Dan moet je me... wat? Wees toch eens duidelijkquote:
quote:Je grote vriend scheppen? Wat bedoel je daarmee?
quote:Als ik dat zeg: moet ik je......
quote:_led_, _smet_, _fret_, L dynier. L Dillinger wil je een vriend van mij zijn? Gaan we samenwerken op dit forum om de spiritualiteit te "ontleden". Als we daarmee klaarzijn leggen we je op de operatietafel en krijg je wat schokjes toegediend (ga je goed van slapen) Dit alles om je weer "normaal" te maken..
Met het kinderfeest!quote:
Jawel hoor, zeg maar. Ik wil graag antwoord op mijn vraagquote:Op maandag 22 februari 2010 19:09 schreef Spellmeista het volgende:
ja ik weet niet of ik dat hier mag zeggen..
Kinderen!quote:
fermoorden ken je dat niet als iemand dat zegt? Maar mag hier geen "rechtstreekse" doodsverwensingen doen..alleen verpakt in een creatief hulsje komt het door de mangel van #truthquote:Op maandag 22 februari 2010 19:15 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jawel hoor, zeg maar. Ik wil graag antwoord op mijn vraag.
Maar zou dat zowiezo nooit doen..daarom _SMET_ kusje erop ook?quote:Op maandag 22 februari 2010 19:17 schreef Spellmeista het volgende:
[..]
fermoorden ken je dat niet als iemand dat zegt? Maar mag hier geen "rechtstreekse" doodsverwensingen doen..alleen verpakt in een creatief hulsje komt het door de mangel van #truth
Je moet mij vermoorden als je mij uitlegt wat je bedoelt met 'je grote vriend scheppen'? Wat raarquote:Op maandag 22 februari 2010 19:17 schreef Spellmeista het volgende:
fermoorden ken je dat niet als iemand dat zegt? Maar mag hier geen "rechtstreekse" doodsverwensingen doen..alleen verpakt in een creatief hulsje komt het door de mangel van #truth
`ze zijn eng!quote:Op maandag 22 februari 2010 19:11 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Met het kinderfeest!
[ afbeelding ]
Zal wel Gelders zijnquote:Op maandag 22 februari 2010 19:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je moet mij vermoorden als je mij uitlegt wat je bedoelt met 'je grote vriend scheppen'? Wat raar. Van wie moet dat dan?
quote:Op maandag 22 februari 2010 19:20 schreef mediaconsument het volgende:
Wat is het toch weer een gezellig feestje, inclusief verkleedpartij!
ik hoop het!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |