haha, beat you to itquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:56 schreef DuTank het volgende:
Kijk eerst maar even naar je eigen TT, voordat je gaat lopen kankeren op die van anderen.
de woorden pics, tieten en zusje in 1 zin wil ook nog wel eens helpenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:56 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
De kracht van een goede TT zit em in dat mensen echt zin krijgen om het topic aan te klikken als ze de TT lezen... Is niet voor iedereen! Je moet wel een talent ervoor hebben.
Dat komt toch gvd op hetzelfde neer ontzettend zeikwijfquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de woorden pics, tieten en zusje in 1 zin wil ook nog wel eens helpen
Gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:57 schreef Verbal het volgende:
Waarom zou je klagen over mensen die iets goed doen
V.
ik beweer ook niet het tegendeel mutsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:57 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat komt toch gvd op hetzelfde neer ontzettend zeikwijf
Mijn welgemeende excuses.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:56 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
De kracht van een goede TT zit em in dat mensen echt zin krijgen om het topic aan te klikken als ze de TT lezen... Is niet voor iedereen! Je moet wel een talent ervoor hebben.
Dit topic opende ik alleen vanwege TS, meestal zie ik wel meer kwaliteit bij je Will, ben teleurgesteld
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, hier snap ik nu de worstenbroodjes van hé.
Ja maar tis zo'n bijdehante toevoeging, zo van: "ik wil ook wat zeggen, maar weet niks origineels, hihihi!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik beweer ook niet het tegendeel muts
Open je eigen topic.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:03 schreef ThaOMG het volgende:
vanaf nu gaat dit topic over bier
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zou je van mij nou al lang gewend moeten zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja maar tis zo'n bijdehante toevoeging, zo van: "ik wil ook wat zeggen, maar weet niks origineels, hihihi!"
Ja maar ik had net effe zin je gigantisch af te bekkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat zou je van mij nou al lang gewend moeten zijn
dadelijk willen ze weer picsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:06 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja maar ik had net effe zin je gigantisch af te bekken![]()
Pics.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:06 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja maar ik had net effe zin je gigantisch af te bekken![]()
Omdat hordes mensen het op een dusdanige manier verkrachten dat de honden (die van Danny incluis!) er geen brood van lusten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:08 schreef Garisson72 het volgende:
waarom tegenwoordig zoveel topics die gaan over het gebruik van Fok?
quote:
Ik wist het....quote:
Is het nog te redden, denk je?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Omdat hordes mensen het op een dusdanige manier verkrachten dat de honden (die van Danny incluis!) er geen brood van lusten.
Only in KLBquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:08 schreef Garisson72 het volgende:
waarom tegenwoordig zoveel topics die gaan over het gebruik van Fok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |