben benieuwd of die trainer het straks gedaan heeft.
Oh vast, terwijl je zelf toch ook weet in welke baan je hoort te zitten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Maar het zou toch mooi zijn als we iemand anders de schuld kunnen geven. Ben benieuwd of die trainer het straks gedaan heeft.
Precdies... maar die coach lijkt ook niet helemaal onschuldig.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:53 schreef m@x het volgende:
[..]
Oh vast, terwijl je zelf toch ook weet in welke baan je hoort te zitten.
Jahoor, het is hemmes zijn schuldquote:
Laten we hem met pek en veren het land uitjagenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jahoor, het is hemmes zijn schuld.
Hij zit al in het buitenlandquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:55 schreef m@x het volgende:
Laten we hem met pek en veren het land uitjagen
Is ook mijn ideequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
Kemkers is nu al voor klootzak uitgemaakt door Kramer. Ik voorspel: einde samenwerking.
Ik denk dat Kemkers daar ook de schuld van krijgt...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:59 schreef Estrys het volgende:
Nou gaan zijn ouders zeeeeeker scheiden
En dat is dan ook de schuld van Kemkersquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:59 schreef Estrys het volgende:
Nou gaan zijn ouders zeeeeeker scheiden
Misschien ging zijn moeder wel vreemd met gerardquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat Kemkers daar ook de schuld van krijgt...
ja, dat denk ik dan ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik zou dan zelf eigenlijk niet zo blij zijn met mijn medaille, als ik hem alleen maar had omdat er iemand anders gediskwalificeerd is.
wel wat kan die lee dat schelen goud is goudquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:01 schreef k_i_m het volgende:
Ik zou dan zelf eigenlijk niet zo blij zijn met mijn medaille, als ik hem alleen maar had omdat er iemand anders gediskwalificeerd is.
Joling?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:00 schreef Estrys het volgende:
[..]
Misschien ging zijn moeder wel vreemd met gerard
M@x, twee zielen, één gedachte!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:00 schreef m@x het volgende:
[..]
En dat is dan ook de schuld van Kemkers
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Joling?![]()
Die Essent reclame nu, zo zuurjammer Sven...
quote:
Nooit een grap gezien die zo snel uitgekauwd wasquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:05 schreef Estrys het volgende:
op Twitter: als ik Kemkers was zou ik van baan wisselen
ohnee?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:06 schreef m@x het volgende:
[..]
Nooit een grap gezien die zo snel uitgekauwd was
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:10 schreef Books het volgende:
Die reclame van Essent lag al klaar blijkbaar want dat was wel erg snel. En die Tweet van Estrys vind ik ook sterk moet ik zeggen.
Hij is boos van boos en echt teleurgesteld.
Jij krijgt een knuffel van mijquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:16 schreef Kleurdoos het volgende:
sneu? SNEU?
hij heeft iig talent, ik niet, dus ik ben pas sneu
hij maakt nog zat kansen op goud enzo. Ik helemaal niets, noppes..maar krijg ik een persoonlijke reclame of een kleurdoosational pakket? nee hoor, neeeeeeeeeeuh ik niet
ik heb anders heuse kleurdoos-wantjes thuis in de doos met bewaarspulletjes voor mn kind hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:16 schreef Kleurdoos het volgende:
sneu? SNEU?
hij maakt nog zat kansen op goud enzo. Ik helemaal niets, noppes..maar krijg ik een persoonlijke reclame of een kleurdoosational pakket? nee hoor, neeeeeeeeeeuh ik niet
* Estrys trekt even een cliché uit de kastquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:16 schreef Kleurdoos het volgende:
sneu? SNEU?
een soort van kleurdoosationalpakketquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik heb anders heuse kleurdoos-wantjes thuis in de doos met bewaarspulletjes voor mn kind hoor
Na een topprestatie van mijzelf. Gelukkig wees mn coach me op t goede gat rondje :xquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:20 schreef Estrys het volgende:
[..]
* Estrys trekt even een cliché uit de kast![]()
Jij hebt jouw hoofdprijs op 3 januari 2009 gekregen.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:16 schreef Kleurdoos het volgende:
sneu? SNEU?
Nee, joh. De wereld is zojuist vergaan. Nederland huiltquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef Ticootje het volgende:
Kind werd wakker...
Ik begrijp geen goud voor Sven.
nou, ik begrijp er geen hol vanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:30 schreef Ticootje het volgende:
Kind werd wakker...
Ik begrijp geen goud voor Sven.
Kleine aanvulling: wat er ook gebeurt, het is altijd de schuld van een anderquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:32 schreef m@x het volgende:
[..]
Nee, joh. De wereld is zojuist vergaan. Nederland huilt
ik vraag me af, hoef je als schaatser niet meer na te denken..? Dan ga ik ook schaatsersterestersers wordenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:34 schreef m@x het volgende:
[..]
Kleine aanvulling: wat er ook gebeurt, het is altijd de schuld van een ander
Kennelijk niet, maar ik ga hem onthouden. Klotige is alleen dat ik op mijn werk de coach ben. Zou ik nu ook massaal van iedereen de schuld krijgen van fouten die ze zelf maken?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:36 schreef moussy het volgende:
[..]
ik vraag me af, hoef je als schaatser niet meer na te denken..? Dan ga ik ook schaatsersterestersers worden
alleen als ze niet zelf hoeven te denken!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:37 schreef m@x het volgende:
[..]
Kennelijk niet, maar ik ga hem onthouden. Klotige is alleen dat ik op mijn werk de coach ben. Zou ik nu ook massaal van iedereen de schuld krijgen van fouten die ze zelf maken?
Zo zou het niet moeten werken, maar zo zien ze het wel het liefste.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:39 schreef moussy het volgende:
[..]
alleen als ze niet zelf hoeven te denken!
Ik zou maar een paar benen kopen op de markt als ik jou was
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:36 schreef moussy het volgende:
[..]
ik vraag me af, hoef je als schaatser niet meer na te denken..? Dan ga ik ook schaatsersterestersers worden
Ik voel een fok!painteresboekje aankomen, ik wil iig de paintpinupkalender!quote:
shake hands.quote:Op woensdag 24 februari 2010 06:53 schreef Ticootje het volgende:
Mogguh!! Kutnacht!
Waarom schaatsen ze ook in rondjes ? Krijg je toch gedoe van...quote:Op woensdag 24 februari 2010 07:26 schreef Rewimo het volgende:
Mogge! Zijn we er al uit wie z'n schuld het nu allemaal is?
Gerard Kemkers nam vanmorgen de volledige schuld op zich... tenminste in het interview dat ik gezien heb.quote:Op woensdag 24 februari 2010 07:26 schreef Rewimo het volgende:
Mogge! Zijn we er al uit wie z'n schuld het nu allemaal is?
Jullie twijfels/wisseling van besluiten ... moest ik om lachen. Het brengt nog een gedoe met zich mee zo snel je huis verkopen..quote:
Ik moet m gewoon even inkoppen:quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:01 schreef Estrys het volgende:
Nou gedoe, we weten gewoon niet wat we gaan doen, dat weten we denk ik in april of zo.
Nee dan ga ik liever bij mijn eigen moeder wonen, die wast, strijkt en kookt voor onsquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik moet m gewoon even inkoppen:
Je kan ook bij pinq gaan wonen... Lekker relax oppas enzo...![]()
![]()
![]()
(Ok niet leuk)
Moet je wel goed vragen of je niet opnieuw op de wachtlijst moet ofzo..quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:08 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee dan ga ik liever bij mijn eigen moeder wonen, die wast, strijkt en kookt voor onsOw ja en ik wil kijken of Seb dan uitgeschreven kan op het KDV om hem pas in september weer op een nieuwe groep in te laten stromen. Scheelt veel geld en mijn ouders willen graag oppassen, bovendien is hij nu uit de babygroep aan het groeien.
Ja erg he. Zo gaat het altijd bij mij hoor. ene moment vind ik dat het beste andere moment weer wat anders. Maar we wisten dus nog niet wat mijn schoonvader aan huur moest hebben, dus alles was tot nu toe speculatief. Maar particulier huren zijn we zeker 800 of 900 euro kwijt. En woningbouw is gewoon moeilijk verhaal hier, lange wachtlijst en zo.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jullie twijfels/wisseling van besluiten ... moest ik om lachen. Het brengt nog een gedoe met zich mee zo snel je huis verkopen..
Er is geen wachtlijst volgens mij, maar ik ga gewoon overleggen. Voor Seb zou het beter zijn met oudere kindjes maar praktisch gezien is hij te klein zeg maar. Seb heeft een beetje het tafellaken-servet probleem, het is voor hem eigenlijk niet echt leuk meer. Op de dagen dat hij er is zijn het voornamelijk baby's van een half jaar of zo. Ik werk op de dagen dat het op het kdv het minst druk is, dat scheelt al wel.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Moet je wel goed vragen of je niet opnieuw op de wachtlijst moet ofzo..![]()
Ik heb het met Jen ook gehad, dat ze echt uit de babygroep groeide en ze eigenlijk nog te klein was voor de 2-4 groep en geen plaats op de 0-4 groep... Het is gewoon niet leuk, voor de leidsters niet en voor het kind niet. Ik heb toen wel gezegd dat ze dan maar naar de 2-4 groep zou gaan en dat we dan maar zouden kijken hoe dat ging... opeens was er wel plek op de 0-4 groep..
Nou, ik denk dat ik ook zou twijfelen hoor. Ik kan ook best een twijfelkont zijn. Particulier huren is idd erg duur. Het ligt er natuurlijk ook wel aan hoe het financiële plaatje is... hypotheek had je ook moeten betalen, al had je dan wel een gedeelte terug gekregen via de belasting.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:14 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja erg he. Zo gaat het altijd bij mij hoor. ene moment vind ik dat het beste andere moment weer wat anders. Maar we wisten dus nog niet wat mijn schoonvader aan huur moest hebben, dus alles was tot nu toe speculatief. Maar particulier huren zijn we zeker 800 of 900 euro kwijt. En woningbouw is gewoon moeilijk verhaal hier, lange wachtlijst en zo.
Ja dan hadden we ook moeten betalen maar als het niet hoeft dan liever niet natuurlijk. Dan kunnen we dat geld sparen voor ons nieuwe huisquote:Op woensdag 24 februari 2010 09:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik ook zou twijfelen hoor. Ik kan ook best een twijfelkont zijn. Particulier huren is idd erg duur. Het ligt er natuurlijk ook wel aan hoe het financiële plaatje is... hypotheek had je ook moeten betalen, al had je dan wel een gedeelte terug gekregen via de belasting.
Kan Seb naar hetzelfde kdv eigenlijk als jullie verhuizen? Of moet hij naar een andere?
Nee, we gaan (misschien) voor een maand of twee in de zomermaanden bij mijn ouders wonen. We gaan niet bij mijn schoonvader wonen want dat huis is niet geschikt voor Sebquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:05 schreef innepin het volgende:
Estrys, dus je gaat bij je schoonouders wonen en daarna bij je ouders?
Dapper
Dat is waar hoor... snap ik wel.quote:Op woensdag 24 februari 2010 09:54 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja dan hadden we ook moeten betalen maar als het niet hoeft dan liever niet natuurlijk. Dan kunnen we dat geld sparen voor ons nieuwe huis![]()
Seb gaat na de definitieve verhuizing naar een andere locatie van hetzelfde kinderdagverblijf
Ze hebben maar drie slaapkamers eigenlijk. 1 beneden en twee boven en twee badkamers. Eentje met een stoomcabinequote:Op woensdag 24 februari 2010 10:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is waar hoor... snap ik wel.
Fijn voor jullie ook dat het hetzelfde kdv-organisatie is.
Jouw ouders hebben wel een groot huis dan![]()
MvD, dat liedje inderdaad... en net deed Gerard Ekdom ook even gezellig mee.
Daar maken ze tv programma's van!quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:09 schreef Estrys het volgende:
[..]
ja hoorIk geef je een week, dan ga je gillend naar huis
Ehm nee... maar als ik dit dan lees op nu.nl:quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:44 schreef Estrys het volgende:
Dit is toch precies wat ik bedoel. Iedereen heeft een mening over bevallen en over verdoving. En in het geval van Wendy van Dijk gaat het over haar mening en haar ervaring en zij heeft geen negatieve ervaring met die ruggenprik dus dat kan ze ook niet vertellen. Niet eerlijk van die artsen om te verwachten dat ze genuanceerd daarover gaat vertellen.
Rewimo, toch stom dat je niet zelf de keus kan maken? Maar goed dat is een andere discussie
Dan kan ik me voorstellen dat artsen daar niet gelukkig mee zijn.quote:"Het persen op zich is al heftig genoeg", zegt Van Dijk in RTL Boulevard. "Met zo'n verdoving zijn de scherpe kantjes er vanaf. Omdat ik niet zo hoefde te lijden, heb ik nu al genoeg energie om te genieten. Het is in Nederland geen standaardingreep, maar ik raad het elke zwangere vrouw aan."
Ik vind het ook een belachelijke reactie. Waarom zou Wendy de nadelen opsommen? Ik kan er geen enkele reden voor bedenken. Voor haar was het geweldig, zij deelt dat, klaar. Waar zijn ze bang voor? Broodroof kan het niet zijn, want juist zij varen er wel bij. Ik snap het niet.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:44 schreef Estrys het volgende:
Dit is toch precies wat ik bedoel. Iedereen heeft een mening over bevallen en over verdoving. En in het geval van Wendy van Dijk gaat het over haar mening en haar ervaring en zij heeft geen negatieve ervaring met die ruggenprik dus dat kan ze ook niet vertellen. Niet eerlijk van die artsen om te verwachten dat ze genuanceerd daarover gaat vertellen.
Is dat erg dan? Eerst liep iedereen blind achter Beatrijs-door-de-pijnpoort-Smulders aan en moest je bijna een moord doen om een ruggenprik te bemachtigen. Ik heb liever dat het een standaard wordt die je kan weigeren (want je krijgt dan eindelijk vrije keus) dan zoals het een tijd is geweest.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:48 schreef Brighteyes het volgende:
Dan kan ik me voorstellen dat artsen daar niet gelukkig mee zijn.
Zeggen dat jij het prettig vond is 1 ding, hem aanraden daarentegen... Gezien het flinke aantal makke schapen dat er nog in NL rond loopt...
quote:Op woensdag 24 februari 2010 12:03 schreef Ticootje het volgende:
Tja het advies van Kemkers kun je ook beter niet opvolgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |