abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78352897
Heel veel beterschap Trui, klinkt niet goed
Knowing is better than wondering, waking is better than sleeping, and even the biggest failure, even the worst, beat the hell out of never trying.
pi_78353129
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 18:14 schreef Eigenmijsje het volgende:
Heel veel beterschap Trui, klinkt niet goed
het is nog steeds Troel en niet Trui die ziek is...
(wat niet wegneemt dat het nog steeds heel vervelend is voor Troel hoor )
pi_78354185
Solly

durft al niet meer naar de meet te komen
Knowing is better than wondering, waking is better than sleeping, and even the biggest failure, even the worst, beat the hell out of never trying.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 18:50:04 #29
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_78354204
haha ja sorry eigenmijsje, maar ik voel me prima hoor!
in de haak.
pi_78357464
Gelukkig maar, met Troel (knap hè ) en Muck hebben we hier al genoeg zieken.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:13:03 #31
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_78361800
Oeps, nog helemaal niet gereageerd: Troel & Muck snel opknappen hoor!

Okee hier de beloofde fotootjes

niet zo heel goed gelukt en ook wat klein, maar goed:

en dan nog wat slofjes:

probeerseltjes van bloemen:

en m'n spiegelei is een speldenkussentje geworden :

klerkje
pi_78362120
Dit topic maar eens bookmarken, hebben jullie nog tips voor beginnelingen? (En dan het liefst wel iets leuks) Heb nog nooit gehaakt maar moet nu 7 weken met m'n voet hoog zitten en niet belasten, dus ik heb nu tijd voor dit soort dingen!
pi_78362947
Jullie gaan veul te snel! Superleuk Spiegelei, je schoentjes en andere haaksels!!

Ik heb aan een meet (wel een 1-op-1-meet ) ook mijn lief overgehouden. En daarnaast nog een aantal mensen zo leren kennen, dus op zich ben ik wel goed in meets . Allemaal met formule1-fans, en nu dus een keer met haakfans
Wat niet kan is nog nooit gebeurd..
pi_78363039
mooi spiegelei! vooral die roze met grijs en groen met grijze slofjes vind ik mooi geworden, de rest ook wel mooi hoor!

gewoon komen hoor eigenmijsje! wel zo gezellig!

Reflectionne, ik wil je aanraden om je aan te melden bij Ravelry, want dan kun je daar patronen zien die daar worden aangeboden. sommige voor een vergoeding maar veel ook gratis daar staan dingen op die lastiger zijn, maar ook erg makkelijke dingen om te beginnen. misschien is het wel handig om een proeflapje te maken, om te starten met de sites van Jessica Tromp (in de handige links in de OP) zodat je de steken een beetje kent, en het schema hierboven laat heel handig de steken zien in het Engels en Amerikaans die gebruikt worden met de Nederlandse vertaling erbij... ik hoop dat je hier wat aan hebt...
als je lid bent van Ravelry kun je ook vrienden toevoegen, en kun je ook zien wat vrienden maken laat maar weten of ik je toe moet/kan voegen
pi_78363488
Spiegelei, wat een leuke kleurencombinaties bij je slofjes!
pi_78364496
Spiegelei, mooie schoentjes joh! Leuke kleurcombo's ook...
  † In Memoriam † dinsdag 23 februari 2010 @ 22:31:04 #37
37843 lady-wrb
kortaf
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:33:58 #38
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78367557
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:37 schreef Eigenmijsje het volgende:
Spiegelei, wat een leuke kleurencombinaties bij je slofjes!
Die groen met blauwe is mooi!
pi_78367973
Heeft iemand nog iets van Troel gehoord? of ze opgenomen is vandaag? ik heb niet gezien of ze na 2 uur nog online is geweest...
pi_78367976
mooi Spiegelei!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_78373555
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:31 schreef mijsje het volgende:
mooi spiegelei! vooral die roze met grijs en groen met grijze slofjes vind ik mooi geworden, de rest ook wel mooi hoor!

gewoon komen hoor eigenmijsje! wel zo gezellig!

Reflectionne, ik wil je aanraden om je aan te melden bij Ravelry, want dan kun je daar patronen zien die daar worden aangeboden. sommige voor een vergoeding maar veel ook gratis daar staan dingen op die lastiger zijn, maar ook erg makkelijke dingen om te beginnen. misschien is het wel handig om een proeflapje te maken, om te starten met de sites van Jessica Tromp (in de handige links in de OP) zodat je de steken een beetje kent, en het schema hierboven laat heel handig de steken zien in het Engels en Amerikaans die gebruikt worden met de Nederlandse vertaling erbij... ik hoop dat je hier wat aan hebt...
als je lid bent van Ravelry kun je ook vrienden toevoegen, en kun je ook zien wat vrienden maken laat maar weten of ik je toe moet/kan voegen
He, bedankt voor je tips.. Ik ga me er later nog in verdiepen!
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:39:09 #42
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_78374546
Beterschap Troel (als je dit nog leest).

Ik kon het niet laten hoor, heb een tweede haakboekje besteld (die van de hondjes)..
  dinsdag 23 februari 2010 @ 23:56:35 #43
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_78375809
He bah, laten we hopen dat het snel weer beter gaat met Troel

Leuke schoentjes spiegelei
Ik heb vannacht een halve handtas in elkaar gehaakt, omdat ik niet kon slapen doordat ik zo ongelofelijk benauwd ben, dus ik ben benieuwd wat ik nu weer heb als ik morgen opsta. De andere helft misschien

En voor alle beterschapwensers: Thanks!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 24 februari 2010 @ 00:00:19 #44
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_78376020
Oeps.. sorry, heb er overheen gelezen denk ik.. Jij uiteraard ook beterschap, Muck.
  woensdag 24 februari 2010 @ 00:01:36 #45
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_78376103
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 00:00 schreef NijntjesUk het volgende:
Oeps.. sorry, heb er overheen gelezen denk ik.. Jij uiteraard ook beterschap, Muck.
Geeft niet hoor, dank je
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_78376992
Muck, slapen jij en beter worden!!!
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 23:26 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

He, bedankt voor je tips.. Ik ga me er later nog in verdiepen!
pi_78381188
Oh muck, sorry ik had het van jou ook even gemist... Beterschap alsnog!
pi_78382678
Ik heb al een heel topic niets kunnen haken
Beterschap voor iedereen die het nodig heeft!
  woensdag 24 februari 2010 @ 11:14:31 #49
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_78385220
Beterschap iedereen die het nodig heeft!

Ik heb gister te horen gekregen dat er weer iets in mijn schouder stuk is, dus moet ergens in juni geopereerd worden, alweer Vorig jaar links, en nu rechts.

Verder ben ik met een leuk projectje bezig. Alleen moet ik 25 bloemblaadjes haken, en ik heb nog 14,5 te gaan, pffff.
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
pi_78385352
Mandarijn, wat balen zeg! Is er wel uitzicht op dat het allemaal weer beter wordt?

staat je projectje op ravelry? ik ben benieuwd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')