Welke vullingen heb je al?quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
En hoiIk ga morgen sushi maken met een vriendinnetje
Nog leuke ideetjes voor bijgerechten of vullingen?
herkenbaarquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:12 schreef MaleDuck het volgende:
ik moet veel doen, maar het lukt gewoon niet
Hihiquote:
Een beetjequote:
We doen qua vis alleen zalm en surimi (budget), vaak maken we een omeletje met wat zoete ketjap erdoor, komkommer, wortel en avocadoquote:
Hihihi, popjesquote:
Kut, nu heb ik zin in sushiquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een beetjeBeetje kort en onrustig.... En jij dan? Schieten de opdrachten een beetje op?
[..]
We doen qua vis alleen zalm en surimi (budget), vaak maken we een omeletje met wat zoete ketjap erdoor, komkommer, wortel en avocadoDat zijn eigenlijk onze standaard dingen
Dus leek me leuk een keertje iets anders te doen. En vaak naast sausjes wat geroosterde sesamzaad om in te dippen
Kijk, zo moet datquote:Op woensdag 24 februari 2010 00:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
en wie zijn er gister mobiel wezen batsen![]()
[03. 045 Dr_Flash
04. 042 Ladylike
05. 039 Fha]
quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk, zo moet datEr tussenin was nog beter geweest trouwens
1 tje bijna klaarquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een beetjeBeetje kort en onrustig.... En jij dan? Schieten de opdrachten een beetje op?
[..]
Mogguh Gee-Efjequote:
Surimi is prima, ik vind een klein beetje mirin erbij lekker. Niet veel, gewoon voor wat extra zoet. Gewoon domweg erover heen smeren. Gerookte zalm met kruidenkaas is lekker, mango (aanbieding bij de AH) met mint is ook ernstig. Paling is helemaalquote:Op woensdag 24 februari 2010 10:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
We doen qua vis alleen zalm en surimi (budget), vaak maken we een omeletje met wat zoete ketjap erdoor, komkommer, wortel en avocadoDat zijn eigenlijk onze standaard dingen
Dus leek me leuk een keertje iets anders te doen. En vaak naast sausjes wat geroosterde sesamzaad om in te dippen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |