Ja daar hadden HW en ik het over als ik het goed begreepquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan ben je ook echt verliefd op diegene geworden? Dan is het natuurlijk ook anders
Owh dat wist ik nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:47 schreef mahlah het volgende:
[..]
Daar ben ik elke dag vlakbij hoor ...
Ik woon er tenslotte
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In mijn hoofd heb ik dan al hele scenario's doorlopen, terwijl er nog 0,0 is.
Dat kan allemaal wel, maar dan moet er ook niet achteraf gejankt worden dat een van de 2 gevoelens heeft en de ander daar niet goed mee omgegaan is.quote:Mja als je het niet ontkend kan je de ander ook er mee afschrikken.
En tegen beter weten in houd je (ik dus!) dus je mond. Omdat je die ander eigenlijk ook niet kwijt wil. Ook al zou het beter zijn.
Volgens mij zat ik trouwens gisteren naast je in de busquote:
O nee janken achteraf moet je nooit doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat kan allemaal wel, maar dan moet er ook niet achteraf gejankt worden dat een van de 2 gevoelens heeft en de ander daar niet goed mee omgegaan is.
Dat kan dan weer nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:51 schreef mahlah het volgende:
[..]
Volgens mij zat ik trouwens gisteren naast je in de bus
Dat hoop ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:51 schreef Northside het volgende:
Singlemeet... is dat een ander woord voor zatte orgie?
Nee, dat is een ontmoeting tussen liefhebbers van muziek op vinyl.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:51 schreef Northside het volgende:
Nee joh, wat denk je wel nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:51 schreef Northside het volgende:
Neequote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:47 schreef STING het volgende:
Betekent dat je eigenlijk met je "dates" gelijk het bed in duikt?
bejaarden dusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat is een ontmoeting tussen liefhebbers van muziek op vinyl.
ja en straks ga je gezellig met zijn 2tjes stappen en wordt ze versiert door 1 of andere flapdrol waar ze ineens als een blok voor valtquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voorlopig nog geen kutdingen meegemaakt ofzo hoor. het is ouderwets gezellig met zijn 2en, alleen... sja...
.
Sorryquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:52 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hehe jammer, ik wilde je ff opfokken
True, dat zijn de risico'squote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:54 schreef rival het volgende:
[..]
ja en straks ga je gezellig met zijn 2tjes stappen en wordt ze versiert door 1 of andere flapdrol waar ze ineens als een blok voor valt
shit happens
Beter dan een kluts eiquote:
Dan kom ik nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:52 schreef RealZeus het volgende:
Nee, dat is een ontmoeting tussen liefhebbers van muziek op vinyl.
Wie weet poets ik tegen die tijd mijn rollator wel ff op hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:54 schreef STING het volgende:
[..]
En dan ontbreek jij, dat kan toch niet
Een hoer krijgt er betaald voorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:55 schreef kitao het volgende:
Is een vrouw die veel scharrelt eigenlijk niet gewoon een hoer ?
Tenminste , in de algemene opvatting dan ?
En das toch weer beter dan een bevrucht kluts-eiquote:
Want wat is dan een scharrel?quote:
Nee, dat is alleen de opvatting die vrouwen hebben van andere vrouwen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:55 schreef kitao het volgende:
Whehehe.. Nee daar kijk ik alleen naarquote:
Betaal jij je scharrels dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:55 schreef kitao het volgende:
De schijn moet wel een beetje opgehouden worden he...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:55 schreef Northside het volgende:
[..]
nou weet ik niet of ik wel of niet moet komen...
Nee want een hoer krijgt er geld voor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:55 schreef kitao het volgende:
Oh zo! "Ja, het was een saaie avond, weet niet of ik volgend keer nog ga hoor... rare mensen ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:57 schreef Samzz het volgende:
De schijn moet wel een beetje opgehouden worden he...
Zie avatarquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee want een hoer krijgt er geld voor.
Of kleding.
Dan is ze hooguit een slet.
Ik meestal in diners en bierquote:
vragen vragen vragen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want wat is dan een scharrel?
Geen one night stand... een more night stand?
En doe je een more night stand dan niet als je denkt dat er een vaste inzit?
Of is het er eentje waarbij je weet dat het nooit vast wordt, want je past niet bij elkaar?
Maar als je niet bij elkaar past, waarom er dan wel mee scharrelen? Of is dat dan puur fysiek?
En is een scharrel dan niet egwoon een sexdate? Of een fuckbuddy?
Ik vind een hoer iemand die ervoor uitkomt en niet beschaamd is om te zeggen : je mag me neuken maar ik wil er wel iets voor terug en waardeer dan de oprechtheid.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een hoer krijgt er betaald voor
Tenminste.. een goede hoer
Hij wilde een H&M shirt geven en ze vroeg een nieuwe LV tas?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Alleen zijn sommige hoeren te duur voor hem!
dan neuk je liever helemaal nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:02 schreef rival het volgende:
...... een relatie is een heel ander verhaal
Sterf, kutnewbie.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:33 schreef Ang3l het volgende:
Maar krea toch, straks laat je me geloven dat je nog best een geschikte peer bent!
Das toch andersquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:02 schreef rival het volgende:
[..]
tequila werkt beter heb ik vanmorgen gelezen
O gelukkig, dan ben ik niet de enige die hem vals inkoptquote:
Wat je vindt is niet zo belangrijk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:02 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik vind een hoer iemand die ervoor uitkomt en niet beschaamd is om te zeggen : je mag me neuken maar ik wil er wel iets voor terug en waardeer dan de oprechtheid.
Maar iemand die iedere maand (of meer) met een ander ligt te krikken en dan beweert dat ze geen hoer is maar een vrijdenkende geemancipeerde vrouw vind ik meer een afknappertje.
quote:hoer
Uitspraak: hur de -woord (vrouwelijk) hoeren Zelfst. Naamw. vrouw die voor geld seks aanbiedt. Synoniem: prostituee
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:32 schreef Ripley het volgende:
Wat een schattige, on-kreatorlike post
In het tweede geval.. wat krijgt ze er meer voor terug dan die eerste? Niks toch, zelfs minder.. dus die tweede is geen hoer.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:02 schreef kitao het volgende:
Ik vind een hoer iemand die ervoor uitkomt en niet beschaamd is om te zeggen : je mag me neuken maar ik wil er wel iets voor terug en waardeer dan de oprechtheid.
Maar iemand die iedere maand (of meer) met een ander ligt te krikken en dan beweert dat ze geen hoer is maar een vrijdenkende geemancipeerde vrouw vind ik meer een afknappertje.
maar dat jij het doet is wel oke?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:02 schreef kitao het volgende:
BAN! BAN! BAN!!!!quote:
Slet? Als een iemand (m/v) één scharrel heeft, vind ik het niet een slet. Als iemand een scharrel heeft, en daarnaast nog regelmatig ONSjes of meerdere scharrels, dan misschien wel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee want een hoer krijgt er geld voor.
Of kleding.
Dan is ze hooguit een slet.
Niet weer beginnen mopquote:
Maar wat ben jij dan, met je hoererij en je buiten de deur geneuk? Je meet zo te horen een beetje met 2 matenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:02 schreef kitao het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |