Ik vind een Marokkaan ook wel scherp. Steekt iedereen lek.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:53 schreef Mutant01 het volgende:
Ik vind een pen ook wel scherp. Geeft overal een beetje inkt af.
ABC is al moeilijk genoeg.quote:
Ze articuleren wel slecht hoor.quote:Op maandag 22 februari 2010 23:05 schreef Monolith het volgende:
Ter muzikale educatie van de POL-SC nog maar even een liedje van een van de beste albums ooit.
Dat is een vrije interpretatie van taal.quote:
Ook niet van een apart verkiezingssubforum?quote:Op maandag 22 februari 2010 22:38 schreef Montov het volgende:
Ik vind helemaal niets.
Jammer van de zonnebril.quote:
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:54 schreef Monolith het volgende:
Wel een enorme anticlimax zeg.
Drie biertjes in twee ritten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nou inderdaad.
Daar gaat nog heel veel gevloekt worden vandaag
Je gelooft het niet. maar kreeg zojuist van ouders tel dat er bij hun 380 wisselstroom is geleverd inplaats van 230.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 23:08 schreef du_ke het volgende:
'Krijg je bij Essent nu korting op wisselstroom?"
ach ja. alleen maar bijna alle elektrische apparaten zijn kapot. het was niet voor even. Er begon van alles te roken.gelukkig is het geen min 10 meer en hebben ze gaskachel. cv zei wel 'plof'quote:Op woensdag 24 februari 2010 00:10 schreef du_ke het volgende:
Essent zijn inderdaad rukkers wat dat betreft
Te lang in de hotelbar blijven hangen?quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Godverdomme zeg. Wat een kater.
Zoöfiel.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:13 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Godverdomme zeg. Wat een kater.
Eerst naar Brouwerij t IJ geweest, daarna uitgebreid uiteten om het af te toppen in een kroegje.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Te lang in de hotelbar blijven hangen?
Was het wat? Ik heb er goede verhalen over gehoord, maar die paar keer dat ik erlangs ben gekomen hing men met de benen buitenboord.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Eerst naar Brouwerij t IJ geweest
Het is een aardig bierlokaal. Er hangt een gemoedelijke sfeer met een licht alternatieve inslag. De gebrouwen bieren zijn goed drinkbaar. Het is elke keer weer jammer dat om 20:00 de deuren gesloten worden.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Was het wat? Ik heb er goede verhalen over gehoord, maar die paar keer dat ik erlangs ben gekomen hing men met de benen buitenboord.
Je hebt gelijk. Dat is veels te laat.quote:Op woensdag 24 februari 2010 11:47 schreef ethiraseth het volgende:
om 20 uur de deuren dicht? Dat zou verboden moeten worden!
quote:'Vuile oorlog komt eraan: steek uw geld in landbouwgrond en edelmetalen'
Investeerders doen er goed aan hun geld in landbouwgronden en edelmetalen te steken. Verder bereiden ze zich best voor op ‘een nakende vuile oorlog', waarbij drinkwater wordt vergiftigd en het internet wordt gesloopt. Dat zei Marc Faber, de Zwitserse beleggingsgoeroe en schrijver van het Gloom, Boom & Doom Report, tegen een publiek van investeerders op het CLSA-forum in Tokio, waarover de krant The Times bericht. Faber werd wereldbekend toen hij zijn klanten een week voor de beurscrash van 1987 adviseerde hun aandelen te verkopen.
‘De volgende oorlog wordt een vuile oorlog. Wat gaat u doen wanneer uw gsm niet langer werkt, het internet uitvalt of het drinkwater vergiftigd raakt,' vroeg Faber aan zijn publiek.
'Geweld, biologische aanvallen en andere gewelddadige aanslagen zullen vooral de steden treffen, dus beleg je geld in huizen op het platteland', was Fabers advies. Hij voegde er aan toe dat een gedeelte van je rijkdom best in edelmetaal wordt belegd, omdat dit transporteerbaar is.
In een ander doemscenario had Faber het over oplopende militaire spanningen tussen de VS en China over de beschikbare oliereserves. De VS hebben vandaag een voordeel in de strijd om toegang tot oliereserves. Vooral hun strategische militaire aanwezigheid in Centraal-Azië is een doorn in het oog van Beijing.
‘Wanneer ik mensen zeg zich voor te bereiden op een ‘vuile oorlog', vragen ze me: ‘Amerika tegen wie? Ik zeg hen: 'Ze zullen wel iemand vinden'.
Faber is zijn geloof in een heropstanding van de Amerikaanse economie volledig kwijtgespeeld. Hij is er dan ook van overtuigd dat de VS failliet zullen gaan. Binnen de 10 jaar zouden de terugbetalingen op het deficit van de VS tot 50% van de totale belastingsinkomsten van het ganse land bedragen, aldus Faber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |