Ik heb weer genoten van Kees. Nu de zweefteven aan het woord dus even bankhangen.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo, dat was Sebastiaan. Hij rijdt in een Opel en ik denk dat-ie monteert op een windows-systeem.
Ik hoop toch wel dat ik zo langzamerhand een bepaald patroon of logica in mijn eigen vragen kan ontdekken.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb weer genoten van Kees. Nu de zweefteven aan het woord dus even bankhangen.
Nee, die waren niet van mij.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Stel jij al die kutvragen, hoeveel pannenkoeken ie opkan en of ie een strafblad heeft?
Het is 20u 'savonds, mag dat nietquote:Op maandag 22 februari 2010 19:54 schreef Toverheks het volgende:
En weer zweefgasten, maar deze zijn echt niet serieus zitten beetje te geinen met elkaar.
Echt waar haalt Johan steeds deze uileballen allemaal vandaan==
Echt Pietje, je wordt doodgegooid met zulke gasten, en allemaal denken ze dat ze geesten kunnen zien, last van Orb@s hebben en een aura van een paar meter. wordt echt moe ervqan naar dat slappe geleuter te luisteren. Heb hem uitgeknald.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is 20u 'savonds, mag dat niet?
Wat min. Ondanks dat het om LS gaat.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:13 schreef mootie het volgende:
Hans weer bezig met een persoonlijke vete met LS, hij gooit ff een pm van LS op de chat.
Hansie mag alles.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:13 schreef mootie het volgende:
Hans weer bezig met een persoonlijke vete met LS, hij gooit ff een pm van LS op de chat.
Ja goed idee, LS aan de slachtofferrol helpen.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:13 schreef mootie het volgende:
Die is vriendjes met Johan / Alsido dus?quote:
Hansie is ieders vriendquote:Op maandag 22 februari 2010 20:26 schreef Gert het volgende:
Die is vriendjes met Johan / Alsido dus?
Haha, moet zij als religieshopper nodig zeggen.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:51 schreef tonja het volgende:
Anne01 vindt de bankzitters maar oplichters
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, moet zij als religieshopper nodig zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |