Dat je dat bedrag uitgeeft aan schoenen moet je zelf weten, maar doe niet denegrerend naar mensen doe dat geld nodig hebben voor hun huur.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:20 schreef saarrr het volgende:
ha ben echt niet dom ofzo maar jullie vinden het dus schandalig om 549,99 uit te geven aan jimmy choo schoenen?
Ik ken je nieteens, dus mauw niet zo.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:59 schreef sarah199 het volgende:
LV is Louis Vuitton maar het is wel degelijk zo dat mensen buiten het Gooi vooroordelen hebben over mij bijvoorbeeld
Daar kun je je toch niet druk om gaan maken??quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:34 schreef snakelady het volgende:
Nou ben jij waarschijnlijk een troll maar er zijn genoeg meiden die wel zo verwend zijn en janken dat ze een blauwe cabrio krijgen inplaats van een rode.
Zo kom je hier niet over als ik heel eerlijk ben...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:54 schreef saarrr het volgende:
Ik voel dan echt plaatsvervangende schaamte voor die ouders, hoewel ik weet dat het hun eigen schuld is.quote:
Ja , vroeger dacht ik ook dat ik al snel een baantje zou hebben waarbij ik 4000 per maand netto zou verdienen aangezien m,n pa daar net een week voor nodig had.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:13 schreef sarah199 het volgende:
[..]
waarom zou ik moeten werken? ik ken de waarde van geld al
en ook wat is er mis met merkkleding?
Je reacties geven niet veel blijk van inzicht of lerend vermogen.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:04 schreef saarrr het volgende:
en waarom ben ik dom??
Dat heeft niets te maken met arrogantie, dus ga nu eerst maar terug naar school.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:54 schreef saarrr het volgende:
nee maar het feit dat ik denigrerend zou doen over andere mensen die minder te besteden hebben klopt niet. daar zou ik me juist voor schamen een voorbeeld:
Bij ons op school deed er eens iemand mee aan puberruil en ton kwam er bij ons op school een meisje uit het circus werd uitgelachen om haar ''goedkope'' kleding schoenen, en daar schaam ik me voor ik ben dus echt niet arrogant ofzo..
Dat je jezelf dat moet afvragen geeft al aan dat je dom bentquote:
Nah, ik ben opgegroeid in een wijk waar er bij de 21ste verjaardag met enige regelmaat een nieuwe auto cadeau gedaan werd, en mijn vader verdomde het daar aan mee te doen.... overigens had ik dat ook niet verwacht, zo naïef (en verwend) was ik dan ook weer nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik voel dan echt plaatsvervangende schaamte voor die ouders, hoewel ik weet dat het hun eigen schuld is.
Maar me er druk om maken doe ik niet, is alleen maar een motivatie om het zo niet te doen.
Ik wou het wat onaardiger zeggen, maar dat dus.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je reacties geven niet veel blijk van inzicht of lerend vermogen.
Jij bent door de spreekwoordelijke steen verplet?quote:Op maandag 22 februari 2010 13:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Zelfs nadat je dit zei moest ik nog Googlen
Jij kunt je niet voorstellen dat iemand een normaal leven leidt maar niet eerder van Louis Vutton heeft gehoord?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:17 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
Jij bent door de spreekwoordelijke steen verplet?
Dat heeft niks met arrogantie te maken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:54 schreef saarrr het volgende:
nee maar het feit dat ik denigrerend zou doen over andere mensen die minder te besteden hebben klopt niet. daar zou ik me juist voor schamen een voorbeeld:
Bij ons op school deed er eens iemand mee aan puberruil en ton kwam er bij ons op school een meisje uit het circus werd uitgelachen om haar ''goedkope'' kleding schoenen, en daar schaam ik me voor ik ben dus echt niet arrogant ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |