Dat zal wel meevallen want waarschijnlijk eet je vis en als je vis eet krijg je die omega 3 blablabla gewoon binnen.quote:
Zelfgebakken kroepoekquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:01 schreef huuphuup het volgende:
Mn lief heeft een schaaltje kronkelkroepoek en papadums voor me gebakken![]()
Ik heb helemaal een boekje in de bus gekregen over de bazaarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zelfgebakken kroepoek
* miss_dynastie op lijstje zet: gauw weer eens naar Beverwijk
Ja, dat instrument is een cimbaal. Ik heb sinds een maand muziekles, en het doet me wat!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:29 schreef Incantrix het volgende:
Gave Senseo, Oxy! En wat een bijzonder instrumentVeel plezier ermee!
Spannend... wanneer moest je ook alweer?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:58 schreef moussy het volgende:
Ik lig voorlopig nog niet in bed, nieuw haar zoeken
Dat loont idd!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Beterschap Fannie! Zo, drie mannen gesnoeid. *knipcursus loont*
morgen, maar morgenochtnd ook eerst werken, dus moet nu vanavond zoekenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Spannend... wanneer moest je ook alweer?
Van mij ook en als het geen Nederland is, mag Bökko van mij een medaillequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:00 schreef Fannie het volgende:
Dank!![]()
Ik ben trouwens voor Bob de Jong met schaatsen, die mag wel goud van mij
Het klinkt als een harp. Ik leer za-cht-jes doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:59 schreef debuurvrouw het volgende:
En wat een leuk instrument. Klinkt het als een harp of als een Gitaar?
Het lukt nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
@MOussy, okay. Lukt het een beetje om een leuk model te vinden? En wat zonde van Cas zn krullen.
Ja he!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef k_i_m het volgende:
Oh, zo'n mini harp had ik vroeger ook! Leuk man, en lekker makkelijk liedjes spelen met die notenkaarten die je eronder kan schuiven.
Ik Google wel effe mee. Waar moet het aan voldoen? Kleur, lengte, plukken?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Het lukt nietIk snap Cas wel, ik heb nu ook coupe bontmuts, het is gewoon warm.. maar ja...
Maar van alle instrumenten (behalve een triangelquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:15 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Ja he!Het is net alsof je heel wat, weet van muziek, na 2 lessen
Maar het is voor mij al heel moeilijk, om ergens op te focussen, dus ik vind het, moeilijk genoeg
anders dan 'normaal'quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik Google wel effe mee. Waar moet het aan voldoen? Kleur, lengte, plukken?
Wij hebben een wahl! Werkt goed!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:13 schreef Kimpossible het volgende:
Mijn lief wil de ene keer de schaar en de andere keer de tondeus op standje 2, en gehoorzaam als ik ben doe ik dan wat hij wenst![]()
Wij hebben nu wel echt een rottondeuse, van princess geloof ik. Set van 60 euro ofzo en snijdt voor geen meter.. Bah! Ik een klachtmail gestuurd naar fabrikant, nooit meer wat op teruggehoord
Ow dat is frustrerend...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:13 schreef moussy het volgende:
[..]
Het lukt nietIk snap Cas wel, ik heb nu ook coupe bontmuts, het is gewoon warm.. maar ja...
Ik vind de coupage en de kleur erg mooi! Jammer dat ik te slonzig ben voor kort haarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zo heb ik het eens gehad...en dan brandweerautorood
Mooi inderdaad!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:29 schreef moussy het volgende:
kiek dan!
[ afbeelding ]
Van de zomer doen we dit!
Voor dat oranje/rode is mn haar te dik.
Oh dat vind ik leuk! Beetje Suicide Girls achtigquote:
stijltang!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh dat vind ik leuk! Beetje Suicide Girls achtig
Dan baal ik wel weer van m`n krullen
Ja, die vind ik ook gaaf. Ik mag alleen mijn haar nooit meer rood makenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh dat vind ik leuk! Beetje Suicide Girls achtig
Dan baal ik wel weer van m`n krullen
want anders?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, die vind ik ook gaaf. Ik mag alleen mijn haar nooit meer rood maken.
Dan vind ie me stomquote:
ah joh, haar ook in de soep!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Elke ochtend? Daar ben ik dan weer niet verse soepmoeder genoeg voor
en bij de hoofdhuid een beetje touperen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Met ondersteboven föhnen en flink lakken denk ik dat je het wel een dagje uithoudt
kan! mits zonder vermicelli.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
En daarna gewoon strijken zeker?
ik wil zelf niet kort, daarom vind ik het bob model wel leuk en handigquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hou ook geen rekening met wat Peaceman wil hoor... kleuren vindt hij trouwens minder erg dan model. Hij vindt heel kort niet mooi.
ik heb me keurig netjes aan mijn boodschappenlijstje gehoudenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:02 schreef mikoxx het volgende:
wooeeeiii vicky, was t leuk en flink geshopt?
Had mijn zus in de auto aan de telefoon en die vertelde dat ze bevallen wasquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:01 schreef Vicky het volgende:
ben weer thuis van de Ikeameet met BE, M@x en Chell. Was gezellig!Vriendinnetje is bevallen
handje mousse erin bij de wortels en ondersteboven föhnenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:41 schreef k_i_m het volgende:
Even ego tussendoor hoor;
Ik vind dit wel een grappige coupe (moet zelf ook naar de kapper weer), hoeveel werk zou dat nou zijn om het zo'n volume te geven??
[ afbeelding ]
hihi toevalligquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:06 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Had mijn zus in de auto aan de telefoon en die vertelde dat ze bevallen was
Grappig, als ik haar eerder had teruggebeld (of het gezien had) had ik het al aan je kunnen vertellen in de ikea
Dat is het ook!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:58 schreef moussy het volgende:
[..]
ik wil zelf niet kort, daarom vind ik het bob model wel leuk en handig
ja idd, vriendje moest wat spullen voor z'n werk hebben.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:08 schreef Vicky het volgende:
[..]
hihi toevallig
Ook wel grappig dat we je tegen kwamen
Buuf, ik heb alleen dit gekocht:
[ afbeelding ]
ooooh!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:12 schreef Vicky het volgende:
dat is een ding dat je op je kast kan zetten zodat mijn kleine smurf niet mijn dvdkast open kan trekken
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:01 schreef Vicky het volgende:
ben weer thuis van de Ikeameet met BE, M@x en Chell. Was gezellig!Vriendinnetje is bevallen
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ooooh!
ik ben blij dat k niet de enige was die het niet begreep
dat kan niet he? iets lekkers noemen en dan geen recept erbijquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:51 schreef Basboussa het volgende:
ik maak graag bananenbrood met walnoten. Dat is het enige baksel dat eigenlijk altijd goed gaat, en wat we allemaal lekker vinden.Heerlijk nootjes, pitjes en zaden!
volgens mij heeft Chell die allemaal betaald.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Was zeker gezellig.
En ook ik heb me redelijk aan het voorgenomen lijstje gehouden, redelijk...
Kussentjes
Theeglazen
Appelpartjes-snijder
Beits
Kwasten
Dat was 't. En natuurlijk een prinsessentaartje en een ijsje na afloop.
Ik bedenk me nu net dat ik mijn batterijen niet heb afgerekend, dat die in de tas van Vicky zaten... Nou ja goed, komt wel een andere keer weer.
ik noem dat de Belinda Meuldijklook en dat is niet wat ik nastreefquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef Kleurdoos het volgende:
buuf, ik ook, maar die look bevalt me wel
n ehm ik laat mn haar maar weer gewoon groeien.en af en toe aan gort blonderen
daar heb ik m ook vandaan. alleen gebruik ik m nooit.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:23 schreef mikoxx het volgende:
appelpartjessnijder is ook bij xenos!
bij ons zeikregent hetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:24 schreef lady-wrb het volgende:het sneeuwt verdorie weer
houdt het dan nooit op?
Ow ik wil ook een oranje...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
daar heb ik m ook vandaan. alleen gebruik ik m nooit.
ik heb het ding alleen omdat ie oranje is
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
daar heb ik m ook vandaan. alleen gebruik ik m nooit.
ik heb het ding alleen omdat ie oranje is
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:18 schreef mikoxx het volgende:
een appelpartjessnijder is echt handig
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
hey die heb ik ook gekocht *lol*
Oranje is wel mooier. Het oog wil ook wat natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:26 schreef mikoxx het volgende:
Ik heb een groene, maar die snijdt ook prima hoor
ik doe m nooit in mn oog eigenlijk.........quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Oranje is wel mooier. Het oog wil ook wat natuurlijk.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:28 schreef mikoxx het volgende:
[..]
ik doe m nooit in mn oog eigenlijk.........
huh wattuh?? die smiley of de ballensaus?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:36 schreef mikoxx het volgende:
ooohwww jaaaaa. baas boven baas he?kan je m toevoegen aan t lijstje vicky?
jij bent nog nooit in mijn keuken geweest.quote:
Ik vind jouw keuken denk ik...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jij bent nog nooit in mijn keuken geweest.
ik probeer al mijn keukenspullen in het oranje te kopen.
is een Hyvessmileyquote:
Bij de sokkenkraam op de markt, daar hangen ze!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:35 schreef m@x het volgende:
Ik wil net zulke walgelijk lange benen als Sven Kramer. Waar zou je die kunnen kopen?
De url (eigenschappen) kopiëren en dan hier plakken tussen [ img ] [ /img ]quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:39 schreef mikoxx het volgende:
en hoe krijg je m hier dan?
Ik ken m idd van hyves
ja!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:43 schreef mikoxx het volgende:
nu is ie gediskwalificeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |