haha, beat you to itquote:
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:56 schreef DuTank het volgende:
Kijk eerst maar even naar je eigen TT, voordat je gaat lopen kankeren op die van anderen.
de woorden pics, tieten en zusje in 1 zin wil ook nog wel eens helpenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:56 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
De kracht van een goede TT zit em in dat mensen echt zin krijgen om het topic aan te klikken als ze de TT lezen... Is niet voor iedereen! Je moet wel een talent ervoor hebben.
Dat komt toch gvd op hetzelfde neer ontzettend zeikwijfquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de woorden pics, tieten en zusje in 1 zin wil ook nog wel eens helpen
Gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:57 schreef Verbal het volgende:
Waarom zou je klagen over mensen die iets goed doen
V.
ik beweer ook niet het tegendeel mutsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:57 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat komt toch gvd op hetzelfde neer ontzettend zeikwijf
Mijn welgemeende excuses.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:56 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
De kracht van een goede TT zit em in dat mensen echt zin krijgen om het topic aan te klikken als ze de TT lezen... Is niet voor iedereen! Je moet wel een talent ervoor hebben.
Dit topic opende ik alleen vanwege TS, meestal zie ik wel meer kwaliteit bij je Will, ben teleurgesteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |