Ik heb weer genoten van Kees. Nu de zweefteven aan het woord dus even bankhangen.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo, dat was Sebastiaan. Hij rijdt in een Opel en ik denk dat-ie monteert op een windows-systeem.
Ik hoop toch wel dat ik zo langzamerhand een bepaald patroon of logica in mijn eigen vragen kan ontdekken.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb weer genoten van Kees. Nu de zweefteven aan het woord dus even bankhangen.
Nee, die waren niet van mij.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stel jij al die kutvragen, hoeveel pannenkoeken ie opkan en of ie een strafblad heeft?
Het is 20u 'savonds, mag dat nietquote:Op maandag 22 februari 2010 19:54 schreef Toverheks het volgende:
En weer zweefgasten, maar deze zijn echt niet serieus zitten beetje te geinen met elkaar.
Echt waar haalt Johan steeds deze uileballen allemaal vandaan==
Echt Pietje, je wordt doodgegooid met zulke gasten, en allemaal denken ze dat ze geesten kunnen zien, last van Orb@s hebben en een aura van een paar meter. wordt echt moe ervqan naar dat slappe geleuter te luisteren. Heb hem uitgeknald.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is 20u 'savonds, mag dat niet?
Wat min. Ondanks dat het om LS gaat.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:13 schreef mootie het volgende:
Hans weer bezig met een persoonlijke vete met LS, hij gooit ff een pm van LS op de chat.
Hansie mag alles.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:13 schreef mootie het volgende:
Hans weer bezig met een persoonlijke vete met LS, hij gooit ff een pm van LS op de chat.
Ja goed idee, LS aan de slachtofferrol helpen.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:13 schreef mootie het volgende:
Die is vriendjes met Johan / Alsido dus?quote:
Hansie is ieders vriendquote:Op maandag 22 februari 2010 20:26 schreef Gert het volgende:
Die is vriendjes met Johan / Alsido dus?
Haha, moet zij als religieshopper nodig zeggen.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:51 schreef tonja het volgende:
Anne01 vindt de bankzitters maar oplichters
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, moet zij als religieshopper nodig zeggen.
Ik kijk niet, maar gaan deze mensen soms ook een programma doen? Zo ja, dat ruikt ze natuurlijk concurrentiequote:Op maandag 22 februari 2010 20:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Je bent er nog een paar vergeten.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Zweverij op (k)luchtige wijze.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Andere zwevers die voorbij kwamen in SV werden door haar ook al als oplichters bestempeld, dus tja. Ik denk dat je er niet zover naast zit.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar gaan deze mensen soms ook een programma doen? Zo ja, dat ruikt ze natuurlijk concurrentie
Stout? Ik denk dat je daarvoor bewegend beeld hebt moeten zien want uit de cap haal ik het niet echt.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Opvallend hoe stout Liesbeth kijkt als Alsido er een paar daagjes niet is..
[ afbeelding ]
Ah, dus Annemarie is de enige echte. Daar moet ik wel om lachen. Geluid toch maar weer even aangezet, maar volgens mij ben ik te laat om nog iets leuks te horen.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Andere zwevers die voorbij kwamen in SV werden door haar ook al als oplichters bestempeld, dus tja. Ik denk dat je er niet zover naast zit.
Ik probeerde de boel nog een beetje op te naaien door op de chat te gooien dat ze een zaterdagavondshow zouden krijgen, maar ze ging er niet op inquote:Op maandag 22 februari 2010 20:51 schreef tonja het volgende:
Anne01 vindt de bankzitters maar oplichters
"Zie je die bewijsdrang?" Zei ze.
Ik zie LS niet meer tussen de chatters staan en ik heb gemist wat er aan de hand was. Vind wel dat Hansie erg ver gaat, een mod moet daar boven staan.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:39 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat LS weer lekker bezig is. Wat een loser is het ook.
Whehehehe Disana. Kamperlove.![]()
Ik viel ook net pas binnen, maar aan de reacties van de chatters begreep ik dat hij via PM weer bezig was.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:43 schreef Disana het volgende:
Ik zie LS niet meer tussen de chatters staan en ik heb gemist wat er aan de hand was. Vind wel dat Hansie erg ver gaat, een mod moet daar boven staan.
Het voorval van gister werd aan de kaak gesteld maar LS gaf niet thuis, terwijl hij er op dat moment wel was.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie LS niet meer tussen de chatters staan en ik heb gemist wat er aan de hand was. Vind wel dat Hansie erg ver gaat, een mod moet daar boven staan.
Was het dan LS die Hansie voor dronken tor bleef uitmaken? Ik moet toch eens beter op die chat letten want dat heb ik allemaal gemistquote:Op maandag 22 februari 2010 21:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het voorval van gister werd aan de kaak gesteld maar LS gaf niet thuis, terwijl hij er op dat moment wel was.
Ja Disana. Ik heb nog gezegd dat ik het knap vond dat hij dat beweerde omdat daar geen bewijs van was. Wel van de luiheid en het niks presteren, op een stoel hangen, half over een mod. Want dat heb ik zelf gezien en de rest niet.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Was het dan LS die Hansie voor dronken tor bleef uitmaken? Ik moet toch eens beter op die chat letten want dat heb ik allemaal gemist
Typisch LS. Reflectie....niks meer en niks minder.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ja Disana. Ik heb nog gezegd dat ik het knap vond dat hij dat beweerde omdat daar geen bewijs van was. Wel van de luiheid en het niks presteren, op een stoel hangen, half over een mod. Want dat heb ik zelf gezien en de rest niet.
Ja hoor Noek. Stefan de stickerplakker cq bewoner van De Grote Beek, paardenstaart Chris, Kiwi en ga zo maar door. Echt boeiend. Er komt een scala aan idioten lang. Lagguh man.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:48 schreef Noek het volgende:
Komt daar ook nog ander volk dan paragnosten? En worden die mensen uitgenodigd of voelen die zelf de weg?
Dat dusquote:Op maandag 22 februari 2010 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Typisch LS. Reflectie....niks meer en niks minder.
Dan zit LS dus gewoon weer uit te lokken.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja Disana. Ik heb nog gezegd dat ik het knap vond dat hij dat beweerde omdat daar geen bewijs van was. Wel van de luiheid en het niks presteren, op een stoel hangen, half over een mod. Want dat heb ik zelf gezien en de rest niet.
Hier.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:45 schreef Chanel5 het volgende:
Ik moet hansie totaal niet. PM's op de chat gooien, geen schoonheidsprijs. Maar je voor dronken tor uit laten maken op de chat en dat niet 1 maar wel 10 keer gaat ook tever, waar was de mod gister?
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Was het dan LS die Hansie voor dronken tor bleef uitmaken? Ik moet toch eens beter op die chat letten want dat heb ik allemaal gemist
LS heeft dus een nieuw slachtoffer? en Alsido zou vanavond laat pas terug zijn.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zit LS dus gewoon weer uit te lokken.
Ik zie nu een lege bar. Maar ach, vandaag hebben de nieuwkomers hun best gedaan en, mooiste van alles, ik zie nog steeds Alsido niet.
Ah oke . Ik hoorde dat het gezegd werd en ik ging er automatisch vanuit dat het de meest corpulente van het stel was .quote:Op maandag 22 februari 2010 21:52 schreef beequeen het volgende:
Kleine correctie Pb. Die schildlier/thuiszorgmiep is die blonde.
Bijzaak.
Te gek voor woorden dat je iemand voor dronken tor uit laat maken. Maaaar Hansie heeft Suzzy "schatje" genoemd ten tijde van die cap. Suzzy was het daar niet mee eens, iemand die je niet of net kent moet je geen schatje noemen..quote:
Hansie kon er gister nog om lachen. Hij gaf LS ook antwoord met overdreven dubbele tong.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Te gek voor woorden dat je iemand voor dronken tor uit laat maken.
quote:Op maandag 22 februari 2010 22:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ah oke . Ik hoorde dat het gezegd werd en ik ging er automatisch vanuit dat het de meest corpulente van het stel was .
Kan me er niks bij voostellen.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hansie kon er gister nog om lachen. Hij gaf LS ook antwoord met overdreven dubbele tong.
LS kwam binnen toen Suzzy en Hansie naast elkaar achter de chat zaten. LS vroeg aan Hansie of ie dronken was, Hansie antwoordde: Zja, ikkk ben helemaalz besjopuh!quote:
Heb LS openlijk op de chat aangesproken, hij wil mensen ~Naaien~~ dat kan ik beterquote:Op maandag 22 februari 2010 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
Heb ff de vraag gesteld waarom er niet ingegrepen is toen er gister een mod van dronkenschap werd beticht, meerdere malen.
Dan heeft-ie een slecht geheugen.quote:Op maandag 22 februari 2010 22:33 schreef Chanel5 het volgende:
Hansie wist niet wie die uitspraken heeft gedaan, moest hij vanochtend/middag naar raden.
Die is heel slinks bezig maar graaft zijn eigen graf ongetwijfeldquote:Op maandag 22 februari 2010 22:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb LS openlijk op de chat aangesproken, hij wil mensen ~Naaien~~ dat kan ik beterHeb je gelezen met vette letters, maar ik sta zeker op negeer bij LS want hij reageerde er niet op.
Vind het niet zo raar eigenlijk. Ze hebben eindelijk een podium gevonden waar ze ongestraft hun onzin mogen uitkramen en door de op dat moment aanwezige mensen in SV ook nog eens min of meer serieus worden genomen. Wat wil je als zweefteef of zweeflul eigenlijk nog meer???quote:Op maandag 22 februari 2010 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja hoor Noek. Stefan de stickerplakker cq bewoner van De Grote Beek, paardenstaart Chris, Kiwi en ga zo maar door. Echt boeiend. Er komt een scala aan idioten lang. Lagguh man.![]()
En ik help wel graven, heel diepquote:Op maandag 22 februari 2010 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die is heel slinks bezig maar graaft zijn eigen graf ongetwijfeld
Ik zie op de stream wel een mevrouw druk praten, maar hoor niets??quote:Op maandag 22 februari 2010 23:12 schreef pullup het volgende:
Het paranormale spul is niet weg te krijgen voor ze een foto voor hun site hebben gemaakt.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |