quote:Op maandag 22 februari 2010 21:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mannen en staafjes! Zolang het geen ClearBlue staafje is, zijn ze heer en staafmeester! Hargh!
quote:
Het was gewoon een random binnenkomerquote:Op maandag 22 februari 2010 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh shut up, "een borrel" kan zoveel zijn
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was gewoon een random binnenkomer
Ik wou net zeggen. Vraag maar eens aan Ll!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]staafje[ afbeelding ]staafje[ afbeelding ]staafje[ afbeelding ]
Whut?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Fraag maar eens aan Ll!
O, jij bent er zo eentje die met alle winden meewaait?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was gewoon een random binnenkomer
1x in de maand op vrijdagavond.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan je daar altijd dan gaan borrelen?Of is dat iets speciaals?
Nee dat was jij, remember.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:19 schreef JJH het volgende:
[..]
O, jij bent er zo eentje die met alle winden meewaait?
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:20 schreef Dirkh het volgende:
Ik twijfel nog, maar gaan we bashen of lachen we gewoon vriendelijk naar elkaar. Ik kan beide heel erg goed.
ik vind het knap dat je ze herkend hebt!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik heb 2 van die mokkels van Treble ofzo ooit nog op Pinkpop gezien. Waren toen ook gewoon publiek daar.
Wel leuke meiden om te zien
Ik heb hem (uiteraardquote:Op maandag 22 februari 2010 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Hey Greys een aankondiging van Closer op tv. Maar ik heb 'm ook op dvd
.
Dat ligt er nog een beetje aan wie je met 'elkaar' bedoelt hier.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:20 schreef Dirkh het volgende:
Ik twijfel nog, maar gaan we bashen of lachen we gewoon vriendelijk naar elkaar. Ik kan beide heel erg goed.
Ehm Donderdag dacht ik.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem (uiteraard) ook op DVD.
Wanneer komt ie op tv?
Die grieten zien er toch bijzonder uit , alternatief, veel haar enzoquote:Op maandag 22 februari 2010 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
ik vind het knap dat je ze herkend hebt!
Ja dat dus, 3 hoogblonde mokkels met veel haar en in van die kringloopwinkel kledij vielen wel op. Zeker toen ze toen niet van de buis / radio waren te meppen met dat ene hitje van ze. En ze zo'n beetje in iedere TV-show kwamen optredenquote:Op maandag 22 februari 2010 21:32 schreef creno het volgende:
[..]
Die grieten zien er toch bijzonder uit , alternatief, veel haar enzo
Dat heb ik dan blijkbaar verdrongen.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat dus, 3 hoogblonde mokkels met veel haar en in van die kringloopwinkel kledij vielen wel op. Zeker toen ze toen niet van de buis / radio waren te meppen met dat ene hitje van ze. En ze zo'n beetje in iedere TV-show kwamen optreden
Welke waren het? Links en rechts zeker?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat dus, 3 hoogblonde mokkels met veel haar en in van die kringloopwinkel kledij vielen wel op. Zeker toen ze toen niet van de buis / radio waren te meppen met dat ene hitje van ze. En ze zo'n beetje in iedere TV-show kwamen optreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |