Davidquote:
Ga je met nath om? leuk!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zoaterdag oaverdag wark'n en soamds noar Nathalie hen. en doarnoa nog eam noar Atak.
en gister bun 'k op de motorbeurs wes. Hek mien nog 'n jas, broek en leerzen haalt
vanmiddag was 't nog 9 van de 10
Nee, thee drinken en heel veel lekkere dingen eten:Dquote:Op maandag 22 februari 2010 23:38 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gehigh-theed?
thee met wiet d'r door ofzo?
Dankje! 9 februari, dus al een tijd geleden.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:35 schreef Assiej het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerdwanneer was ie jarig ?
Waarom geen enkeluurtje slaap, of gewoon ruig wezen stapen ?
San en Krea waren er ookquote:
hoe hej 't d'r met?quote:
ah, kijk. zeker met veel chocolade?quote:Op maandag 22 februari 2010 23:39 schreef Fems het volgende:
[..]
Nee, thee drinken en heel veel lekkere dingen eten:D
www.google.nl > translator.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zoaterdag oaverdag wark'n en soamds noar Nathalie hen. en doarnoa nog eam noar Atak.
en gister bun 'k op de motorbeurs wes. Hek mien nog 'n jas, broek en leerzen haalt
vanmiddag was 't nog 9 van de 10
En toen? want toen was het nog geen half 10quote:Op maandag 22 februari 2010 23:40 schreef Fems het volgende:
[..]
Dankje! 9 februari, dus al een tijd geleden.
Haha, ik was inderdaad op stap! En bleven in de kreog tot de lichten aan gingen. En toen met een vriend naar huis gefietst. En toen hadden we het er over dat ik om half 10 naar de fysio moest, en het was toen 7 uur. En toen hadden we het over dat ik dan moeilijk uit mijn slaap zou komen en dan waarschijnlijk de fysio zou moeten skippen. Dus toen hebben we van half 8 tot 9 thee gedronken.
hmm, ik heb nog geen foto gezienquote:Op maandag 22 februari 2010 23:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
kan jou niet op de foto's terugvinden
Ik welquote:Op maandag 22 februari 2010 23:48 schreef Redbaron het volgende:
[..]
kan jou niet op de foto's terugvinden
zaterdag overdag werken en 's avonds naar Nathalie en daarna nog even naar Atak.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:48 schreef Assiej het volgende:
[..]
www.google.nl > translator.
haha wel een mooie gehaald?
fotooo ?
Neuh, van zaterdag 22:30 tot zondag 07:00quote:Op maandag 22 februari 2010 23:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
Oh god, hele dag?
Mijne was goed
niet te druk- niet te rustig, een keer lekker
quote:
nath dr hyves, mja weet ook niet hoe je eruit ziet enzo.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, ik heb nog geen foto gezien
ik heb nath niet op hiv, die moet me eerst toevoegen/accepterenquote:Op maandag 22 februari 2010 23:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nath dr hyves, mja weet ook niet hoe je eruit ziet enzo.
krea en san was makkelijk
Toen heb ik mijn sporttas gepakt en ben ik naar de fysio gegaanquote:Op maandag 22 februari 2010 23:50 schreef Assiej het volgende:
[..]
En toen? want toen was het nog geen half 10...
hehe, ruig feestbeest
Ik was ook wel erg rozequote:Op maandag 22 februari 2010 23:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
nath dr hyves, mja weet ook niet hoe je eruit ziet enzo.
krea en san was makkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |