quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:01 schreef Wampi het volgende:
die golfjes, ik heb het gisteren geprobeerd, maar die eerste rij is echt een crime!! erg mooi trui!
mijsje, mijn appel-cozy is met behoorlijk dik katoen gehaakt, en ik heb eigenlijk gewoon maar wat gedaan, het patroon niet helemaal gevolgd omdat ie anders ook te klein werd
ik wil ook golfjes maken, maar ik moet nog poetsen thuis... dat wordt dus vanavond weer...quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou idd, balen zeg! Heb je veel pijn?
Ik wil ook golfjes maken! Nu!
*werken moet...
quote:Op donderdag 25 februari 2010 12:59 schreef Ynske het volgende:
100 bloemenboek gescoord, in de uitverkoop3,50!!!
nog wat knoopjes. en houtjetouwtjeknopen voor aan mn tas. ben er eindelijk uit hoe ik t wil hebben
Doedezemaar, kun je niet beter eerste even met je nieuwe kleurtjes een beginnetje maken van zo'n golfjesdeken, of een proeflapje (lijkt me wel erg veel werk, hoe groot moet die worden?), voordat je al je eerdere werk aan die streepjesdeken uit gaat halen...?quote:Op donderdag 25 februari 2010 10:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg de neiging om mijn half afgemaakte streepjesdeken uit te halen en dan een poging te gaan wagen met die golfjes, dat ziet er zo veel leuker uit. Dan kan ik ook meteen wat nieuwe wibra-kleurtjes erin verwerken. Hmm, dilemma.
bij de witte boekhandel hier, hij lag er steeds voor 7nogwatquote:Op donderdag 25 februari 2010 13:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]waar? hier was-ie nog 7 euro oid
ik moest toch al naar de markt (voor extra zwarte katoen) en langs de wibra voor wol en nu dus ook nog naar de witte boekhandel.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij de witte boekhandel hier, hij lag er steeds voor 7nogwat
nu lag er nog eentje voor 3.50
dat kon ik niet laten liggen
beterschapquote:Op donderdag 25 februari 2010 14:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
pols doet wel pijn maar alleen bij buigen, niet bij strekken. Vaag. En irritant. Nou ja, ik weet niet beter ondertussen
Als ik weer kan haken ga ik zo`n ergonomische naald kopen, zien of dat beter gaat
zeker omdat ik altijd gebutste appels heb als ik een appel meeneem...quote:Op donderdag 25 februari 2010 14:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Een jasje voor je appelGeniaal
En bedankt allen ^_^
He, nogmaals bedankt.. ik kan alleen op die site (Ravelry) niet echt iets vinden wat makkelijk moet zijn (ik bedoel, ik kan zelf niet inschatten waar ik het beste mee kan beginnen en was op zoek naar beginners patronen oid).quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef mijsje het volgende:
mooi spiegelei! vooral die roze met grijs en groen met grijze slofjes vind ik mooi geworden, de rest ook wel mooi hoor!
![]()
gewoon komen hoor eigenmijsje! wel zo gezellig!
![]()
Reflectionne, ik wil je aanraden om je aan te melden bij Ravelry, want dan kun je daar patronen zien die daar worden aangeboden. sommige voor een vergoeding maar veel ook gratisdaar staan dingen op die lastiger zijn, maar ook erg makkelijke dingen om te beginnen. misschien is het wel handig om een proeflapje te maken, om te starten met de sites van Jessica Tromp (in de handige links in de OP) zodat je de steken een beetje kent, en het schema hierboven laat heel handig de steken zien in het Engels en Amerikaans die gebruikt worden met de Nederlandse vertaling erbij... ik hoop dat je hier wat aan hebt...
als je lid bent van Ravelry kun je ook vrienden toevoegen, en kun je ook zien wat vrienden makenlaat maar weten of ik je toe moet/kan voegen
gewoon proberen. tis allemaal niet moeilijk mits je doet wat er staatquote:Op donderdag 25 februari 2010 15:54 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
He, nogmaals bedankt.. ik kan alleen op die site (Ravelry) niet echt iets vinden wat makkelijk moet zijn (ik bedoel, ik kan zelf niet inschatten waar ik het beste mee kan beginnen en was op zoek naar beginners patronen oid).
Oke dankjequote:Op donderdag 25 februari 2010 15:58 schreef Ynske het volgende:
ge
[..]
gewoon proberen. tis allemaal niet moeilijk mits je doet wat er staat
en eerst leert bv met behulp van youtube hoe een losse, vaste en stokje moet
Je hebt gelijk hoor. Maar de deken ligt niet zonder reden al maanden half afgemaakt te liggen. Hij wordt zo'n 1.60 bij 2 meter. Voorlopig ga ik idd eerst maar eens golfjes oefenen, heb nu 3 kleuren paars om een kussenhoesje voor een vriendin te maken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 13:40 schreef trui het volgende:
[..]
Doedezemaar, kun je niet beter eerste even met je nieuwe kleurtjes een beginnetje maken van zo'n golfjesdeken, of een proeflapje (lijkt me wel erg veel werk, hoe groot moet die worden?), voordat je al je eerdere werk aan die streepjesdeken uit gaat halen...?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:21 schreef lady-wrb het volgende:
waar maak je zo'n appelcozy van? wol of katoen?
en ik wat bij de witte boekhandel net. het boek is nog steeds 7,95
dat vind ik toch echt te duur.
dr lag er hier maar eentje, die ligt nu hier thuis. maar wil best komende week nog een paar keer binnenlopen of er weer een ligtquote:kan jij er een voor me regelen, ynske? wat zou het verzenden kosten?
ik begon met katoen met acryl, maar die werd echt heel klein. (dezelfde als de lage babyschoentjes bij m'n ravelry) daarna heb ik het gedaan met 100% acryl (lijkt op de "wol" van de zeeman) en die kwam groter uit. daar ben ik dus meer tevreden over...quote:Op donderdag 25 februari 2010 16:21 schreef lady-wrb het volgende:
waar maak je zo'n appelcozy van? wol of katoen?
en ik wat bij de witte boekhandel net. het boek is nog steeds 7,95
dat vind ik toch echt te duur.
kan jij er een voor me regelen, ynske? wat zou het verzenden kosten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |