quote:Op maandag 22 februari 2010 21:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mannen en staafjes! Zolang het geen ClearBlue staafje is, zijn ze heer en staafmeester! Hargh!
quote:
Het was gewoon een random binnenkomerquote:Op maandag 22 februari 2010 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh shut up, "een borrel" kan zoveel zijn
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was gewoon een random binnenkomer
Ik wou net zeggen. Vraag maar eens aan Ll!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]staafje[ afbeelding ]staafje[ afbeelding ]staafje[ afbeelding ]
Whut?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Fraag maar eens aan Ll!
O, jij bent er zo eentje die met alle winden meewaait?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het was gewoon een random binnenkomer
1x in de maand op vrijdagavond.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan je daar altijd dan gaan borrelen?Of is dat iets speciaals?
Nee dat was jij, remember.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:19 schreef JJH het volgende:
[..]
O, jij bent er zo eentje die met alle winden meewaait?
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:20 schreef Dirkh het volgende:
Ik twijfel nog, maar gaan we bashen of lachen we gewoon vriendelijk naar elkaar. Ik kan beide heel erg goed.
ik vind het knap dat je ze herkend hebt!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:24 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ik heb 2 van die mokkels van Treble ofzo ooit nog op Pinkpop gezien. Waren toen ook gewoon publiek daar.
Wel leuke meiden om te zien
Ik heb hem (uiteraardquote:Op maandag 22 februari 2010 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Hey Greys een aankondiging van Closer op tv. Maar ik heb 'm ook op dvd
.
Dat ligt er nog een beetje aan wie je met 'elkaar' bedoelt hier.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:20 schreef Dirkh het volgende:
Ik twijfel nog, maar gaan we bashen of lachen we gewoon vriendelijk naar elkaar. Ik kan beide heel erg goed.
Ehm Donderdag dacht ik.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb hem (uiteraard) ook op DVD.
Wanneer komt ie op tv?
Die grieten zien er toch bijzonder uit , alternatief, veel haar enzoquote:Op maandag 22 februari 2010 21:26 schreef JJH het volgende:
[..]
ik vind het knap dat je ze herkend hebt!
Ja dat dus, 3 hoogblonde mokkels met veel haar en in van die kringloopwinkel kledij vielen wel op. Zeker toen ze toen niet van de buis / radio waren te meppen met dat ene hitje van ze. En ze zo'n beetje in iedere TV-show kwamen optredenquote:Op maandag 22 februari 2010 21:32 schreef creno het volgende:
[..]
Die grieten zien er toch bijzonder uit , alternatief, veel haar enzo
Dat heb ik dan blijkbaar verdrongen.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat dus, 3 hoogblonde mokkels met veel haar en in van die kringloopwinkel kledij vielen wel op. Zeker toen ze toen niet van de buis / radio waren te meppen met dat ene hitje van ze. En ze zo'n beetje in iedere TV-show kwamen optreden
Welke waren het? Links en rechts zeker?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat dus, 3 hoogblonde mokkels met veel haar en in van die kringloopwinkel kledij vielen wel op. Zeker toen ze toen niet van de buis / radio waren te meppen met dat ene hitje van ze. En ze zo'n beetje in iedere TV-show kwamen optreden
Jup, de jonkiesquote:Op maandag 22 februari 2010 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke waren het? Links en rechts zeker?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel voor de zekerheid even om hun geboortejaar gevraagd?
Ik was toen ook nog jonger héquote:Op maandag 22 februari 2010 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Wel voor de zekerheid even om hun geboortejaar gevraagd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik was toen ook nog jonger hé
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
[..]
Bestaat er een middelvinger smiley?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
[..]
1973? You wish..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Bestaat er een middelvinger smiley?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
[..]
Bestaat er een middelvinger smiley?Flurry?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Bestaat er een middelvinger smiley?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Dat HIJ van dat extreem goede bouwjaar was bedoel je?quote:
Een Flurry tegen je dichte raam hoofd kan je krijgen!quote:
[..]
Nananananaaa nananananaaaa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu heb ik nóg meer zin in de zomer!
uhuh dan kon ie jou als vriendinnetje hebben gehadquote:Op maandag 22 februari 2010 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat HIJ van dat extreem goede bouwjaar was bedoel je?
Ja, dat mocht ie wishen idd
Kun je zo een flurry beker inschuiven!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Een Flurry tegen je dichte raam hoofd kan je krijgen!
Kijk die blije waffels dan
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:44 schreef Greys het volgende:
Ik zou dat ook wel willen trouwens, 1973 als geb. jaar hebben!
Ben best benieuwd hoe het is als ik dan tien jaar ouder zou zijn!
Hij zou het geen week overlevenquote:Op maandag 22 februari 2010 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
uhuh dan kon ie jou als vriendinnetje hebben gehad
Vond die oudste altijd een beetje té.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Een Flurry tegen je dichte raam hoofd kan je krijgen!
Kijk die blije waffels dan
[ afbeelding ]
Ja, vertel jij het even tegen ons beider eega'squote:Op maandag 22 februari 2010 21:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
uhuh dan kon ie jou als vriendinnetje hebben gehad
Tuulkquote:Op maandag 22 februari 2010 21:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, vertel jij het even tegen ons beider eega's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |