Dat zal wel meevallen want waarschijnlijk eet je vis en als je vis eet krijg je die omega 3 blablabla gewoon binnen.quote:
Zelfgebakken kroepoekquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:01 schreef huuphuup het volgende:
Mn lief heeft een schaaltje kronkelkroepoek en papadums voor me gebakken![]()
Ik heb helemaal een boekje in de bus gekregen over de bazaarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zelfgebakken kroepoek
* miss_dynastie op lijstje zet: gauw weer eens naar Beverwijk
Ja, dat instrument is een cimbaal. Ik heb sinds een maand muziekles, en het doet me wat!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:29 schreef Incantrix het volgende:
Gave Senseo, Oxy! En wat een bijzonder instrumentVeel plezier ermee!
Spannend... wanneer moest je ook alweer?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:58 schreef moussy het volgende:
Ik lig voorlopig nog niet in bed, nieuw haar zoeken
Dat loont idd!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Beterschap Fannie! Zo, drie mannen gesnoeid. *knipcursus loont*
morgen, maar morgenochtnd ook eerst werken, dus moet nu vanavond zoekenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Spannend... wanneer moest je ook alweer?
Van mij ook en als het geen Nederland is, mag Bökko van mij een medaillequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef Fannie het volgende:
Dank!![]()
Ik ben trouwens voor Bob de Jong met schaatsen, die mag wel goud van mij
Het klinkt als een harp. Ik leer za-cht-jes doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef debuurvrouw het volgende:
En wat een leuk instrument. Klinkt het als een harp of als een Gitaar?
Het lukt nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
@MOussy, okay. Lukt het een beetje om een leuk model te vinden? En wat zonde van Cas zn krullen.
Ja he!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef k_i_m het volgende:
Oh, zo'n mini harp had ik vroeger ook! Leuk man, en lekker makkelijk liedjes spelen met die notenkaarten die je eronder kan schuiven.
Ik Google wel effe mee. Waar moet het aan voldoen? Kleur, lengte, plukken?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Het lukt nietIk snap Cas wel, ik heb nu ook coupe bontmuts, het is gewoon warm.. maar ja...
Maar van alle instrumenten (behalve een triangelquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ja he!Het is net alsof je heel wat, weet van muziek, na 2 lessen
Maar het is voor mij al heel moeilijk, om ergens op te focussen, dus ik vind het, moeilijk genoeg
anders dan 'normaal'quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik Google wel effe mee. Waar moet het aan voldoen? Kleur, lengte, plukken?
Wij hebben een wahl! Werkt goed!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:13 schreef Kimpossible het volgende:
Mijn lief wil de ene keer de schaar en de andere keer de tondeus op standje 2, en gehoorzaam als ik ben doe ik dan wat hij wenst![]()
Wij hebben nu wel echt een rottondeuse, van princess geloof ik. Set van 60 euro ofzo en snijdt voor geen meter.. Bah! Ik een klachtmail gestuurd naar fabrikant, nooit meer wat op teruggehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |