quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:14 schreef Eigenmijsje het volgende:
Heel veel beterschap Trui, klinkt niet goed
Die groen met blauwe is mooi!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:37 schreef Eigenmijsje het volgende:
Spiegelei, wat een leuke kleurencombinaties bij je slofjes!
He, bedankt voor je tips.. Ik ga me er later nog in verdiepen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef mijsje het volgende:
mooi spiegelei! vooral die roze met grijs en groen met grijze slofjes vind ik mooi geworden, de rest ook wel mooi hoor!
![]()
gewoon komen hoor eigenmijsje! wel zo gezellig!
![]()
Reflectionne, ik wil je aanraden om je aan te melden bij Ravelry, want dan kun je daar patronen zien die daar worden aangeboden. sommige voor een vergoeding maar veel ook gratisdaar staan dingen op die lastiger zijn, maar ook erg makkelijke dingen om te beginnen. misschien is het wel handig om een proeflapje te maken, om te starten met de sites van Jessica Tromp (in de handige links in de OP) zodat je de steken een beetje kent, en het schema hierboven laat heel handig de steken zien in het Engels en Amerikaans die gebruikt worden met de Nederlandse vertaling erbij... ik hoop dat je hier wat aan hebt...
als je lid bent van Ravelry kun je ook vrienden toevoegen, en kun je ook zien wat vrienden makenlaat maar weten of ik je toe moet/kan voegen
Geeft niet hoor, dank jequote:Op woensdag 24 februari 2010 00:00 schreef NijntjesUk het volgende:
Oeps.. sorry, heb er overheen gelezen denk ik.. Jij uiteraard ook beterschap, Muck.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:26 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
He, bedankt voor je tips.. Ik ga me er later nog in verdiepen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |