quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Die opmerkingen over kinderfeestjes en verkleedpartijen waren ook wel erg doorzichtig inderdaad, tot op kinderachtige af
!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:12 schreef Amos_ het volgende:
Zo was het me nog niet eens opgevallen, maar ik hou er niet van om van ass licking beschuldigd te worden meneertje mediaconsument
quote:
quote:
quote:
Vast een creatie uit de Stan Winston creature effects studio!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:19 schreef Flammie het volgende:
Dat wijf heeft de kop van een baksteen man
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:20 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Vast een creatie uit de Stan Winston creature effects studio!
quote:
quote:
Altijd sterk.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:22 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Ik heb er nog eentje met als onderschrift:
Look, I just got bitchslapped by Bastard !
Van mij welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:03 schreef _Led_ het volgende:
Ik had daar nog een mooi antwoord op.... Mag ik 'm posten..?
Daarvan weet je al het antwoord. Oftewel nee.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:03 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik had daar nog een mooi antwoord op.... Mag ik 'm posten..?
Hmm, dit maakt me eigenlijk alleen maar nieuwsgierigerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:09 schreef mediaconsument het volgende:
Daarvan weet je al het antwoord. Oftewel nee.
Dat maakt dus tot nu tot 3x 'ja' (als ik ervanuit ga dat _Led_ ook 'ja' stemt) en 1x nee.quote:
Ik neem aan dat je meer respect hebt voor iemands privacy dan dat, ik kan me namelijk nog iemand herinneren die jouw foto wou posten en dat niet gedaan heeft omdat jij dat niet wou. Oftewel graag stoppen met deze onzin.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat maakt dus tot nu tot 3x 'ja' (als ik ervanuit ga dat _Led_ ook 'ja' stemt) en 1x nee.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:22 schreef mediaconsument het volgende:
Ik neem aan dat je meer respect hebt voor iemands privacy dan dat, ik kan me namelijk nog iemand herinneren die jouw foto wou posten en dat niet gedaan heeft omdat jij dat niet wou. Oftewel graag stoppen met deze onzin.
Die foto heb ik nieteens, heb daar verder ook weinig mee te maken. Heb dan ook alleen de reply gelezen waarin jij vroeg of hij aub niet gepost kon worden. Oftewel ga aub ergens anders de grapjas uithangen, je bent namelijk erg sneu bezig.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Van mij mag je die foto posten.
Ik stem: JA!
Overal waar jij bent is immers een kinderfeest.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:27 schreef Flammie het volgende:
Ach gut.. het kinderfeestje is weer begonnen
Waarom begin je er dan overquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:25 schreef mediaconsument het volgende:
Die foto heb ik nieteens, heb daar verder ook weinig mee te maken.
O ja, deze reactie:quote:Heb dan ook alleen de reply gelezen waarin jij vroeg of hij aub niet gepost kon worden.
Dat maakt dan al 4x JA!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:11 schreef Michielos het volgende:
ik zeg ook posten. Wil wel eens zien wie deze mythische guru is. Regel anders even via PM
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Behoort een paard niet staand te slapenquote:Op woensdag 24 februari 2010 08:16 schreef Darkwolf het volgende:
[ afbeelding ]
Ohhhh man.... ik wil terug naar bed.... slapen...
Nee hoor. We gaan er ook gerust bij zitten en eventueel ook helemaal liggen, zoals hier te zien is.quote:Op woensdag 24 februari 2010 08:29 schreef Bastard het volgende:
Behoort een paard niet staand te slapen
Mooi artikel en er zit zeker wat in! En dat geldt niet eens persee alleen voor TRU eigenlijk!quote:Op woensdag 24 februari 2010 10:36 schreef _Led_ het volgende:
http://seattletimes.nwsou(...)1132171_pitts21.html
Deed me om de een of andere reden denken aan TRU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |