quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:33 schreef Marrije het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
JammerDat valt op zich nog wel mee, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:21 schreef Stephan1237 het volgende:
Elke dag rond 10:30 op RTL Lounge de aflevering van RTL4 20:00
Ik kan alleen zeggen het wordt spannend
Er gaat iets tussen Nina,dex en Martijn gebeuren![]()
Wat gaat er gebeuren vanavond??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil de moeder van Danny dan wel horen............quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:30 schreef Countess het volgende:
[..]
Dat had ik al veeeeel eerder verwacht. Ik denk dat iedereen het nog eerder aan ziet komen dan de scriptschrijvers zelf
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:55 schreef RogerS het volgende:
Nieuwe spoilers voor maandag 1 t/m vrijdag 12 maart:Klinken als leuke gebeurtenissenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens een keer wat anders dan Barbara
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
ja maar ze is wel een prinsesje hequote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:32 schreef James1988 het volgende:
Misschien omdat ze een over het paard getild kutjong is?
ja en dat gaf Ludo zelfs nog toe bij Irene! Dus dan weet ie het ook dondersgoed!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:33 schreef Lauuwtje het volgende:
Wat een verschrikkelijke verhaallijn, het is toch logisch dat je je bloedeigen kind eerst red?
Wat een pure liefdequote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:32 schreef James1988 het volgende:
Misschien omdat ze een over het paard getild kutjong is?
Hij zegt gewoon wat zij wil horen hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja en dat gaf Ludo zelfs nog toe bij Irene! Dus dan weet ie het ook dondersgoed!
ja dat snap ik.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij zegt gewoon wat zij wil horen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |