Omdat een maand heel erg lang is. De kans dat hij daarna nog wil, acht ik nihil. Hij krijgt nu ook nog maar 1 á 2 keer per nacht. En daarbij... hij is 21 maanden!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 08:52 schreef WupWup het volgende:
Mammietje, waarom is het alternatief gelijk stoppen eigenlijk? Als je het echt niet ziet zitten om te voeden met de medicatie, zou je ook kunnen kolven om je productie te behouden?
stuwing hoort er ook een beetje bij he? Ik weet niet hoe handig je bent met de hand te kolven?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:07 schreef Grijs het volgende:
Hier zou het binnenkort ook wel eens afgelopen kunnen zijn. Over 2 weken ga ik van vrijdag tot dinsdag met mijn moeder en zussen naar Rome. Marlien kan dan dus niet bij mij drinken. Of ze dat na die tijd nog zal willen weet ik niet, ik reken er maar niet op. Ik zie wel. Maar ik vroeg me af of het misschien verstandig is om een kolf mee te nemen? Niet om de productie op peil te houden, want dat maakt me niet meer zoveel uit, maar misschien dat ik last kan krijgen van stuwing? Of zal dat ook wel meevallen?
http://www.borstvoedingsforum.nl/viewtopic.php?start=0&t=6602&topic_view=flatquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:14 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik zou zeker een kolf meenemen, je zal maar net op je vakantie een borstontsteking krijgen doordat je onverwacht toch stuwing krijgt en dergelijke. Dat zou dubbel balen zijn. (Vakantie verpest en een ontsteking)
Mammietje, had je die berekening op internet gevonden? Ik kan het namelijk niet vinden en ik vind het wel interessant. Mooi dat je de borstvoedingsperiode met een tevreden gevoel kan afsluiten.
Marlien is 21 maanden. En ze vindt het 's ochtends nog heerlijk, dus misschien dat ze ook wel graag weer wil drinken als ik terug ben, ik zie wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:15 schreef Mammietje het volgende:
Hoe oud is je meissie, Grijs? Het verbaasde mij namelijk toen Bink na een week ziekenhuis nog wou, maar kennelijk was dat genoeg 'gewoonte' voor hem om het terug te willen...
Ik zou zeker een (hand)kolf meenemen. Liever mee verlegen dan om verlegen toch?
21 maanden al! Dat had ik even niet door. Hartstikke goed joh, moeten wij nog maar zien te halenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:47 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Omdat een maand heel erg lang is. De kans dat hij daarna nog wil, acht ik nihil. Hij krijgt nu ook nog maar 1 á 2 keer per nacht. En daarbij... hij is 21 maanden!
Hij lag vannacht enkel 2 keer te lummelen. Ik heb nu besloten het er bij te laten zitten. Al is het toch een beetje met pijn in mijn hart, het is mooi geweest. Ik heb veel voor zijn bv over gehad, hij heeft mij voor prednison weten te behoeden (bleek na een leverpunctie dat ze verkeerde diagnose hadden gesteld, ik had in de maand tussentijd geweigerd die troep te slikken omdat hij niets anders wou), ik ben toen hij 14 maanden was een week lang opgenomen geweest met een eileiderontsteking en moest ik vanwege antibiotica afkolven wat voor geen meter ging.... en na die week janken, pakte mijn kereltje het gewoon weer op... Maar nu... Ik ga er vrede mee leren hebben dat we 21 maanden die intimiteit gekend hebben.
Zal wel vreemd voor me worden, want ik ben de afgelopen 6 jaar altijd zwanger OF borstvoedend OF beide geweest.Misschien kom ik hier nog wel even miepen komende tijd....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |