Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
omdat ikquote:Op maandag 22 februari 2010 22:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waarom weet jij waar zulke dingen staan?
bambinoquote:
Jijquote:
Oohja tuurlijk, waar zit die keal?quote:
quote:
welterusten Nicolequote:
Geil je nou op jezelf of op het feit dat ik op jou geil?quote:
allebei een beetjequote:Op maandag 22 februari 2010 22:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Geil je nou op jezelf of op het feit dat ik op jou geil?
Nathalie heeft geen problemen met vleesvervangersquote:Op maandag 22 februari 2010 22:58 schreef Redbaron het volgende:
er gaat niets boven vleesch, vervanger is nep.
je neemt toch ook geen aldi cola als je coca kunt kopen
Ik eet regelmatig zonder vleesch. Zo heb ik zaterdag een heerlijke lasagnaschotel gemaakt. Zonder vlees.quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Nathalie heeft geen problemen met vleesvervangers
geen idee.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Oohja tuurlijk, waar zit die keal?
OP quotenquote:
hoiquote:
Je moet weten dat je vlees niet hoeft te vervangen, want vlees heb je niet nodig. Ik zal niet beweren dat je helemaal geen dierlijke producten moet nemen, maar vlees is niet nodig en doet meer slecht dan goed, in feite. De belangrijkste vitamine in vlees is vitamine B12, dat is de enige vitamine die in dierlijke producten te vinden is, die moet je dan aanvullen. Maar dat kan prima met supplementen of zuivelquote:Op maandag 22 februari 2010 22:53 schreef Fems het volgende:
[..]! Wat eet je trouwens als vleesvervanger. De standaard dingen of eet je ook veel bonen. Mijn ouders zitten er ook aan te denken om vaker vegetarisch te eten, enkel mijn vader wil wel alle voedingstoffen binnen krijgen. Hij heeft het dan vaak over heel veel bonen eten.
Het vriendje van mijn zus is ook vegetariër en die eet heel veel kaas. Maar ik heb gelezen dat kaas geen goede vleesvervanger is?
Markoquote:
volgens mij zit er ook vitamine B12 in bierquote:Op maandag 22 februari 2010 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet weten dat je vlees niet hoeft te vervangen, want vlees heb je niet nodig. Ik zal niet beweren dat je helemaal geen dierlijke producten moet nemen, maar vlees is niet nodig en doet meer slecht dan goed, in feite. De belangrijkste vitamine in vlees is vitamine B12, dat is de enige vitamine die in dierlijke producten te vinden is, die moet je dan aanvullen. Maar dat kan prima met supplementen of zuivel
Kaas is niet voldoende als vleesvervanger. Ik zelf eet graag quorn, dat is een soort paddestoel. Soja is ook wel lekker, maar heeft niet mijn voorkeur gezien wat het verbouwen ervan met het milieu doet. Al is de grootste soja productie voor veevoer... Ik eet nauwlijks noten, die lust ik niet. Maar ik voel me gewoon prima met wat ik eet en hoe ik eet. Varieer veel met pasta's, quiches, verschillende groentes en fruit
Rudimentair net als het staartbotje en de blinde darm.quote:
oke!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet weten dat je vlees niet hoeft te vervangen, want vlees heb je niet nodig. Ik zal niet beweren dat je helemaal geen dierlijke producten moet nemen, maar vlees is niet nodig en doet meer slecht dan goed, in feite. De belangrijkste vitamine in vlees is vitamine B12, dat is de enige vitamine die in dierlijke producten te vinden is, die moet je dan aanvullen. Maar dat kan prima met supplementen of zuivel
Kaas is niet voldoende als vleesvervanger. Ik zelf eet graag quorn, dat is een soort paddestoel. Soja is ook wel lekker, maar heeft niet mijn voorkeur gezien wat het verbouwen ervan met het milieu doet. Al is de grootste soja productie voor veevoer... Ik eet nauwlijks noten, die lust ik niet. Maar ik voel me gewoon prima met wat ik eet en hoe ik eet. Varieer veel met pasta's, quiches, verschillende groentes en fruit
In de oertijd hebben ze het verkeerde voorbeeld gegeven..quote:Op maandag 22 februari 2010 23:07 schreef Fems het volgende:
[..]
Ben trouwens van mening dat de gemiddelde mens veel te veel vlees eet!
Zoals ik zei, de enige vitamine in vlees die nergens anders dan in dierlijke producten zit, is B12. De rest is te vervangen door andere producten. B6 (geloof ik) zit ook in bijvoorbeeld zuurkool, ijzer in spinazie. Die vetten en eiwitten kan je uit melk (zuivelproducten) en kaas halen, maar ook uit andere producten. Sowieso zijn onverzadigde vetten beter dan verzadigde.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:07 schreef Fems het volgende:
[..]
oke!Quorn eten wij thuisthuis inderdaad ook wel eens! smaakt prima!
Maar, in vlees zitten toch eiwitten die erg belangrijk voor de mens zijn? Na even googlen lees ik dat er in vlees verschillende belangrijke voedingstoffen zitten. Ik citeer: "vetten, eiwitten, vitamines B1, B6 en B12 en ijzer en zink."
Ik snap natuurlijk dat je vegetariër bent. Maar zorg er wel voor dat je deze voedingstoffen blijft eten. Is goed voor je lichaam.
Ben trouwens van mening dat de gemiddelde mens veel te veel vlees eet!
Voor het eerst dat ik jou iets zinnigs zie posten!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:10 schreef Redbaron het volgende:
ik mis wat als ik geen vlees eet, van groenvoer raak ik niet vol
In de oertijd aten ze vooral zaden, noten, fruit, groenten, vlees en vis. Toen was het dieet veel gevarieerder en gezonder en deed een beetje vlees niet veel verkeerd.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:09 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
In de oertijd hebben ze het verkeerde voorbeeld gegeven..
Dat klopt! Echter heel veel vegetariërs weten dit soort dingen niet en denken dat zij met enkel geen vlees eten gezond leven. Dat is mijn punt, ik zeg niet dat jij dat niet weet en niet doet!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals ik zei, de enige vitamine in vlees die nergens anders dan in dierlijke producten zit, is B12. De rest is te vervangen door andere producten. B6 (geloof ik) zit ook in bijvoorbeeld zuurkool, ijzer in spinazie. Die vetten en eiwitten kan je uit melk (zuivelproducten) en kaas halen, maar ook uit andere producten. Sowieso zijn onverzadigde vetten beter dan verzadigde.
Sterk!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rudimentair net als het staartbotje en de blinde darm.
dan moet je beter oplettenquote:Op maandag 22 februari 2010 23:11 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik jou iets zinnigs zie posten!
bronquote:Vitaminen
De gistcellen, die tijdens het brouwproces aan het bier worden toegevoegd, maken tijdens hun groei vitaminen B aan en heel wat van die vitaminen blijven in het bier zitten. Hoe meer het bier verder gefilterd en geklaard wordt, hoe meer vitaminen verloren gaan.
Een glas pilsbier bevat uiteindelijk nog 0,07 mg vitamine B2, 0,01 mg vitamine B1 en 0,12 mg vitamine B6.
Ter vergelijking: één snede bruin brood bevat 0,02 mg vitamine B2, 0,06 mg vitamine B1 en 0,05 mg vitamine B6.
nee, tuffels bint vleeschquote:Op maandag 22 februari 2010 23:19 schreef rulerofdeath het volgende:
heurt tuffels bie de greunte?
grapjasquote:
Klopt. Maar heel veel omnivoren weten ook geen bal van wat ze eten. Denken dat bergen vlees gezond is terwijl het in feite ligt te rotten in de darmen omdat de darmen grote hoeveelheden vlees niet goed en snel kunnen verterenquote:Op maandag 22 februari 2010 23:14 schreef Fems het volgende:
[..]
Dat klopt! Echter heel veel vegetariërs weten dit soort dingen niet en denken dat zij met enkel geen vlees eten gezond leven. Dat is mijn punt, ik zeg niet dat jij dat niet weet en niet doet!
dan kap ie d'r met. 't lik mie daj d'r lange zat an hebt zett'nquote:
Maar, dat is geen B12quote:
de wc rök mangs wa as 'n beerputquote:Op maandag 22 februari 2010 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar heel veel omnivoren weten ook geen bal van wat ze eten. Denken dat bergen vlees gezond is terwijl het in feite ligt te rotten in de darmen omdat de darmen grote hoeveelheden vlees niet goed en snel kunnen verterenUitwerpselen van vleeseters stinkt ook veel meer dan die van herbivoren
Het zijn ook VAAK alleen omnivoren die lopen te zeiken op vegetariers dat ze niet goed bezig zijn, terwijl ze zelf geen flauw benul hebben wat ze in hun mond stoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
joah, foutjequote:Op maandag 22 februari 2010 23:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, dat is geen B12En daar had ik het over.
Hee, ik heb niks tegen Omnivoren.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeg ik wil niet dat mijn topic ontaardt in een carnivoren vs herbivoren iets
BIERquote:Op maandag 22 februari 2010 23:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeg ik wil niet dat mijn topic ontaardt in een carnivoren vs herbivoren iets
dat mos d'r 'ns biekomm'nquote:
Nee, begin pas net!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan kap ie d'r met. 't lik mie daj d'r lange zat an hebt zett'n
Interessante materie?quote:Op maandag 22 februari 2010 23:25 schreef Fems het volgende:
[..]
Nee, begin pas net!Even een stukje essay schrijven. of iig voorbereiden.
Oja, dat is geen zak aan nee.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:27 schreef Fems het volgende:
[..]
Belanghebbende, art. 1:2 Awb. Helaas niet
henig anquote:
ik heb mien wal vermaakt 14.gifquote:Op maandag 22 februari 2010 23:28 schreef Assiej het volgende:
Hoe was iedereen's weekend ?
Ik dacht ik steek eens interesse in iedereen hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Zoep'nquote:Op maandag 22 februari 2010 23:28 schreef Assiej het volgende:
Hoe was iedereen's weekend ?
Ik dacht ik steek eens interesse in iedereen hier
quote:Op maandag 22 februari 2010 23:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb mien wal vermaakt 14.gif
zal ik eens wat in jou steken?Oooh was mooi, wa hej doan da?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha mijne was ook wel chill
getraind as usual op de zondag
en geoefend voor mijn examen
en nu, heerlijk relaxen en genieten van mijn vakantie
8 van de 10 hebben vakantie nu toch ofniet ?
Nog gefeliciteerdquote:Op maandag 22 februari 2010 23:33 schreef Fems het volgende:
Gezellig.
Vrijdag vroeg naar bed want mijn donderdagnacht bestond uit geen enkel uurtje slaap. Zaterdag met een vriendin gehigh-theed en 's avonds schaatsen gekeken met mama en zondag vierde papa zijn verjaardag.
zoaterdag oaverdag wark'n en soamds noar Nathalie hen. en doarnoa nog eam noar Atak.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:33 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oooh was mooi, wa hej doan da?
haha mijne was ook wel chill
getraind as usual op de zondag
en geoefend voor mijn examen
en nu, heerlijk relaxen en genieten van mijn vakantie
8 van de 10 hebben vakantie nu toch ofniet ?
gehigh-theed?quote:Op maandag 22 februari 2010 23:33 schreef Fems het volgende:
Gezellig.
Vrijdag vroeg naar bed want mijn donderdagnacht bestond uit geen enkel uurtje slaap. Zaterdag met een vriendin gehigh-theed en 's avonds schaatsen gekeken met mama en zondag vierde papa zijn verjaardag.
Davidquote:
Ga je met nath om? leuk!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zoaterdag oaverdag wark'n en soamds noar Nathalie hen. en doarnoa nog eam noar Atak.
en gister bun 'k op de motorbeurs wes. Hek mien nog 'n jas, broek en leerzen haalt
vanmiddag was 't nog 9 van de 10
Nee, thee drinken en heel veel lekkere dingen eten:Dquote:Op maandag 22 februari 2010 23:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gehigh-theed?
thee met wiet d'r door ofzo?
Dankje! 9 februari, dus al een tijd geleden.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:35 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerdwanneer was ie jarig ?
Waarom geen enkeluurtje slaap, of gewoon ruig wezen stapen ?
San en Krea waren er ookquote:
hoe hej 't d'r met?quote:
ah, kijk. zeker met veel chocolade?quote:Op maandag 22 februari 2010 23:39 schreef Fems het volgende:
[..]
Nee, thee drinken en heel veel lekkere dingen eten:D
www.google.nl > translator.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zoaterdag oaverdag wark'n en soamds noar Nathalie hen. en doarnoa nog eam noar Atak.
en gister bun 'k op de motorbeurs wes. Hek mien nog 'n jas, broek en leerzen haalt
vanmiddag was 't nog 9 van de 10
En toen? want toen was het nog geen half 10quote:Op maandag 22 februari 2010 23:40 schreef Fems het volgende:
[..]
Dankje! 9 februari, dus al een tijd geleden.
Haha, ik was inderdaad op stap! En bleven in de kreog tot de lichten aan gingen. En toen met een vriend naar huis gefietst. En toen hadden we het er over dat ik om half 10 naar de fysio moest, en het was toen 7 uur. En toen hadden we het over dat ik dan moeilijk uit mijn slaap zou komen en dan waarschijnlijk de fysio zou moeten skippen. Dus toen hebben we van half 8 tot 9 thee gedronken.
hmm, ik heb nog geen foto gezienquote:Op maandag 22 februari 2010 23:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
kan jou niet op de foto's terugvinden
Ik welquote:Op maandag 22 februari 2010 23:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
kan jou niet op de foto's terugvinden
zaterdag overdag werken en 's avonds naar Nathalie en daarna nog even naar Atak.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:48 schreef Assiej het volgende:
[..]
www.google.nl > translator.
haha wel een mooie gehaald?
fotooo ?
Neuh, van zaterdag 22:30 tot zondag 07:00quote:Op maandag 22 februari 2010 23:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh god, hele dag?
Mijne was goed
niet te druk- niet te rustig, een keer lekker
quote:
nath dr hyves, mja weet ook niet hoe je eruit ziet enzo.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, ik heb nog geen foto gezien
ik heb nath niet op hiv, die moet me eerst toevoegen/accepterenquote:Op maandag 22 februari 2010 23:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nath dr hyves, mja weet ook niet hoe je eruit ziet enzo.
krea en san was makkelijk
Toen heb ik mijn sporttas gepakt en ben ik naar de fysio gegaanquote:Op maandag 22 februari 2010 23:50 schreef Assiej het volgende:
[..]
En toen? want toen was het nog geen half 10...
hehe, ruig feestbeest
Ik was ook wel erg rozequote:Op maandag 22 februari 2010 23:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nath dr hyves, mja weet ook niet hoe je eruit ziet enzo.
krea en san was makkelijk
welterustenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:02 schreef Fems het volgende:
Ik ga slapen! morgen weer veel doen!![]()
Doei
die is niet mooiquote:
Trusten, Femquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:02 schreef Fems het volgende:
Ik ga slapen! morgen weer veel doen!![]()
Doei
\m/quote:
moet ik je even instoppen?quote:
Wat zul jij in bed hebben liggen rotten als je bier hebt gedronkenquote:Op maandag 22 februari 2010 23:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Neuh, van zaterdag 22:30 tot zondag 07:00![]()
Laat mij dat maar doen. Ik ben goed met kleine jongetjesquote:
hej 't krat al koud staan?quote:
Nee, ik snuif onder de dekens na een ruftquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:10 schreef Assiej het volgende:
[..]
Wat zul jij in bed hebben liggen rotten als je bier hebt gedronken
Wapper jij dan ook zo met je dekens ?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, ik snuif onder de dekens na een ruft
Doe je goedquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, heb me een nieuw Twenteshirt voor 22,50 aangeschaft
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
"Oude kaas is ouder dan jonge kaas"
~ Kapitein Overduidelijk over kaas
Whehequote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zit eraan te denken Toivonen op m'n PSV-shirt te laten drukken.
Dat wil zeggen; z'n naam en nummer.
Ik wist dat jij anders homograpjes ging makenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Whehe
Ik RUIZ en z'n nummer (22)
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 00:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik wist dat jij anders homograpjes ging maken
dinsdagquote:
Hallo Justinquote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mogguh leu
Zometeen ff werken van 10:30 tot 16:30
Gister was ik ziek, zwak en misselijk koortsig.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:00 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ja hoor prima
verveel me alleen een beetje op werk
en jij?
Selmaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |