Ik heb weer genoten van Kees. Nu de zweefteven aan het woord dus even bankhangen.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo, dat was Sebastiaan. Hij rijdt in een Opel en ik denk dat-ie monteert op een windows-systeem.
Ik hoop toch wel dat ik zo langzamerhand een bepaald patroon of logica in mijn eigen vragen kan ontdekken.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb weer genoten van Kees. Nu de zweefteven aan het woord dus even bankhangen.
Nee, die waren niet van mij.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stel jij al die kutvragen, hoeveel pannenkoeken ie opkan en of ie een strafblad heeft?
Het is 20u 'savonds, mag dat nietquote:Op maandag 22 februari 2010 19:54 schreef Toverheks het volgende:
En weer zweefgasten, maar deze zijn echt niet serieus zitten beetje te geinen met elkaar.
Echt waar haalt Johan steeds deze uileballen allemaal vandaan==
Echt Pietje, je wordt doodgegooid met zulke gasten, en allemaal denken ze dat ze geesten kunnen zien, last van Orb@s hebben en een aura van een paar meter. wordt echt moe ervqan naar dat slappe geleuter te luisteren. Heb hem uitgeknald.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is 20u 'savonds, mag dat niet?
Wat min. Ondanks dat het om LS gaat.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:13 schreef mootie het volgende:
Hans weer bezig met een persoonlijke vete met LS, hij gooit ff een pm van LS op de chat.
Hansie mag alles.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:13 schreef mootie het volgende:
Hans weer bezig met een persoonlijke vete met LS, hij gooit ff een pm van LS op de chat.
Ja goed idee, LS aan de slachtofferrol helpen.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:13 schreef mootie het volgende:
Die is vriendjes met Johan / Alsido dus?quote:
Hansie is ieders vriendquote:Op maandag 22 februari 2010 20:26 schreef Gert het volgende:
Die is vriendjes met Johan / Alsido dus?
Haha, moet zij als religieshopper nodig zeggen.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:51 schreef tonja het volgende:
Anne01 vindt de bankzitters maar oplichters
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, moet zij als religieshopper nodig zeggen.
Ik kijk niet, maar gaan deze mensen soms ook een programma doen? Zo ja, dat ruikt ze natuurlijk concurrentiequote:Op maandag 22 februari 2010 20:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Je bent er nog een paar vergeten.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Zweverij op (k)luchtige wijze.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Andere zwevers die voorbij kwamen in SV werden door haar ook al als oplichters bestempeld, dus tja. Ik denk dat je er niet zover naast zit.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar gaan deze mensen soms ook een programma doen? Zo ja, dat ruikt ze natuurlijk concurrentie
Stout? Ik denk dat je daarvoor bewegend beeld hebt moeten zien want uit de cap haal ik het niet echt.quote:Op maandag 22 februari 2010 21:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Opvallend hoe stout Liesbeth kijkt als Alsido er een paar daagjes niet is..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |